Alkujaan tämän lähetti
CamoN
Minä huudan nyt tähän väliin kun olen jo hetken aikaa pantannut, vaikken näistä endurohommista liiemmin ymmärrä.
Se pyörä on nopein, joka omasta mielestä näyttää ja tuntuu nopeimmalta. Parhaassa tapauksessa kokonainen pyörä on toiminnallista taidetta. Mitä vahvempi kiintymyssuhde siihen syntyy, sitä nautittavampaa sen kuljettaminen on ja sitä kovempaa kulkee.
FreerideBiken pyrkimys pyörän kasaamiseen valikoiduista komponenteista alkutekijöistä saakka on kunnioitettava ja tulos on varmasti erinomainen. Oma samalla periaatteella koottu XC-pyörä valmistui äskettäin, tosin menetelmällisenä erona on että komponentit on valikoituneet yksitellen ajokokemuksen perusteella pitkällä aikavälillä ja kokonaisen paketin viimeisteli uusi runko, jonka tiesin olevan itselleni sopiva.
Se on hieno tunne kun alla on viimeisen päälle ajajan tarpeisiin trimmattu kone. Oma pyöräni tuskin on absoluuttisesti maailman paras XC-maastopyörä (koska sellaista ei taida olla olemassa?), mutta se on minulle paras mahdollinen kokoonpano. Ainakin toistaiseksi.