GarminElectrobikeGiantHepha
Sivu 55 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 45 53 54 55 56 57 65 105 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.621 - 1.650 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Ajoin tänään iltapäivällä kahteen otteeseen samaa kuskia vastaan . Ensin tuli vastaan Kaarinantien ja Uudenmaantien valoristeyksessä kun olin ajamassa Piikkiöön päin ja sitten toisen kerran Turun hautausmaan lähellä siinäkin Uudenmaantien viertä polkiessa. Vastaantulijalla oli keltainen takki ja pyörä valkoinen, sen verran mitä ehdin katsoa.

Tunnistaako joku ittensä tästä?

T. Vihreetakkinen nojailija.

2 pv sitten Lahdessa siinä Svinhufdinkadun risteyksessä oli kaksi maantiemiestä, toisellä mustavalkoinen xc tai maantiepyörä ja vihreä ajotakki. Lukot + neopreenisukat. Olin se koulureppu selässä mustaoranssilla feltillä menevä jannu. Ja takki oli minulla valkoharmaa.

Re: Kuka ajoi silloin siellä?

Kuka täytteli fatin gummeksia Haagan Shellillä tänään kun tulin siihen vaihtamaan sisuria cyclooni puhjenneen tilalle? Vaihdettiin muutamia ajatuksia paineista ja jatkoit minun tulosuuntaan.

/73 de fuuga
    Fuuga muokkasi tätä : 06.02.2013 at 22.27
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Perhana, tänään Kaarinassa Ekokaarinan kohdalla 110-tien varrella meni valkoinen läskipyörä ohi, ehkä vartti sitten? Kuka mahtoi olla ? Kääntyi Hesen kohdalta oikealle keskustaa kohti, itse jatkoin suoraan Lidlin ohi.

Kuka lie ajeli eilen maanantai-iltana joskus yhdeksän ja puoli kymmenen välillä Vanhaa Tuusulantietä pohjoisen suuntaan? Oletettavasti kyklorossarilla - en juuri ehtinyt ihmetellä, kun vauhti oli hiukan kovempi, kuin minulla 60 mm renkailla täpärillä ostokset selässä kotimatkalla Vähän hirvitti, kun ko. pyöräilijä vaihtoi mäen päällä ajoradan puolelle, mutta oli ilmeisesti unohtanut takavalon kotiin/taskuun =O Ainoa, mitä taaksepäin näkyi, oli pieni heijastinkolmio takin selkämyksessä. (No, nyt kun tuota ihmettelin, niin ei varmaan tunnusta! )
    dT_ muokkasi tätä : 19.02.2013 at 16.46 Syy: typo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    Kuka täytteli fatin gummeksia Haagan Shellillä tänään kun tulin siihen vaihtamaan sisuria cyclooni puhjenneen tilalle? Vaihdettiin muutamia ajatuksia paineista ja jatkoit minun tulosuuntaan.
    Syypää ilmoittautuu.

Harvakseltaan tulee tätä ketjua luettua, yleensä vain, jos on tullut hölmöiltyä tai muuten herätettyä huomiota.

Kuka ajoi läskipyörällä lauantaina Hyrylän ja Keravan välillä koirankusetuspolkuja pitkin? Jäljet näin, kuskia en. Sama läskipyörän jälki taisi näkyä myös Virrenkulman uuden asuntoalueen laidalla toisella puolella Keravaa.

Re: Kuka ajoi silloin siellä?

Vanhaa Tuusulantien vartta pohjoiseen cc.llä ajellessa, lähellä mätiksen nousua, tuli Focus-mies (siniset peililasit) vastaan. Huusit kohdalla, että "hyvä Jari"! Kiitos vain, mutta mä oon Pasi.
    KorsKa

Kuka ajoi kohtalaisen läskirenkaisella nojapyörällä la 23.2. n. klo 11.15 Heikinlaaksossa Vanhan Porvoontien kelvillä? Näytti aika mainiolta menolta, mitä nyt pikaisesti ehdin vilkaista.

Kuka ajoi läskipyörällä Keravan Asemansillan kioskin kieppeillä eilen maanantaina klo 17.51? Parrakas kuski tummassa asussa. Onko Sherwoodissa 2 läskipyörää?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Liitiä Katso viesti
    Kuka ajoi läskipyörällä Keravan Asemansillan kioskin kieppeillä eilen maanantaina klo 17.51? Parrakas kuski tummassa asussa. Onko Sherwoodissa 2 läskipyörää?
    Minä se olin lenkkiä aloittelemassa. Oli muuten mainiossa kunnossa keravan polut. Olen myös tuolla Virrenkulman uuden asuinalueen viereisessä metsikössä usein ajellut. Veikkaan tosin että tuolla edellisellä kerralla ne olivat Zipon jälkiä. Vai löytyykö Keravalta vielä useampi läskipyörä?

Varmaan ollu Zippo.Vaatetus ja ajamaton parta viittaa siihen..

Jaa se olikin Kyprok.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Liitiä Katso viesti
    tapasin kyprokin samalla lenkillään vähän myöhemmin. tuolta löytyy pari kuvaa kyprokin läskistä.

Kuka ajoi tänään sinisellä Muklukilla jossa oli punainen ohjainlaakeri n. kl.16.05 Pitkäjärventietä pitkin idän suuntaan Linnaisten kohdalla?
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Kuka neropatti ajoi äsken pasilan sillalla ajoradalla länteen, ohitti autoletkan ja koukkasi autojen eteen posottaen risteyksestä läpi punaisilla? Näytti se ainakin typerältä.

Mitkäs hipsterien kokoontumisajot oli tänään Kuikassa Kalliossa?

Kuka polki eilen viiden aikaan JKL:ssä Kramsunmäkeä ylös paksupyörällä? Teki kovasti mieleni pysähtyä ihailemaan ajokkia.

Lievästi offtopikkia:

Kuka tollo seisoi aamulla kello 6.45 pintaan jossain Korpilammella ulkona bussipysäkillä ohuissa hiihtotrikoissa sukset kainalossa -27(!!!!) asteen pakkasessa? Olit vissiin vasta lenkille bussilla menossa kun et vielä hielle haissut vaikka lähistölle istuit. Respektiä tietysti että joku lähtee hiihtään tuommosessa pakkasessa, mutta välttämättä ruuhka-bussi ja sukset ei ole paras yhdistelmä. Tai lähinnä hirvitti että etkö jäädy pystyyn siinä pysäkillä tuulessa seistessaa -27 asteen kelissä? Ei ollut edes mitään kengänsuojia monojen päällä. Kait niitä hiihtomonoillekin on. Tsissös!

Joo, kyselen nyt palstalla jälkikäteen kun sen verran nössö olen että en uskalla jutella tuntemattomille ja kun asia ei oikeesti minulle edes kuulu.

Lievää hiiren verran enemmän offtopikkia

Nykyään hiihtomonot ovat aivan järjettömän lämpimiä. Monojen päällisetkin omistan muttei edes -33 asteen pakkasella ole tarvinnut Bridgesdalen XC-sukkaa ja monoa kummempaa verhoilua jalalle.
    ""You miss 100% of the shots you don't take -Wayne Gretzky" -Michael Scott"

Kuka ajoi silloin siellä?

Kuka kumma kävi eksymässä crossarilla Koisjärvellä Mäkkyläntiellä su 17.3. klo. 13.20 ? Tulit Somerontietä Turuntien suunnasta ja erehdyit kääntymään alusta auratulle Mäkkyläntielle ilmeisesti mun aamuisten ajojälkien rohkaisemana jatkoit vielä kun auraus loppui ja liki umpihanki alkoi. Käännyit kuitenkin harmaan ladon kohdalla väärään suuntaan ja päädyit totaaliseen umpihankeen kun oikealle ladon ohi olis päässyt mun koirankusetuspolkua pitkin auratulle Hakulantielle ja sieltä edelleen takas Turuntielle.
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Vain kahluujäljet jäi

Ilta-Sanomat 21.3.2013, sivu 11.

Otapa kuva ja laita näkyville. En tue kyseisen mediatalon tuotteita, ja joku muukin saattaa olla yhtä nuiva.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti reappear Katso viesti
    Kuka neropatti ajoi äsken pasilan sillalla ajoradalla länteen, ohitti autoletkan ja koukkasi autojen eteen posottaen risteyksestä läpi punaisilla? Näytti se ainakin typerältä.
    Taas kerran yhytetty tekemässä typeryyksiä, vihreätakkinen "dude" laittoi menemään tien yli punaisilla kun auto oli jo tulossa päin toisesta suunnasta. Tällä kertaa Tallikadulta Savonkadulle ja siitä Aleksis Kiven kadulle. Saas nähdä tapaanko vielä tämän sankarin, nyt en kerennyt pysäyttämään.

17.3 etäältä näkemäni umpihankeen eksynyt crossaristi, huomio !!
    Nyt on se pätkä, jossa ekan kerran juutuit aurattu ja harmaan ladon ohi oikealle menevä (kuva toisesta päästä otettu) reilun 500 metrin koirankusetuspolkuni ajettavassa kunnossa. Oon sen ajanut mennen tullen läpi muutamaan kertaan. Jos liikut taas huomenissa, niin piipahda kaffella valkoisessa 1,5 kerroksisessa puutalossa, jonka pihalla kaks farkkuvolvoa ja uisteluvene

TimoF ja kaverit taisivat tänään hillua jäärännillä. Mullekko kikatitte kun tulin ränniä pitkin ohi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    TimoF ja kaverit taisivat tänään hillua jäärännillä. Mullekko kikatitte kun tulin ränniä pitkin ohi?
    No sillai välillisesti kun hurautit ohi ni rupesin miettimään ääneen mitä läskikuskeille pitää huutaa...kun maantiemiehille huudetaan "Succis!". Kaverilla oli siihen sitten ehdotus joka aiheutti huvitusta, mutta jonka jätän tässä kuitenkin toistamatta

Pahoittelut jos aiheutettiin mielipahaa!
    [ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

Eikös läskipyöräilijöille sovi ihan asiallisesti huutaa että "Läski"?

Tai sitten vaihtoehtoisesti että "Puuh, lääh, mäkin haluun tommosen".
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •