Alkujaan tämän lähetti
Satanta
Mun mielestä Tahkon pyöräTAPAHTUMA on juuri oikessa kuosissaan. On hienoa, että iso joukko lähtee samalla kertaa taipaleelle. Ja, että joukkoon mahtuu vähän vähemmän kokeneita kuskeja pitää vain sisäistää. Itselläni ei ollut yhtään ongelmaa hitaampien kuskien kanssa, koska tiesin, että toisella kierroksella pääsen ajelemaan ihan omiksi varoikseni ja että hoputtelun vuoksi kaatuminen saattaisi syödä vieläkin reilummin aikaa kuin pieni kärsivällisyys. Usealla minua nopeammalla kuskilla tuntui olevan vaikeuksia pyytää ohituspaikkaa, joka olisi järjestynyt pikimminten, jos vain olisi saanut suunsa auki.
Jos 25 ja 45 lähtisi eri suuntaan, niin sitten tartteisi taas lisää väkeä reitille ja se nostaisi osallistumismaksua, joka taas aiheuttaisi pärinää.
Tuosta paita- asiasta olen Hartikaisen kanssa samaa mieltä, että hankitaan pyödälle pitkät pätkät eri värisiä kankaita ja teksiiliväreijä: sitten kaikki saisi itse tehdä mieleisensä paidan, haluamillaan teksteillä.
Toivon, että Hartikainen ja kumppanit järjestävät ensikin vuonna kyseisen tapahtuman oman mielensä mukaisesti. Hyvä siitä tulee, kun on tähänkin asti tullut.