Eli 17.30 maalikaupalla. Jos ei polut kanna, koitan ajella vaikka järven ympäritiedän, ei kiinnosta sua.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Joutuu passaamaan kierroksen. On menoa illalla.
^Keskiö oli siis kunnossa.
Oisko kukaan tänään menossa?
Koitin äsken paikallistaa ongelmaa, mutta sitä ei kai enää esiintynyt... Takaiskari tosin tuntui/kuulosti vähän hassulta. Ehkä. Kun väänsin paluuvaimennuksen jäykimmälle, palautuessaan viimeinen noin sägin verran muljahti/rusahti tms. vähän hassusti. Kuuluukos se asiaan vai joko mää sain sen mäsäks
Paluuvaimennusruuvi puolessa välissä loppupätkäkin meni ihan smoothisti... Iskari on siis Foxin RP23.
Ertsi: Oletko katsonut että kampi (vasen) on varmasti kiinni ja oletko laittanut keskiön laakerin oikein paikoilleen ja muistanut että 68 mm keskiössä pitää olla kaksi muoviprikkaa rattaidenpuolella?
Se octalincin keskiö aina vähän muljahtelee koska laakerisovitus on "uiva" sivusuunnassa ja ainakin minua se häritsee pirusti. Tosin hybridispessussa sain muljahtelun pois vaihtamalla koko keskiölaakerin yhteen facefacen kohtuuhintaiseen keskiöön. XT:n omalle laakerille tein joskus oman prikkavirityksen.
RP23 ei voi olla epäkunnossa tai että saisit sen itse rikki pelkillä säädöillä, vika on jossakin muualla.
Asensin tänään uudet Middleburnin kammet ibikseen. Siinä on X-type kammet. Tähän "muljahteluilmiöön" liittyen Middleburnin kammissa on todella fiksu välyksenpoisto erillisellä kierrettävällä holkilla joka lukitaan kuusiokoloruuvilla paikoilleen. Nyt ei muljua. Tai mistäpä tuon tietää kun en päässyt kokielemaan kuin ei ollut ketjuja paikoillaan ja lisäksi varmaan vaimo oli hävittänyt Foxin 15 mm etulinkunkun sitä ei löytynyt mistään.
Niin ja kaikki jarruletkut ja vaihdevaijerin kuoret on nyt orannsiset, kyllä on komee.
RIPissä on 73 mm keskiö, joten yhdellä prikalla on. Käsivoimilla en välystä tuntenut, enkä tosiaan parkkipaikkatestillä saanut klunksunaa toistumaan. Täytynee vielä kiristellä keskiö ja kammet illemmalla, jos ehtii.
Ei kai tuo säätämällä hajoa, mutta kun olen minä sillä ajanutkin... Tämmöisiä löysin: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ad.php?t=34041 ja http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...t=37842&page=3 , notta ei nuo nyt ihan tuhoutumattomia näytä olevan...
Huomenna lenkille, lähtisköhän sitä punasella vai ruskeella... Mulla olis yks ylimääränen punanen!
Punaista näin hetken ja sitten se realisoitui punaiseksi Giantiksi. Kivutonta oli kun vihdoin sai treffit sovituksi. Täys rempan sille kyllä joutuu tekemään kun ei sillä ole kai ihmeemmin kukaan ajanut tänä aikana. Ruostetta, paskanen iskarit jumissa yms...
Aamulla nähdään maalikaupalla.
Tänäpä ajeltiin tämmönen: http://www.sports-tracker.com/#/workout/ertsi/cl62vlc2m5sj8a1k. Unohdin laittaa trackäyksen lähtiessä päälle, joten alun parikymmentä minuuttia uupuu... Mukavasti oli porukkaa liikkeellä, kahdeksan hahmoa lähtiessä letkassa. Teemun kumit olivat kyllä komiat!
Nyt olisi omalle porukalle tarjolla kypärävalo+kypäräkiinnike a'la Zeizei/Mara ja siihen kunnon 4,5Ah akku (ihan uusi, ostettu 10/2010), jolla lamppu palaa 4h. Lamppuhan on 900lm led, jolla näkee loistavasti, niin kuin kimppalenkeillä on nähty. Ajattelin tarjota pakettia ensin omalle porukalle, ja laittaa sitten torille tarjolle, jos täältä ei löydy kiinostusta.
Mulla ei ole tarkoitusta lopettaa valopäälenkkejä, vaan muiden harrastusten takia tulee pikkasen erilainen lamppu käyttöön, ja näin ollen tämä jäisi turhaan pölyttymään kaappiin.
No hitsi tapasin lenkillä jonkun kaverin, joka hiihtämällä liikkui. Kertoili että harrastaa myös pyöräilyä ja mun valoo ihmetteli. Oli ostamassa sitä Kiinan ihmettä otsalle. Nythän sais tosta hyvän lampun..
Ei pysty tänään. Tuli liian hoppu, satsaan huomiseen.
Rautapellon kanssa olemma salaa suunnitelleet retkeä Hallainvuoreen enduroa "ajamaan". Päivä olisi joko jo ensi sunnuntai tai vasta reilun parin viikon päästä eli 13.2.. Kelien mukaan ja sillai. Olisikos muitakin innokkaita lähtijöitä? Ideaalista olisi, jos jollain innokkaalla olisi pakettiauto tms. fillarinkuljetusväline.
Pari valopäätä meni Paavonpolun ohi. Olin hiihtolenkillä ja bongasin ladulta. En tunnistanut kunnolla. Olikohan Jukka toinen.
Siellä on lapioitu "tissiposki-dh" -rata. Eli pari minuuttia hauskaa ja sitten tunkataan mäki taas ylös. Duunikaverin mukaan sen pääsee kyllä osin ajamallakin ylös. Tiedä sitten, onko rata lapioitu auki, jos edellisen yön on lunta tupruttanut... Mutta ainahan voi ottaa omat lapiot mukaan ja auttaa paikallisia lumenluonnissa
.
Tämmöiset videot löysin:
@Tom1: Viikin kulmillahan tuo.
Kirjanmerkit