Jousituksen pienet kysymykset
No kun minä olen halunnut vanin kashimalla ja rc2 patriunalla jo pitkään. Uskon myos ,et pyöräni jälleenmyyntiarvo nousee enemmän kun minä menetän myytyäni vanhan keulan. Olen laittanut yhden loivennuspuslan. 180mm keula korjaisi keskiön korkeuden ennalleen ja loiventaisi keulakulmaa nykyisestä 55'8 asteesta hitusen. Jos olisin järkevä hommaisin 170mm joustavan ilmakeulan koska ajan enimmäkseen lenkkiä jajolloin pyörän paino tippuisi n. 700-800g. Pitäs oikeastaan ottaa selvää mikä 160mm 27,5 piken a-c on verrattuna 180 vaniin. Tai sit seuraavaksi vaan DHX RC 4 kehiin ja voidaan ruveta puhumaan jo pyörästä. Kärkevä vastaus Wiggumille johtui osittain myös murtuneen ranteen tuomasta v. Tutuksesta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jousituksen pienet kysymykset
Mulla on bottom out omassa RC 2;sa on Boostbvalve jota säädellään ilmanpaineella 125-200psi. Se2012 evon rc2 on saanut ominaisuuksia rc4 ta jakyllähän toi toimiikin lyö ilmaa ja kompressioo niin perä ei lyö läpi niin herkästi. Jaa~a. Markus f-osan )http://img.tapatalk.com/d/14/04/05/zusyqabe.jpgtarjoutui modaamaan siihen ilma isksrin ja sit heittäs vaikka X-fusionin 170millizsen siihen niin sehän ois 12+ kg pyörä mut se vaatis jo paalua ja paljon.
Kyllä taitaa yks ilmavehje riittää. Jousipyöriss on kiva et tietää et toimii.
Sent from my iPhone using Tapatalill