Alkujaan tämän lähetti
Eemeli82
Joo jotain muitakin polkuja voisi järjestelmällisemmin käyttää, niin pysyisivät auki.
Laakson päästä lähtiessä heti alussahan on sen mäen yli menevä polku hyvin auki ja ajettavissa, sitä näköjään ajaa muutkin. Se pikku pätkä, mikä heti sen ekan kelvin ylityksen jälkeen haarautuu oikelle ja menee sen mäen yli Ruskeasuon vanhan hyppyrimäen läheltä ja tulee siihen reitille sen jyrkähkön alamäen kautta. Itse olen ajanut aina alussa sen kautta. Sitä jyrkkää mäkeä ei tosin nyt tunkkaamatta mene ylös, mutta ajankin sen aina niin päin, että se lasketaan alas.
Sit toinen polku, mitä aiemmin olen jonkin verran talvellakin ajanut, on se Postikeskuksen kohdilla oleva, mikä haarautuu siltä viralliselta reitiltä etelään päin tullessa ennen ladun ylitystä vasemmalle sinne kallioille ja menee siitä latujen välissä sinne purolle, mistä sitten olen ajanut puron vartta viralliselle reitille. Tuota en nyt niiden isompien lumisateiden jälkeen ole ajanut, joten en kyllä tiedä onko se auki, saattaa olla aika huono ajaa. Vois huomenna käydä katsomassa.