Alkujaan tämän lähetti
Maaku79
Moro! Saisinko jeesiä pyöränvalintaan? :)
Olen valitsemassa työsuhdepyörää, nykyinen pyörä on Kona Rove ST (2020), joka on monin tavoin hyvä, mutta kaipaan ajoon lisää vauhtia ja keveyttä, Kona ei oikein tunnu taipuvan siihen, että haluaisin mennä asfaltilla lujaa (en halua maantiepyörää koska menen kaikenlaisessa maastossa enkä ajatellut vaihtaa renkaitakaan Konaan). Tällä hetkellä olen uuden pyörän suhteen miettinyt eniten Cannondale Topstone Carbon Apex 1:stä, mutta yhdessä pyöräliikkeessä on merkittävä alennus pyörästä Devinci Hatcet Carbon 105:sta, joten jäin nyt miettimään sitäkin vaihtoehtona.
Koska en ole mitenkään erityisen näppärä spekseissä, olisi mielenkiintoista kuulla teidän mielipiteitä ja/tai kokemuksia näistä pyöristä. Konan suhteen tuntuivat vaihteet välillä loppuvan kesken, mikä puhuisi Devincin puolesta, mutta muuten on ajatukset melko auki. Jos näiden kahden lisäksi tulisi vielä mieleen jokin ylivoimainen vaihtoehto, kuuntelen mielelläni!
Olen nainen ja pituutta on 165 cm, jos asialla on suositusten suhteen merkitystä. Kunto on tällä hetkellä aivan kuralla, ja tarkoituksena on päästä työmatkapyöräilyn myötä takaisin entisiin kiloihin ja pyöräilyn huumaan - olen vielä pari vuotta sitten pyöräillyt kaikki työmatkat ja ajanut isoa lenkkiä. Kiitokset jo etukäteen! :)