Eli tänään klo 18 Rampakan metsän reunalta (maalikaupalta siis) lenkille.
Printable View
Eli tänään klo 18 Rampakan metsän reunalta (maalikaupalta siis) lenkille.
oon huomenna menossa Hyvinkäälle ajelee polkuja JaSan kaa.
jos innostusta löytyy sinne vaan mukaan. pappa ajelua.
lähtö tosta klo 10: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...381480&lang=fi
mun kyytiin mahtuu kuski ja pyörä jos tarvis.
Mitenkäs se Hallainvuori sunnuntaina? Olikos lähtijöitä? Vai koitetaanko suosista parin viikon päästä uudestaan? Ihan kotinurkillakin voisi nyt olla mainiosti polkua auki, koska lunta ei ole pahemmin tuprutellut. Pitkä ja rauhallinen sunnuntaisuhailukin voisi olla ihan jees...
Voisin tänään ajella ja huomenna hiihtää. Olisko mukaan lähtijöitä 10-11 aikaan?
Hyvinkään polut oli tänään vielä vähän vaiheessa. polkuja kyllä riittää muttei kusettajia, osa poluista oli vielä kaposia ja pehmeitä.
oonkohan mä kehittyny, kertaakaan en löytänyt itteeni hangesta makoilemasta. hiljainen vauhti taisi edesauttaa asiaa.:)
Tahko info MTB Järvenpää.
Kyselyjä Tahkoprokkiksesta 2011 on tullut kivasti. Nyt lähdössä on seuraavat maastopyöräilijät:
Ertsi, Kode, Petterii, Rami, kasari (pikaista paranemista kasarille) ja minä eli mukaan mahtuu vielä. Majoitus on varattu eli se sama pihamökki kuin viimevuonna. Ilmoittautumiset minulle. Pidämme joskus kesäkuussa teranssipalaverin kuljetuksista, ruokahuollosta jne.
tjaa,pikaista ja pikaista. Ne luunpäät pistettiin n.viikko sitten nippuun(titaania:D)ja sehän on sitte taas se nollapäivä mistä lähetään laskemaan,että yli kaks viikkoa meni turhaan arpoessa että leikataanko
vai ei. Harmi, enää seitsemän viikkoa saikkua.
Just itseasiassa tän siis eilen koiran kanssa kävin tapahtumapaikalla (hyvin tunteellinen hetki:p). Ei voi kun ihmetellä että voi semmosessa paikassa voi töpeksiä ja käy miten käy. No voihan se välilevy pullistua vaikka hampaita harjatessa...
Tossa tota crosstraineria tulee jonkunverran sotkettua, edelleen ää-
rimmäisen tylsää, son muuten jännä liike se, jos seois vähääkään niinku
syvempi se liike niin se vois tuntua niinku putkelta polkis mut ehkä seon
sitteki ku kävelis ylämäkeen tai loivia portaita. Sitte voitte vaikka ko-
keilla tota foorumillaki ollutta omalla painolla kyykkyjä, ensin meni joku
60 -70, ja just tän- eilen koitin meni 150. siinä pyritään 200 toistoon.
Tahkoa miettiny kun ei kokemusta oo, että tarviiko vaihteita vai ei,
joku kirjotellu että 6 minuuttia vaan häviää per kierros sinkuloidessa.
Kiirehän sielä ei oo että mulle muutama minuutti ei merkkaa mitäään:D
nauttimaan ja kattelemaan lähetään...
Joo metsässä polut oli eilen ihan ok, radanvarren penkalla vähän heikompi, mut et ky siel pääsee..siis filolla...
Pitäiskö mennä nukkumaan? siellä tuulee...:cool:
btw. posti toi uuden juomarepun,Stanin litkua ja tub,venoja mut siitä sit myöhemmin...
Voiko tonne myrskyyn lähteä lenkille?
Leppoisa lenkki leppoisassa säässä: http://www.sports-tracker.com/#/work...ajstjo7rkeab7q. On se maastopyöräily kivaa - varsinkin silloin, kun oppii jotain uutta. Minä opin viimein ajamaan putkelta :). Pitää sitä vielä tietenkin harjoitella ahkerasti, mutta sillai periaatteessa kuitenkin...
Jaah, Kasarin status on nyt tiedossa, mutta mites Fourtour? Kuis reisi?
Paranemisia Kasarille! Koskas muuten kättä saa alkaa taas liikuttamaan?
Rautapelto, kiitos perusvinkeistä gps-kartoista. Löysinkin heti mm. tällaisen paikan, jossa on juuri niitä reittejä, mitä kaipaisinkin, esim: http://www.bikemap.net/route/353396
Näyttää niitä olevan runsaasti Garmininkin saitilla. Jos tällaisen trackin lataa, niin toimiiko se .gpx-tiedosto yleisimmissä laitteissa, jos nyt vaikka hankkisin Garminin tai Nokian känkykän?
Mistäs paikoista itse latailette maastoreittejä?
Niin ja toverit, ketkä käytätte Nokian kännykän navigointia, mitä nykymalleja suosittelette, jos toimiva navigointi olisi mielessä? Ovatko puhelimen mukana tulevat kartat riittävät?
Kännykän ongelma gps-laitteeseen verrattuna on ainakin, ettei sitä saa ohjaustankoon silimien eteen, eikä se siinä kestäisi sadettakaan.
Eikun keväällä maastolenkeille sillä vielä uutuuttaan kiiltävällä Spessulla. Makkaraa ei ole lenkeillä ollut mukana mutta kaljalla kyllä käydään joka lenkin jälkeen jos aurinko paistaa:). Minäkin tulen kyllä maantielenkeille hetki kun niitä ajetaan.
Mikset aja pyörällä sinne datshalle, sinnehän on lyhyt matka?
viimeaikoina on ollut onneks pilvisiä kelejä niin maksakin on saanut olla rauhassa.:)
huomenna JukkaH ja yllekirjoittanut lähdössä ilman karttaa ja kompassia tutkailemaan etelänsuunnan polkusia. tarkoitus löytää takaisin kotiin ennen pimeäntuloa.
terffit maalikaupalla klo 9.50:seko:
V...ut reidestä, sillä pystyisi jo varmaan touhuamaankin, mutta päätin ottaa peruskunnon (minkä?) alentamisen oikein viimeisen päälle - kokeilin edellisen viikon lauantaista alkaen B- tyypin influenssaa ja hyvin tehoaa! Hyvä, että vieläkään pystyy olemaan muuta kuin vaakatasossa... No sentään töissä käväisin tänään.
Että näin ne hyvät talviurheilukelit käytetään hyödyksi.
No sittenhän se on ihan just kunnossa :). Kuinka pian epäilet pääseväsi taas pyörän selkään?
No pakottipa virus parantelemaan reiden kerralla kunnolla. Et kuitenkaan olisi muuten malttanut olla lähtemättä kokeilemaan liian aikaisin ;). No joo, paranemisia!
[QUOTE=ertsi;1546011]No sittenhän se on ihan just kunnossa :). Kuinka pian epäilet pääseväsi taas pyörän selkään?
tiistaina 15.2.2011 klo 11.00 noin suurinpiirtein :D Toi voi heittää pari tuntia/päivää/viikkoa suuntaan tai toiseen...
Eiku tosissaan niin en oo ajatellu hirveesti asiaa. Heti kun luvan antavat.
Vaikka ajattelis aloitella tielenkillä niin näin talvella antaa kuitenkin aikalailla tärinää käsille mikä ei hyvä. Annetaan ajan valua vaan.