Alkujaan tämän lähetti
bomba
Tuli otettua kontaktia autoon. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa... Olin itse ajamassa kelviä ja edessä risteys, jossa suojatie/pyörätienjatke. Oma etäisyys risteykseen lähes 100 metriä, kun risteykseen tuli vasemmalta auto. Sillä oli kolmio. Se pysähtyi suojatien taakse odottamaan, huomasin tämän jo kaukaa ja ajattelin että kerrankin fiksu kuski joka ei aja suojatien päälle kärkkymään. Koska ehdin olla kuskin näköpiirissä merkittävän pitkän ajan (pitkä suora tie ja esteetön näkymä), jotenkin tyhmästi sitten oletin että onhan se nyt tietysti mut havainnut kun suojatien takana edelleen odottelee. No eikö se kerpele nykäse auton liikkeelle just kun olen muutaman metrin päässä. Ehdin jarruttaa osan vauhdista pois, mutta olkapää edellä kuoletettiin loput vauhdista konepellin kylkeen. Ei vammoja eikä vaurioita kai kummallekaan. Pudistin päätäni ja näytin kuskille sarkastista peukkua.
Mikä ihme siinä on, että lähes aina näissä tilanteissa se autoileva osapuoli ajaa citymaasturia? Alan oikeasti uskoa että citymaasturilla on ihmistä tyhmentävä vaikutus. Tai sitten citymaastureita ostavat poikkeuksellisen tyhmät ihmiset.