Sotkanniemen kierros neljään tuntiin. Kahvit Takkabaarissa. Hyvässä seurassa eli yksin.
Printable View
Sotkanniemen kierros neljään tuntiin. Kahvit Takkabaarissa. Hyvässä seurassa eli yksin.
Huomenna, jos ylös pääsen, niin klo 9.00 vuoden avauslenkki ja sitten sunnuntaina normi kymppilenkki. Kyllä tämä tästä!
Hyvää Uutta Vuotta kaikille ja kiitos tämän vuoden yhteisistä kilometreistä!!! Hiihtelin tänään pitkän lenkin ja huomenna taidan levätä. Mutta maanantaina taas pärähtää!!!
Älähän päräytä spinningissä! Pitää muistaa jäsenmaksu ja omavastuu maksaa ennen maanantaita.
Taitaapi tällä kurkulla jäädä huomiset ajot väliin, jos ei yöllä ihmeparantumista tapahdu.
Eka spinning oli huikea suksee. Tupa oli täynnä ja parituntinen sujui nopeasti. Tästä on hyvä jatkaa.
Vahva huhu kertoo, että "kesäpojat:p" ovat sunnuntaina lenkille lähdössä. Onnea vain! Itse en todennäköisesti kykene ajamaan. Maanantain spinninki seuraava realistinen tavoite.
Huomenna, jos vieläkään olen ajokunnossa, niin parin kolmen tunnin normi kympin lenkki.
Saaristokaupunkikierros tånään. Pakkasta oli Terran mittarissa -28, mutta kuntoilijoita oli muitakin liikkeeellä. Sakan kanssa pidettiin äijäpalaveria matkalla. Sitkeä sissi!
Onkohan maanantain spinningvuoroille vielä mahdollista liittyä mukaan? Seuran sivuilla mainittiin, että omavastuu ja jäsenmaksu täytyis olla maksettuna 3.11. mennessä. Maksoin itse nämä vasta tänään.
Mukaan vain!
Ja vielä tiedoksi: ota lenkkarit mukaan! Itse kyllä ajelen omiani näin toipilaana.
Taas oli reipas ja onnistunut spinning-ilta. Sopivan raskas, kun ei ihan kaikkea niin tosissaan tehnyt. :)
Oli kyllä taas aivan loistavat tunnit tänään. Vaivaa on nähty harjoittelun suunnittelussa.
Hyvä oli tosiaan setti eilen spinningissä, joka kyllä tuntuu tänään reisissä ja pakaroissa.
Ei näkynyt "kesäpoikia" tänäänkään, vaikka keli oli mitä parhain. Vartialassa neljässä tunnissa kävin ja tiukkaa teki (17 km/h). Hyvä pintaa oli lähes koko matka, mutta kyllä piti muutama pätkä "jalalla" edetä. Lopussa Kallantien kvl oli reissun raskain pätkä, kun se sellaista tampattu perunapeltoa on ja jokinorsut osaavatt taitavasti täyttää koko leveyden ettei ohi mahdu. Huomiseksi pitäsi spinninkiin elpyä. Tiukkaa tekee.
Tänään oli spinningissä teemana viidellä asteittain korottaminen eli minulla perinteinen alussa täyttä ja lopussa niin paljon kuin jaksaa. Väestöä oli ehkä edelliskertoja vähemmän. Hyvä ulkoilukeli varmaan syynä siihen. ;)
Tulevana sunnuntaina en ole kympin lenkkiä ajamassa, muuten kyllä jatkossakin sunnuntaina ajan, jos miehekäs, kultturelli seura kelpaa:cool:
Reipasta ja selkeätä menoa oli tämäniltainenkin spinning. Nopeasti aika kului, vaikka alkuun pari tuntia tuntuu heikkokuntoiselle liian pitkältä ajalta.
Särkiniemen Polkujentarkistusvirasto raportoi eiliseltä illalta:
- Huuhan polku oli illalla mainio. Ladulta kannattaa aloittaa. Oikein lusthia pimeälläkin.
- Särkiniemessä on kovapohjaisia polkuja rantoja pitkin (esim. se, joka luikertelee hiihtoladun vierellä).
- Itkonniemellä on varmaan ollut myös ihan jees. Pitäisi olla tamppaantunut jo.
Nyt viime yönä tulleen lumen vuoksi polut ovat varmaankin vähän huonontuneet. Kun lunta ei hirveesti tullu, niin varmaan vielä ihan ajokelpoista osastoa.
Mun keula falskaa ilmaa. Yhyy.
Huomenna klo 11 tavoitteena käydä pari tuntia ajamassa ja sitten sunnuntaina normi kympin lenkki n. 70 km.
Jälä maantietä pitkin edestakaisin, munkkikahvi St1Toivala ja julkulan kautta Niiralan kierto. Ei riittänyt tahto ja voimat pitempään lenkkiin, mutta raskasta tuo oli silti. Hyvässä seurassa eli yksin. Lopussa paistoi aurinko jo hyvinkin lämpimästi.
Tämäniltainen spinning oli meikäläiselle yksi kovimpia treenejä ikuna.. Sykkeet olivat lähes yhteislenkkitasoa ;)