Hyvä päivä, tuli nähtyä kavereita, laiteltua ruokaa, käytyä kaffilla ja kaikin puolin palauteltua, leppoisa päivä.
Printable View
Hyvä päivä, tuli nähtyä kavereita, laiteltua ruokaa, käytyä kaffilla ja kaikin puolin palauteltua, leppoisa päivä.
En tykkää käydä Vantaalla, kun mulla aina huono tuuri niiden bussien kanssa.
No, tänään sain yksiltä tuttavilta kyydin lentoasemalle tarkoituksenani ottaa sieltä bussi keskustaan. Juutuin suustani kiinni joidenkin liikemies turistien kanssa ja päädyin tulemaan keskustaan heidän kyydissään taksilla. Ei maksanut mitään.
Uudet vanteet saapuivat juuri ja vielä viikon etuajassa :)
Fixed gear.
Saatana saapui taloon. Tai Väinö, nimi vielä hakusessa.
https://lh3.googleusercontent.com/-4...2/DSC05098.JPG
Tavarapolkupyöräilijä antamassa liikennevalistusta taksiautoilijalle Itäkeskuksen Prisman edustan pyörätiellä.
Saatanalla on älykäs katse *peuk*
[offaria - nää oli eilisiä]
Asiaan:
kahen bokkerin perseravi hankikannolla. Harmi ettei ollu järkkäriä mukana, pokkari ei siinä vauhissa pysy.
Eiku Töyhtöhiipan lentoa seuratessa pellolta bongattu viiden peuran lauma.
[/offaria]
Stevens Vapor sai nastarenkaiden tilalle Contin 4Seasonit tänään. Lisäksi kelvi oli harjattu. Hienoa oli ajella.
OT, kommenttina koirien nimeämisestä. Nyt on talossa kettuterrieri "Aatu, takapihan jänisongelman lopullinen ratkaisu. die Endlösung der Hasefrage". Aatulla jo ikää, joten tekee mieli hankkia uudestaan valkea bullterrieri. Nimi on jo valmiiina. Se olisi Juudas :)
Mutta asia joka sai hyvälle mielelle. Just tulin jäkis matsista. Kärpät laittoi Tepsin kesälomalle jatkoajalla. #valkeakevät
Läskipyörän nastarenkaat. Olipa mukava ajella aamulla töihin pitkin peilikirkkaita jäisiä kelvejä ja seurata muiden kanssakulkijoiden selviämistä noissa olosuhteissa. Huomenna aamulla tarjolla samaa herkkua. :)
Musiikkivideo
https://www.youtube.com/watch?v=qcllYI5lSj8
Auton renkaanvaihdon helppous.
Täydellinen vihreä aalto aamulla töihin tullessa. Ei ole koskaan aiemmin muistaakseni tapahtunut vaikka valoja on vain kuudet.
Töihin polkiessa keksitty aprillipila upposi oppilaisiin kuin kuuma veitsi voihin :)
Ja hienosti rullaavat Continental Cyclocross Speed Performancet :)
Tuossa kun autoilin ja kuuntelin inspiroivaa musaa - tulin aatelleeksi että vitsit, mun unelma oli olla Suomen Paras. Olin sitä juoksussa, ja sitten paljon vaativammassa lajissa pyöräilyssä. Oli aika kun kyse ei ollut siittä voitanko tempon, vaan monellako minuutilla. Olla pyöräilyssä Suomen Paras oli enempi kun olin unelmoinutkaan.
Olen pystyny ajaan mielettömä pitkiä lenkkejä, ja saanut kokea upeita luontoelämyksiä lenkeillä.
Selvisin muutamasta erittäin vakavasta sairaudesta. Sain ostettua ne autot kun olin halunnutkin.
Olen saavuttanu ne asiat joita olen pitäny tärkeimpinä. Siinä ajaissani mietin että kyllä mä olen sisukas ja kovakuntoinen ollut, silloin kun on tarvinnu ja ikäisekseni oon kovakuntoinen vieläkin.
On nämä asiat niin paljon tärkeämpiä kuin sosiaalinen status ja mammona. Hyvä minä. :cool:
-> JackOja
Tämä saa myös hyvälle tuulelle. Ei välttämättä farkkujen mainosmiehiä ;)
https://www.youtube.com/watch?v=sNJVFloPIVA
On taatusti wanha, kuten...
Mainospostilla täytetty "vastaanottaja maksaa postimaksun" vastauskuori.
"Grieg Seafood" teksti maastopyöräilijän takin selkämyksessä. Kiireetön kävelylenkki kuulaassa kevätillassa.
Muistit toki huutaa perään "Succis !"
On perinne. Terveisiä Hesan freeridehemmoille ;)
Tais olla kroppa talven jäljiltä jotain vitskuja vailla, kun alunperin koiralle ostettua Möllerin kalanmaksaöljyä tässä hetkenaikaa nauttineena tuntuisi kummasti olo piristyneen, toki valokin on lisääntynyt, mutta suosittelen! Menee helposti alas vichyvesi kulauksen saattelemana ja löytyy sitä sitruunamaustettunakin, mutta lienee paras olla maistelematta ja keskittyä perään menevän juoman makuun sensijaan.
Oikeastaan eilen, mutta kyllä vielä tänäänkin hymyilyttää: Tapparalla ensimmäinen kiinnitys finaaleihin 1-3!
Hihii, kävin lyhyesti pelleilemässä maasturin kanssa kaupungilla ja onnistuin nostamaan eturenkaan semmoisen korkeahkon aita-mikälie palkin päälle. Eihän siinä mitään järkeä ollut, kun en osaa perää hyppäyttää sinne kuitenkaan ja alastulo vauhdin pysähtyessä oli vähintäänkin hutera, mutta siistiä silti!
...saahan se hyvälle tuulelle jo lukemalla tätä palstaa..
Mutta vitsit hianoo! Täysaurinkoinen päivä vapaapäivä - hieno kuvauspäivä. Meni viimenen lumi-muovikassi, mutta tuli hienot kuvat.
Kun on ite tyytyväinen, tietää että hyvin on menny sano muut mitä tahansa, tai pikemminkin on sanomati.
Retki metsässä
Toi koira. Se tiesi, että sillä on nauta-sika jauhelihat kotona odottamassa niin ei meinannut nahoissaan pysyä kotiintullessa, kun tassuja pyyhittiin. Ja se ilme, kun se ruoan viimein sai, jokaikinen kerta ihan yhtä "Voiko tämä olla tottakaan-ilme", kun se haltioituneena katselee kuppiaan. Ja se tyytyväisyyden määrä, mikä koirasta säteilee, kun se on juuri ulkoillut ja masu on täynnä lihaa ja muita herkkuja. Se on vaan niin vilpitöntä onnea, että nöyräksi vetää katsella.
Suomen kieli ja sen kyky ihastuttaa ja huvittaa ulkomaalaisia. "Vetää, vedättää, vedätyttää, vedätätyttää" ja "rääkkää, rääkkääkkään" toimivat aina, runollisuudesta keskellä arkipäivää antaa esimerkin liikennemerkin lisäkilpit "Aja hiljaa sillalla" ja viimeistään "hääyöaie", sen käännös ja ääntämys voittavat jopa kielestään ylpeän italialaisen tai ranskalaisen puolelleen.
Voitin arvonnassa.
^YT-Lotto? :seko: