Alkujaan tämän lähetti
JiiPee
Lainaan tämän kun on niin hyvin kirjoitettu.
Kiva on käydä kotipuolessa katselemassa kuvia ja videoita joissa ollaan perheenä ja nuoria ja komeita. Enää vaan nuoria ja komeita.
Samoin täällä, kuvia on useita tavuja, ei noista ole koskaan stressiä tai huolta koitunut, kuvaaminen olis loppunut kuin seinään jos näin olisi.
välillä imaisen koneen tyhjäksi ulkoiselle levylle ja taputtelen nukkumaan, hei hei vaan.
Toki aina joskus kurkkaan mitä sieltä löytyy.
Jutussa puhuttiin nykyajasta mielestäni hiukan kenkusti, ikäänkuin olisi huono asia että kuvauskalustot yms. kehittyy, samoin kuvaaminen on tullut monelle helpommaksi lähestyä ja siten tavaksi helpottaa luomisen tuskaa.
Ok, on ähkyä, on kuvatulvaa, ei erotuta niin helposti, kaikkea on.
Pointti onkin siinä, onko se itseltäni pois?
Omalla kohdallani ei, olen oman elämäni bressoni ja kuvittelen itsestäni liikoja, mutta eipä tuo itseäni haittaa :D
Vielä on kuitenkin kuvaajia jotka todellakin erottuu massasta, jaksan uskoa edelleen kuvan mahtiin.
MikaK@ kyllä miesvartalo on kaunis :)
Fiberin korkeanpaikan kuvassa on sumua, korkealla?
Vielä....tuo sieni, ei ole minun...eikä se taivaskaan ole minun. Pitkoksetkaan eivät ole minun vaikka ovatkin mun toimesta ykkösiksi ja nolliksi päätyneet.
Aasinsiltana tästä, harrastepohjalta tehty kuvankäsittely on ainakin itselleni mielekkäämpää kuin akvarellimaalauskurssi kansalaisopistolla. Ainakin vielä. Kaikkeen ei aika riitä, elämä on lyhyt ja lanka palaa jo.
En olisi ikinä uskonut vielä 15 vuotta sitten mihin tietotekniikka kykenee. Nyt se on todellisuutta ja sitämyötä valokuva fiktiota.