Ja huomenna olisi torstai aamu,olen menossa Kytäjäntieltä - Herusiin 7-veljeksen reittiä ja jopa reittikartta on mukana :)
Printable View
Ja huomenna olisi torstai aamu,olen menossa Kytäjäntieltä - Herusiin 7-veljeksen reittiä ja jopa reittikartta on mukana :)
Älä eksy ...Jos kuitennii, nii soita niin haen pois...
Ei pysty huomenna. Polvi kettuilee. Saapi nähdä kuinka käy mun viikonlopun ajosuunnitelmille.
Yritän olla eksymättä ja kmw parantelee polven rauhassa kuntoon .
Hep!
Onko sunnuntaina iltapäivällä joku muukin liikkeellä? Rendez-vous joskus 14.00 korvilla jossakn?. Noin Seiska™ kiinnosaisi. Tai sitten jotakin muuta.
Vauhti maltillinen, nyt mulla on kevennetty tuumaa. 32/18 on hyvä kun ei ole kiire minnekään.
Heips,mökillä ollaan viikonloppu,. Alkuviikosta ma ja ti menoja,mutta ke aamu voisi yrittää klo 09 starttia?
Huomenaamusta ehdin vain kotinurkille ajamaan,pitänee olla kotona jo klo 11 aikoihin. Saa nähdä uskaltaako huomiseen myrskyyn edes lähteä ajamaan :)
Olisiko maanantaille aamuvuorolaisia?
Olisko keskiviikkona innokkaita rauhalliselle pimeäpyöräilylle 19:00 alkaen. Lähtö vaikka hautausmaalta ja paluu toivottavasti samaan paikkaan.
Ööps. Nyt jo on maantantai. Ei ehtinyt tänään polkuilemaan.
Ke ehtoona saattaisin ehtiä pelipaikoille pauttia 19.45. Voisin hypätä junaan jostakin matkan varrelta.
Ei taida keskiviikkona ehtiä, kun pitää kuskata peräkärryllä silloin tavaroita. Muuten oikein kannatettava ajatus, koska normaalisti keskiviikko on ns. hyvä päivä tällaisille aktiviteeteille, kun muuta säännöllistä menoa ei silloin enää ole.
Meikäläiselle ei sitten ikuna käy ke illat,koska vaimo harrrastelee silloin.
Ei pysty tänään illalla, zorgen. Eikä ole täällä näkynyt muitakaan innokkaita. Ja mytolookien manaukset on sitten ihan oma lukunsa.
To aamu on buukattu ei-pyöräilyyn. Palataan aamuvuoroajeluihin ensi viikolla.
Olisko laiskaa ja hidasta vetäjää tälle illalle vapaana, noin kello 20:00 alkaen. Kaikenlainen rynniminen ja kiireenpito on kielletty :)
Mä voisin lähteä. Pojan kanssa ajellaan alkuillasta, eli siihen päälle sopisi lisää hitautta ja kiireettömyyttä. Mistä lähdetään? Hautuumaan parkkis? Pari tuntia olisi aikaa ajella.
Kops* Hautuumaa sopii mielenlaatuun.
Hyviä ajoja ja lansivelle lomaviikkoa. Lähden loppuviikoksi metsälle, saaliista ei ole todennäköisesti pelkoa, aseena jousi ja puusilmä. Sen verran olen saalista tuolle reisulle järjestänyt, että Trance jää sinne ja vaihdoss tulee 2011 Oranki 160mm takapäällä :)
Näkemisiin ja olihan mutis laittanut 7-veljeksen reissun kalenteriin?
Olihan se siellä, piti oikeen tarkastaa :eek:
Lansivelle kiitos lenkin vedosta, oli mukavaa!
Kiitoksia meikäläisenkin puolesta juuri sopivan rauhallisesta lenkurasta. Kiva ajella välillä muuallakin kuin lätäköissä ja mutavellissä.
Arska paistaa ja asvaltti kuivui, joten taidankin tänään ulkoiluttaa Olmoa luultavasti viimeisen kerran tänä vuonna. Siirsin sen jo talvisäilöön, mutta äkkiähän sen sieltä noutaa.
Jaa että mettässä on käyty. Mää vasta havahduin tänne kurkkimaan. Vaan eipä olisi minusta vielä eilen ollut polulle lähtijäksi. Vimpeli ryskytti hartiat parin päivän lepuuttelu kuntoon.
Ehkä to tai pe aamuna ehtisi. Varmistuu ennen h-hetkeä.
Tänään 30.09. syksyn piti olla lämpimin päivä ... mut ei Rajamäellä? Tilanne näytti tältä puolilta päivin http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...achmentid=5027
:seko:
Taitaa olla parasta pitää ajosessiot täällä Hyvinkään puolella :cool:
Kyllä täällä ihan lämmintä on. Olisikohan tuo aamun havainto Röykän observatoriolta? ;)Tänään joka tapauksessa ajosessio on Hyvinkään puolella, kun illalla on Hypyn junnulenkki, johon olen menossa pojan kanssa (Torikadulta lähtö).
Metsäreissulta palaamassa, oranki ja teeri takaboksissa :)
Veli Mutiksen kera sovimma Sääksin kierrosta ma 24.10. Liikkeellepolkaisu 16.00, lähtöruutu on vielä päättämäti, joko Röykän uimarannan P-paikka tai R-mäen hautuumaa. Jos tuo 16.00 on jollekin halukkaalle liian aikainen niin junaan pääsee kyllä myöhemminkin. Valot kannattaa pakata mukaan.
Ajelin tänään Röykästä Rauhalaan ja takas. Pätkät Herusten hiekkakuopan jälkeen on vaan toosi mukavata. Palatessa ajelin MPP:n jatko-osaa. Lähempänä Märkiön Mökkiä on harvennettu mettää isolla kädellä. Jopa tunkkaaminen oli hankalaa. Jäämme seuraamaan tilannetta aikooko joku siellä siivota. Näytti siltä että polun tukkiminen oli ollut tarkoituksena?!?
Miekin saattasin tulla, about kl.17
Hyvin voidaan vetää sakkokierros alkuun.
Minä pidän maanantaakin ja tiistaakin vapaata. Olen siellä tai olen neliö.
Jos ei kauheasti sada, niin jätän vaihteet ja jouston talliin. Mulla on kyllä 39/18 rattaat, mutta jos ei mennä mitään isoja mäkiä, niin voi niilläkin olla peränpitäjänä.
Huomenna on jo huomenna. Soppiiko notta 16.00 Hautuumaalla? Ennakkosakkolenkki kiertää Käpylää ja ehkä Herusiin. Paluu hautausmaalle 17.00 ja sitten Sääksin & Märkiön kiertoon. Mitäs siihen sanotte, häh?
Mä en kuulemma kerkee mukaan :eek:
Astrakanintie 100
Mä yritän kanssa neljäksi paikalle. 100% varma en ole kun pitäisi viemärikaivojen tyhjennys tulla tänään taikka huomenna. Ei tiedä tarkemmin, kun urakoitsija ei osannut luvata varmaksi mitään.
Antakaas paikalliset vinkkejä. Kävin perjantaina tutustumassa Rajamäen tienoon polkuihin. Lähdin liikkeelle hautuumaan parkkikselta, siitä siksakkia pohjoisen suuntaan, Hanko-Hyvinkää-tiestä yli ja Seitsemän veljeksen reittiä parin sivupolun kautta Herusten pohjoispuolelle. Sivupoluilta löytyi vähän kiviä ja juuriakin, itse SVR oli ajamallani pätkällä turhankin tasaista ja leveää baanaa.
Takaisin tullessani kävin vielä tsekkaamassa hautausmaan ja Märkiön grillin puolivälissä olevan erämaamaisen lammen. Sieltä ajoin soistuneen metsän laitaa etelään ja edelleen lännemmäs jonkun (Pyllistys, Ponnistus?) urheiluseuran majalle. Majalta eteenpäin näytti olevan niin imevän näköistä purupohjaa, että käännyin takaisin.
Onko urheiluseuran majalta järkevää (ei suota) reittiä Märkiön grillille? Onko grilliltä maantien laitaa itään menevä reitti pelkkää latupohjaa vai jotain muuta? Kannattaako ampumaradan itäpuolelta laskeutua ison mäen alle pohjoisen suuntaan vai onko siellä luvassa pelkkää suota? Mitä muuta Rajamäen liepeillä kannattaa tsekata?
Maja on Rajamäen Kehityksen, ja sitä pururadan laitaa menee pyöräiljöitten käyttämä spoori, jossa ei upota ihan niin paljon. Tässä on yksi reitti, joka lähtee hautuumaan parkkikselta ja kiertää Sääksin. Tuosta puuttuu vielä Koivuniemen kierros Röykässä, joka on ihan mukava pätkä sekin. Tuossa osin ulkoilureittejä mukana, mutta latupohjaa on vältelty mahdollisuuksien mukaan.
SVR on ihan kelvollista polkua kun päästään Herusten pohjoispuolelle. Jos ei aja ihan orjallisesti reittiä, niin parempiakin polkuja löytyy.