Alkujaan tämän lähetti
hannupulkkinen
Minä olen yrittänyt pudottaa painoa monella tavalla ja nyt olen keksinyt helpon keinon. Poikani pudotti tällä tavalla 20 kiloa kolmessa kuukaudessa ja on nyt kuin pajun varsi.
Pitää vain vähentää huomattavasti hiilareiden käyttöä. Itse vastustin sitä siksi kun ajattelin, että lenkkeily tai kuntosali ei onnistu ilman hiilareita.
Ongelma ratkeaa sillä, että enen treeniä, treenin aikana ja treenin jälkeen syö hiilareita, mutta ei muulloin, paitsi illalla ennen nukkumaan menoa, voi syödä vähän unen laadun parantamiseksi.
Noin tunti ennen treeniä syön ruisleivän ja lenkillä juon maltodekstriinijuomaa tai vettä ja geelin pari per tunti. Treenin jälkeen juon Lidlin valmispalkkarin. Illalla vaihtoehoisesti noin desin kaurapuuroa tai mysliä ja jogurttia mustikkakeiton kanssa.
Painoa on lähtenyt kolmessa viikossa noin viisi kiloa. Syy miksi tämä toimii on insuliiniresistenssistä eroon pääsy. Jos syö vaaleita viljoja ja sokeria niin kehossa on koko ajan insuliinia ja sehän on varastoaine. Laihdutus ei onnistu, jos resistenssistä ei pääse eroon.
Kaikista kevyttuotteista olen luopunut. Voi, kananmunat, rasvainen juusto, täysmaito ja muut maittavat ruoka-aineet ovat taas päässeet kuunniaan. Välipaloina ja kahvin kanssa Lidlin suolatut mantelit maistuvat. Kyseessä on jonkin asteinen karppaus, mutta puhtaalla karppauksella en jaksanut kuntoilla ja repsahduksia tuli tämän tästä.