Luovutin tilauksesta verihiutaleita. Vaasaan läks vapisemaan, par avion. No ei toi kovin äijää ollut kun sain punasolut takaisin. Semiäijää?
Printable View
Luovutin tilauksesta verihiutaleita. Vaasaan läks vapisemaan, par avion. No ei toi kovin äijää ollut kun sain punasolut takaisin. Semiäijää?
Söin perunasalaattia missä luki, herkullisia Jouluhetkiä. Wanha?
Lährin phillarilenkille vaikkei yhtään olis huvittanu.
Eikujjuu - sytytin piharoihut sillä H-D Zippolla jota kannan mukana vaikken enää blaadaa.:)
......, mutta koira käveli äsken ihan "äijänä" keskellä rakettien pauketta. Ei sitä kiinnostanut pauke pätkääkään .
Kylvetin noin 20 minuuttia vanhan tyttäreni. Tosin neidisti tippa silmässä.
Wau! http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.gif
Toi on oikeesti hienointa mitä mies pystyy tekeen, ONNEA! :)
Onnekseni olen saanut suorittaa tuon viisi kertaa ( no yx oli poika )
Paljon onnea Nebulukselle + äidille ja tyttärelle. Syntyminen on huima juttu.
Meikä äijäili polunraivauksessa tänään ja yläkropan lihaksisto on ollut vähemmällä käytöllä - nyt tuntee tehneensä jotakin.
Oli Tuolla Lamminpäässä jotkut mustat pojat hylätyn auton kimpussa.
Hylätyt pojat & Hylätyt autot
Tulin hiihtäen töihin. Eihän se työmatkahiihtäminen mitään äijää ole, vaan se, että syynä ei ollut se, ettenkö olisi ollut ajokunnossa. On vaan sen verran pitkä työpäivä, että muuten jäisi hiihtolenkki helposti väliin
Kyllä tämän päivän "avantouintikäynti" jäälohkareitten seassa oli kohtalaisen "äijä" teko. Äijempää jatkossa, jos pitää se avanto ite kirveellä avata.
Nukuin niinkuin hevoset, kengät jalassa...
Tänään jokaisen kannattaa muistaa että niitä äijiä tai muijia kannattaa äänestää jotka tukevat Apache taistelukopterien hankintaa tännekin.
Erinomaiset näytöt on Gazasta niiden käytöstä tositoimissa ja vähillä siviiliuhreilla.
Hengasin alasti.
Noh, tänään ylitin itseni ylä-ja alamäissä
Hyppäsin vähemmän miehekkäästi kiekon tielle ja nyt jalkaa kolottaa.
Räpläsin autokatoksessa housun jumiin mennyttä vetoketjua tosi tarmolla , enkä huomannut naapurin nuoren rouvan istuvan autossaan :o. Toivottavasti ymmärsi mitä olin tekemässä tai huomenna kaikki pihassa pitää mua pervona :D
Tein puukkoa (eilen illalla).
En varmaan vielä mitään...
Yleisön painostuksesta tässä on tekemieni puukkojen kuvia. Kaikissa on kahvat viimeistelyä vailla, uusimmassa myös helat ja kahvan muotoilu ovat kesken.
Metallityöt ovat aina kiinnostaneet, mutta mahdollisuutta tekemiseen ei koskaan ole ollut. Kansalaisopisto tarjosi puukontaontakurssia, joten lähdinpä kokeilemaan. Kaikki on pitänyt opetella aivan alusta. Hidastahan se aloittelijalla on, mutta jotain olen saanut aikaiseksi.
Tarkennus
Kaiken olen tehnyt itse: takonut, tahkonnut ja teroittanut terän, valinnut muut materiaalit, kasannut osat puukkoaihioksi, suunnitellut muodon, muotoillut parhaani mukaan lopputuloksen ja lopuksi viimeistellyt kokonaisuuden.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...pictureid=1044
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...pictureid=1043
Lisää kuvia sitten uteliaille tuolla kuvasivuilla.
sain kasattua tyttöystävän pienellä avustuksella Ikean ruokailupöydän ja tuolit
Tulihan niitä kuvia, hyvää kädenjälkeä, onko leima sun oma?
Kiits!
Leima on tottakai oma, kuvio omasta päästä keksitty ja omin pikku kätösin viilattu. Vuosien elämänkokemukset ovat varmasti vaikuttaneet lopputulokseen. Leimasimen tekoon meni pari iltaa muutaman virheen vuoksi.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...pictureid=1045
Varren kiinnityksessä ope auttoi...:o
Ergometrillä maksimirasitus kestävyystestin. Testiprofiili 30 W/120 sek. 420 wattia riitti mulle. VO2 (68,0) tippui viimevuodesta hieman yhden lisäkilon vuoksi. Muuten testi meni pidemmälle kuin viimeksi.
Katsoin Rambot 1-4 putkeen:D
Raavin pallejani. Eikun. Japani muuttaa ihmisiä, minusta se teki ihan tytön. Puolet entisestä äijyydestäni jäi Suomeen (siitähän voi toki olla montaa mieltä että miten hyviä jätkiä naisista ylipäätään saa). Eikä täkäläisessä kielessä ole edes kunnon kirosanoja, prkl!
Hienoja puukkoja muuten, tälleen sivukommenttina.
Palautin 39€ edestä viina-, viini- ja olutpulloja ja tölkkejä. Ai niin oli siellä yksi energiajuomatölkkikin päässyt sekaan :seko:
Oikeestaan tää oli eilen : Annoin Tempokisulle vihreitä pallukoita , että sen verenpaine laskis :eek:
Kai se kohta siitäkin valittaa ja saan taas viikon pari bannia :D
Jätin menemättä tänään lenkille, vaikka olisin halunnu. Menin sen sijaan sohvalle ottaa tunnin tirsat.;)