Olisitte huutanu vaan. :D
Printable View
Joku ajeli Kuotan? krossarilla Kuusamon pohjoispuolella vähän ennen puoltapäivää. Autolla ohitin joten ei pystynyt vaihtamaan kuulumisia;).
Olikohan joku foorumilainen tänä aamuna vihreällä Radon-maasturilla alakanavan sillan jälkeisessä nousussa? Myönnän tulleeni mutkassa vastaan hieman turhan leveää linjaa :o
Käyttääkö kukaan F-tervehdystä? Turhaan viitsisi sormiansa nyrjäyttää, jos kellään ei ole moinen käytössä.
Oliko foorumilaisia tänään aamulla A-junassa matkalla Valimolle klo n.7:50. Päälläsi oli vihreä takki, haglöfsin reppu ja jalkojen välissä vihreä bromptonin taittopyörä.
Olikohan foorumilaisia tänään läskipyörällä Ruotsinkylässä liikkeellä ollut hemmo? Vaihdettiin muutama ajatus läskipyörän sopivuudesta metsään ja suolle, jonka jälkeen jatkoin omalla tempollani perheen pariin.
Mahtoikohan olla foorumilaisia? Tulit aamulla ysin huiskeilla mua vastaa Pohjolankadun päässä.
Oisko ollu joku foorumilainen joka näki mun koomisen kaatumisen Mäkkylän aseman kohalla valoissa kun kengät ei pakkaantuneen lumen takia halunnu irrota. Kohtuu hienon näköisellä maantiepyörällä/cc:llä meni radan puolella tietä, yksityiskohdat jäi katsomatta kun oli kiire keräillä itteään ylös sieltä. :p
Jonkun kanssa vaihdettiin myös katseita Viikin suoralla mun taluttaessa jäisessä kohdassa, joku kiva CC taisi vastaantulijalla olla alla.
Tommasini Konalantiellä!
Olikohan joku foorumilainen joka sai äänekästä huomiota autoilijalta tänään Espoossa Vaasan leipomon kohdalla n. klo 18:30? Kyseisen pyöräiljän alla krossari ja äänestä päätellen nastarenkaat alla. Tumma runko (pyörässä) ja tumma teksti joten merkistä en saanut kunnolla selvää, mutta oisko ollu Trek. Päällä Focusin takki/paita. Ajoit ajorataa pitkin ja takanasi oli Chrysler Voyager jonka kuski ajoi perässäsi töötti pohjassa ehkä 300-400 metriä kunnes pysähdyitte leipomon kohdalle. Kommentoiko ajoasi ajoradalla? Autoilijan äänekäs käytös kiinnitti huomiota. Kuski olisi päässyt helposti ohi, mutta päätti ajaa perässä torvi kestosoitolla.
Ajelin kelvillä hybridillä huomio-oranssi takki päällä.
Noilla Rysleri kuskeilla on yleisesti asennevammaa. Kokevat ajavansa "jenkillä" kuin Euroopan omistajat, vaikka kyseinen halpatyövoimamaassa kyhätty säälittävä etuveto on laiska kuin fan sekä neli- että kuuspyttyisenä. Niin ja se pyöräilijä en siis ollut minä; ajelen niillä kulmilla fillarilla vain kerran vuodessa "Pyörällä töihin"-päivänä, koska asun vajaan 60 kilsan päässä böndellä :-)
Kuski oli kenties saanut inspiraatiota Amerikasta?
Oliko foorumilaisia se kaveri joka tänään aamulla 8.30 tuli sinisellä läskipyörällä vastaan Kurkijoentien ja Kehä 1 risteyksen kohdalla ja menossa Tapiolan suuntaan
Itselläni keltainen takki ja samanvärinen maastopyörä. Heilautin kättä tervehdykseksi.
Oliko tänään foorumilaisia paikallisessa uimahallissa? Olin paikantavinani nuoren miehen jaloissa Shimpan maastokengät. Tuskin kukaan ei-pyöräilijä sellaisilla tallustaisi, vai?
Hey you dude! Joka ajat Ridley-crossarilla Stadissa Veturitietä Maunulan suunnasta Eläintarhalle arkiaamuisin autojen seassa. Vaikka aamut alkaa olla aika valosia, niin laita ny hyvä mies silti jotain tuikkua pyörääsi!
Olikohan joku foorumilainen, jonka kanssa vaihdoimme pari sanaa tänään n. klo 7.40 Sysimiehentiellä Helsingissä. Taisit ajaa Focuksen cyklocrossarilla ja sinulla oli kitara (?) selässäsi. Kiitos vielä aamua piristäneestä keskustelunavauksesta. Itse olen huono aloittamaan juttua tuntemattomien kanssa.
käsi nousee! Muorilla taisi olla pahapäivä ja monsuunisateet tuloillaan, kun niin kovasti halusi kiilata minut vasten lumipenkkaa. Syytti, että ajoin ennen leipomoa risteyksestä, kun raivohullu mikä ei kuitenkaan matalan kadenssin tehovetoon soveltunut ja päähän käänytyy, kun pululla konsanaan aina risteyksissä. Ei näkynyt raisaa tai raisleria risteyksessä, joten en tiedä mistä se pelmahti tööttiä antamaan perään yhtäkkiä. Vaihdettiin sen kanssa pari sanaa ja kehotin ajattelemaan elämää positiivisesti ja jatkamaan matkaa, mutta kauniista kelistä ja sanoista huolimatta jouduin jatkamaan matkaa ilman "sovintoa". Muori jäi hokemaan mantraa "sinun parasta minä ajattelen" .Ajelin hetken kelvillä minimoidakseni raisan yliajamaksi jäämisen.
Vähän pääsi kone hyytymään, mutta sain onneksi vedettyä loppu treenin ilman kiukkusia raisoja. :)
6.4. eli tänään lauantaina klo. 15.12 maasturilla ja nastat alla Caravan Kultahiekan kohdalla Somerontiellä matkalla kohti Ykköstietä. Itse laskettelin alamäkeen takana 60 kilsan mittainen Sammatin kierros :)
Kalevan abc:llä maasturilla pysähtymättä stop-merkin ohi mtb:llä. Asussa mustaa ja vähän valkoista. :huihei:
Läskipyöräilijä nähty tänään aamulla klo 9:15 puistokadun rautatiesillan alla Turussa. Itse ajoin autolla.
Olivatko foorumilaisia, kaksi henkilöä, mahdollisesti molemmat focuksilla liikenteessä siilinjärvellä maaningantietä maaningalle päin polkemassa. Itsehän olin autolla liikenteessä.
Torstaina 4.4. noin klo 8.30 Haagassa Nuijamiestentiellä Hotellin Haagan kohdalla pysähdyit kysymään tilannetta sen jälkeen kun asfalttia tarkastelin lähietäisyydeltä auton kanssa voimienmittelyn jälkeen. Olisin toki sinuakin voinut kiittää, enkä vaan autoilijan kanssa selvittää asiaa. Paljasta toki itsesi jos tätä luet.
^Estyneille ehkä.
Aivan kuin StanTheMan olisi polkenut ysitiellä Suonenjoelta Kuopioon päin hurjassa vesi- ja räntäsateessa autojen seassa.
Pitänee paikkaansa. Ei muuten edes hymyilyttänyt saati naurattanut.