Ei vieläkään ole kukaan edes yrittänyt ohi, vaikka olen tmt-jumalia härnännyt ajamalla fläteillä lyhyt välitteisellä sinkulalla.
Printable View
Ei vieläkään ole kukaan edes yrittänyt ohi, vaikka olen tmt-jumalia härnännyt ajamalla fläteillä lyhyt välitteisellä sinkulalla.
Ok, kysytään sitten niin päin että ohitettavan pituudesta huolimatta onko häviö aina yhtä suuri vai häviääkö enemmän jos on vaikka peräkärry perässä? Vai koskeeko tuplahäviö vain jos on joku kyyditettävä elollinen olento takana?
Mitä enemmän mietit tuollaisia, sitä suurempi on häviösi.
Tänään aamulla oli urbanisoitu ja sinkula kona unit kovaa valuuttaa, toistakymmentä voittoa, ennätysajassa duunissa. Myös pari maantiepyöräilijää ylämäessä.
Lähetetty minun C6603 laitteesta Tapatalkilla
Tmtssä tietenkin, aikuisten sarja. Nii ja tuli pitkävedostakin voittoja, mutta ne on eri tarinaa ne. Huomenna luultavasti tulee tmtssä turpaan 100-0.
Sorry, väärä sananvalinta. Työmatkatemmossa ei ole häviötä tullut pariin kuukauteen, eli ei ole ohitettu minua. Sitten voidaan vääntää olenko hävinnyt kun yleensä lähdin duuniin? En, pidän työstäni. Olenko joskus hävinnyt tmtssä? Kyllä, mutta en hetkeen.
Nyt on vaan sen verran bliss fiilis, että en ees aio pohtia asiaa enempää.
Hyvä fiilis ei siis johdu temmosta. :P
Sehän nyt on sanomattakin selvää. Työmatkatemmosta voi jäädä korkeintaan samanlainen hetkellinen helpotus kuin siitä, jos sattuu selviytymään kranaattikeskityksestä. Mutta heti seuraavana aamuna tai viimeistään seuraavana maanantaina on luvassa lisää ja häviön uhka leijuu ilmassa.
Kuten jo aiemmin joku sanoi, työmatkatemmon pelko on viisauden alku. Aina on joku/jokin nopeampi, mutta kun järkytyksest on selvitty perjantaipullon avulla niin aletaan treenaamaan kovempaa. ;) Sekään ei tule riittämään.
Repesin. Ai niin, se oli kiellettyä, yhyy yhyy.
Jos ajelee vanha rämä alla, saapi ajella aika rauhassa. Maantiepyörän kanssa tulee heti arvioivia katseita, ohituksen yrityksiä ja edelläkävijää lähestyessä olan yli mulkaisuja ja vauhti sen kuin kiihtyy..
Tänään meinas käydä lapsus! Ajoin syvissä ajatuksissa ja tappio oli yht äkkiä jo iskuetäisyydellä, mutta reiden riittivät karistamaan turmionlähettilään! *tutkii mahdollisia peilivaihtoehtoja*
Perjantaina se alkaa taas, TMT nimittäin! Palaan pitkältä korkeanpaikan leiriltä suoraan pyörän tankoon. Vaviskaa kaikki miehet, naiset, lapset ja vammaiset, häviönne on lähempänä kuin arvaattekaan! Muahhhahahahaaa!!
Päivähän oli mitä mainioin työmatkapyöräilyyn. Kuljen liikenteen valtavirtaa vastaan, joten mahdollisia ohitettavia oli tänäänkin vain vähän. Nekin harvat lähinnä koululaisia, joiden puolelta toiselle poukkoileva ajotyyli tuo oman haasteensa hommaan.
Kaukana pääkaupungin vilskeestä, ylhäisessä yksinäisyydessäni ja omiin ajatuksiini syventyneenä, poljin rauhassa pitkin hiekkatietä jo lähellä määränpäätäni. Yhtäkkiä kuulin äänen takavasemmalta ja käännyin katsomaan. Fillaritar oli jo ohittamassa minua lempeästi hymyillen. Ohitus oli nöyryyttävän hidas, mutta olin täysin aseeton naisellisia avuja vastaan. Katsellessani fillarittaren perään (pun intended) mietin mahdollisuutta revanssiin. Ohittaja kääntyi kuitenkin miltei heti vasemmalle alikulkuun, jolloin hylkäsin ajatuksen jo väärän suunnan vuoksi.
Eikä tässä vielä kaikki. Nopean tilaajan etuna koin alle kilometrin jälkeen tilanteesta uusinnan. Sama pyöräilijätär ohitti minut jälleen! Reittivalintani oli parempi, mutta olin yksinkertaisesti hidas. Tappio, häviö, NÖYRYYTYS.
Työmatkapyöräilykausi avattu täälläkin, tätä on siirretty monen erittäin hyvän tekosyyn takia mut nyt ei enää voinu.
Matka meni tosi hienosti, muutama ohitus onnistui, kunnes sitten...
Juuri kun hidastin viimeiseen suojatieylitykseen (100m matkaa jäljellä) niin joku keltaisiin pukeutunut pyyhkäisee ohi, tosin morjesti kohteliaasti...
Mutta se ei vähentänyt yhtään kauden ensimmäisen tappion tuskaa...
Kotimatkalla koitan olla huolellisempi
Jos ei ole työmatkalla, mutta pyörällä liikkeellä töihinmeno aikoihin osallistuuko TMT:en?
-Garth
Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk
Onnittelut! Tervetuloa jaloon (?) tappioiden maailmaan.
Näistä on kyllä jo aiemminkin keskusteltu. TMT on kodilta töihin tai töistä kotiin. Reitin ei tarvitse olla lyhin. :) Eli Mr Garth, siitä vaan korkkaamaan TMT sopivan tilaisuuden tullen.