Alkujaan tämän lähetti
Henkka.k
Aina kun aletaan puhua Marsun keuloista niin löytyy joku joka alkaa valittaa, että on ollu luotettavuus ongelmia, firma kohta konkassa, ei ole varaosia jne..
Marsulla oli pahoja laatuongelmia muutama vuosi sitten kyllä. Mutta nykyiset vehkeet on ihan eri laatuisia joten tuo kortti on jo aika kulunu ja minusta sillä on ihan turha pelotella ihmisiä ku siitä on kuiteski jo monta vuotta.
Ja sit toi firma menee kohta konkkaa homma. Marsuhan meinas mennä konkkaa jo 2008 mutta sitten se myytiin. Marsun uusi omistaja jatkoi toimintaa normaalisti. Ei Tenneco sanonut, että niitä vanhoja malleja ei enää takuukorjailla. Vaikka se nurin menis niin en olis yhtään huolissaan keulan omistajana. Kyllä niitä vielä senkin jälkeen joku tekee/huoltaa. Ja toisekseen ainakin nykyiset Marsun jousikepit on tosi luotettavia. Itse olen omistanu 3 eri mallia: 888 RC2X, 888 ATA, 888 RC3 keulat. Mun keulat on ollu niin hyviä että vain yhden kerran olisin tarvinnu yhden tiivisteen ilmakammioon. Tämä ilmakammion tiivistevika ATA malleissa oli varmaan pää syyllinen minkä takia Marsulla meni maine. Sitä tiivistettä ei paikallisella pyöräkauppiaalla ollu, sanottiin vaan että ei voi mitään. Sit kävin hakemassa sen tiivisteen viereisestä tiivistekaupasta 20 sentin hintaan ja pistin paikoilleen.
Jos lukee arvosteluja 55 rc3 keulasta viimesen parin vuoden ajalta niin melkoista hehkutusta. Nyt ne vielä paranteli reboundia 2013 malleissa. En tiiä tuliko simmejä vai mitä ne muutti, mutta tuskin se huonompaan suuntaan meni! Just möin Fox 36 VAN Kashiman pois ja 55 RC3 on potentiaalinen korvaaja.