Minähän se olin. ja menossa taas tänään sitä ohi samoihin aikoihin. Jos olet paikalla silloin, niin voin pysähtyä.
Printable View
^ Juma. Täytyy tulla kuolaamaan joskus aidan takaa.
^ Lupaan. Toivottavasti ei tule kallis koeistuminen... Onneksi on sentään Mukluk
On muuten saintilla hieno pyörä.
Sehän se oli, joka siinä häiritsi muuten tasapainoista kokoonpanoa. Mutiscarbonia vielä lokariksi sen kipsisen sijaan ;-)
Minkäs porukan peesiin änkeydyin tänään puolilta päivin Olarin Lukion parkkiksella. Ois muutama kuva ja video droppiharjoittelusta...
Pari viikkoa sitten joku paineli mun ohi Auransillalla keltaisen fatbiken kanssa? Olin pysähtynyt valoihin ja nojailin kaiteeseen aurasillalla.
Oliskohan käyttäjä "sanaksenaho"? Sillä ainakin on keltanen Pugsley Turussa.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...76#post2032276
Olin eilen rivarin pihalla ulkona kun ohi ajoi ensin yksi crossarikuski ja hetken päästä sitten risteävää katua toinen mustan crossarin kuski Lahden Kilpiäisissä. Paikka on sellainen että ei tänne kukaan eksyisi, jos ei asu lähikadulla. Lehtimetsänkatu on yksi lähikatu.
Tänään kuului hirvensalon urheilutalon metsässä levyjarrujen vinkunaa kun mäkeä oltiin ylös ajamassa. Näköhavaintoa ei saatu.
Neljän jannun cc-porukka bongattu Keravan Keinukallion maisemissa tänään noin klo 11.
Rinnekodin mäkeä noustessani sen huipulta lasketteli parinkymmenen metrin päähän pysäköidyn pakun luokse kaveri yksipyöräisellä. Oliko ajellut vain pienen matkaa autolta ylös vai tullut vastakkaisen, jyrkemmän suunnan mäen ylös? Jos oli tullut mäen, niin oli kyllä ollut nopeakinttuinen äijä, kun itse en häntä huomannut, vaikka siinä edestakaisin suhasin.
Vinkiksi sille On One Fattylla Myyrmäen tienoilla ajaneelle että sun takalokari peitti takavalon lähes kokonaan. :)
Tänään aamulla ennen arungonnousua joku onnellinen kulkija oli pyörineen Hyrylässä valotta ajoradalla sateessa seisoskelemassa, kahden metrin päässä olisi ollut klv. Heijastinkin olisi ollut kiva yllätys.
Lauantaina ounasvaaran huipulla kikkaili pari kirkkaasti pukeutunutta täysjoustofillaristia.
Oli pakko jäädä vähän naureskelemaan siihen talvikävelypolulle kun levyjarrukuukkelien kieunnat kuului varmaan muurolaan saakka. Oliko peräti avidit alla?
Tänään klo 18 maissa tuli hyvin valaistu ilmesesti maantiekonkeli, hollolan salpakankaan seudulla kelvillä vastaan. Kuskilla tais olla sininen takki sen mitä tuossa valaistuksessa erotti. Pisteet hyvästä valosta ja oikeaoppisesta suuntauksesta.
Kukakohan ajoi tänään 9.11. kello 12.45 Vierumäen urheiluopistolla opistolta kohti hotellia? Oli todella komea maantiefillari!
Kiitokset kolmelle maastopyöräilijälle, joiden perään sain lähteä ajelemaan eilen 16.11. täällä Jyväskylässä. Terveisin kona-kuski
Mahtoiko olla foorumilaisia se tyytyväisen näköinen heppu joka poljeskeli On-Onen läskipyörällä Vanhaa Porvoontietä Nikinmäen kohdilla Vantaan suuntaan tänään puolen päivän aikoihin? Olin juuri tulossa vaimon ja pojan kanssa metsästä tielle. Poika (6 v.) ihasteli oman Specializedinsa selästä kovasti tätä ihmeellisen näköistä paksurenkaista pyörää ja alkoi tietenkin haluta sellaista itselleen.
Liesjärven kansallispuistossa viikonloppuna kahdet suht kapeet renkaanjäljet ... aika vaikeata polkua ajettu. Foorumilaisia?
Kuka valopää (ei ollut otsalamppua) lähti perjantaina 17 maissa ajamaan Pukinmäenkaarelta kehä ykkösen laitaa länteen. Tukevasti ylipakattu reppu, ehkä oli retkellä. Ens kerralla kartta mukaan!
Kukas nainen fillaroi tänään vastaan Raision ja Länsikeskuksen välillä vastaan ja hymyili?
Kellon aikaa en tarkalleen muista, mutta oisko jotain 16.00 kieppeillä.
En tajunnut muuta, kuin että (ehkä) valkoinen pyörä, tummat vaatteet ja hyvä valo edessä ja -takana.
Säädin siinä pyöränlampun kanssa, kun olin kiireessä ottanut vääränkokoisen kiinnikkeen ja lamppu oikeen tahtonut pysyä oikeassa asennossa.
Lämmitti kyllä mieltä nähdä että Turussakin sentään osataan hymyillä :)
Eilen (7.12) havannoitu paksupyöräiliä Turun Katariinanlaakson liepeillä menossa uittamolle päin. Alla musta läski, merkkiä/mallia ei ehtinyt tarkastaa. Päällä vihreä takki ja selässä harmaa reppu. Kypärässä näytti olevan kiinni jotain, todennäköisesti valo. Näytti olevan myös etuhaarukassa kummallakin puolella juomapullot. Kello oli oli siinä 12:09 auton kellon mukaan. Meinasin avata ikkunan ja näyttää peukkua, mutta tilanne meni hiukan nopeasti ohi.
Samainen fillaristi näkyi jo n. 10min aikaisemmin Eteläkaaren ja Kataraistentien risteyksessä alikulkutunnelin suulla.
P.S Läskikuume taas pilvissä.
Eilen ajelin lenkin kotipoluilla Hirvensalossa. Ainakin Friskalan metsissä näkyi (nastattomia? About 2.4´´) renkaan jälkiä. Poluilla ei oltu kävelty joten päättelin, että saattoivat olla lauantailta tai sitten aikasemmalta aamulta. Itse olin liikenteessä siinä 11-13 välillä. Metsissä ei tullut ketään vastaan. Ei kävellen eikä fillarilla.
Ketkä oli ajelemassa tänään klo 20 maissa Oulussa Lintulan ja Mäntylän maastoissa valolenkkiä? Hyvin näky valot ja lenkille alko tekeen mieli, mutta piti tyytyä pyöräileen töihin...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Oliko ketään foorumilaista tänään Turussa järjestetyssä pyörämarssissa?
Ainakin muutama täysjousto sekä useempi jäykkäperä näky olevan ja monen muunlaistakin pyörää oli laidasta laitaan :)
Keli oli upea, tunnelma katossa ja kaikki sujui hyvin, mikäs sen parempi polkea :)
Oliko foorumilainen, joka ajoi lauantaina 21.12. Trancella tyttärensä kanssa? Paikkana Tali (Talin frisbeegolfpuiston läpi) n. klo 12. Siellä oli kisat käynnissä ja seisoskeltiin tauolla.
Kuskilla taisi olla punainen takki.
Kivasti oli porukkaa tänään Espoon keskuspuiston poluilla. Niin maastopyöräilijöitä kuin muitakin ulkoilijoita. Terveisiä kaikille T: keltakypäräinen cubekuski
Kuka ajeli tänään tapaninpäivänä täysissä joululupukin vetimissä valkoisella Jamiksen maantiepyörällä Kirkkonummella Upinniementiellä klo 13:n jälkeen? Toivottavasti "syyllinen" ilmottautuu, jottei tarvitse ruveta tällä iällä joulupukkiin uskomaan.
Ketkä tuli mua vastaan maastureilla yhden pintaan tänään Turun Lähteenmäen kohdilla kelvillä? Ensin kolme kuskia ja sitten hiukka myöhemmin kaveri täysjäykällä maasturilla. Itse olin matkassa ihme häristimellä, musta foxin potta päässä.
Mää olin varmaan se jäykistelijä. Mustalla Karate Monkeyllä.
Palailin kuusiston poluilta. Ohitin kolme kaveria noilla paikkeilla.