Kuka tuli 44 tiellä Kuninkaanlähteen tietämillä autolla vastaa. Tööttäykset ja iso peukku sivuikkunasta :) Piristi mieltä pitkällä lenkillä...
Printable View
Kuka tuli 44 tiellä Kuninkaanlähteen tietämillä autolla vastaa. Tööttäykset ja iso peukku sivuikkunasta :) Piristi mieltä pitkällä lenkillä...
Tänään maanantaina klo 15:09 joku selkeästi foorumilainen pudotteli Colnago - maantiepyörällä Porvoon vanhassa kaupungissa kirkonmäkeä alas. Paikka on sikäli haastava, molempiin suuntiin, että jyrkyyttä on pirusti ja kaalipään kokoisia mukulakiviä koko matkan.
Colnago-kuskilla oli kuitenkin pyöränkäsittelytaitoa rutkasti ja nousipa vielä kevyesti putkelle kun vanhan sillan yli ajoi kohti juna-asemaa.
Tänään, ei vaan jo eilen keskiviikkona Kämmenniemen kohdalla iltayhdeksän aikaan Tampereen suuntaan polki luultavasti joku Kanuuna. Autosta yhtäaikaa lapsen kanssa huomattiin :)
Eilen keskiviikkona 20.6. klo 19.10 Vanhan Lahdentien pyörätietä Keinukallion valoihin ajoi 4 kuskia ( 2x vihr+pun+valk asu). Sekopää alkasi räyhätä teille. Oli häiriköinyt aiemmin munule. Lukekaa Hepo lenkit ketjusta lisää, jatketaan siellä.
Hetkinen, minähän taisin ryskyttää sitä mäkeä alaspäin tuohon aikaan Colnagon kanssa. Kävi siinä jossain vaiheessa mäkeä mielessä, että olisi voinut sittenkin säätää sen etujarrun ennen lenkille lähtöä :) Olen kyllä lueskellut pidemmän aikaa palstaa ja joskus kirjoittanutkin jotain, mutta olen nähtävästi unohtanut vanhan käyttäjätunnukseni ja sähköpostikin oli nähtävästi vuosien varrella vaihtunut.
Tänään oli Kerimäen ja Punkaharjun teillä suhteellisen mahdottomasti porukkaa, mahtoiko fooruimilaisiakin olla mukana??
Oliko mahdollisesti nimimerkki Shimaani eilen ennen aamukymmentä Ylästöntiellä Pösön ratissa? Hyvästä parrankasvusta ja herrasmiesmäisestä käytöksestä tämä akateeminen arvaus, mutta saattoi toki olla joku muukin foorumilainen.
Iso kiitos eilen Siuntion nurkilla Niemenkyläntiellä pumppua lainanneelle pyöräilijälle. Oma pumppu oli unohtunut maastopyörään ja tietenkin rengas meni ja puhkesi.
Ajelin heinolasta lahteen päin menevää kevyenliikenteen väylää, niin vastaan tuli vanhempi herrasmies maastopyörällä keltainen vanhanmallinen jofa päässä. Oli ehdottomasti krapulaisen kankean kotimatkan piristys. :)
Tänään Maunulan metsissä neljän pintaan tuli herra komealla Pivotillaan vastaan peukalo pystyssä. Meikäläinen puuskutti pientä ylämäkeä juuri niin ei hanska irronnut stongasta, mutta nyökätä yritin. Kuka tunnustaa olleensa kyseinen kuski?
Oliko mahdollisesti foorumilaisia, joka ajoi tänään kahdentoista aikaan Kouvolan Alakyläntiellä maantiepyörällä rekan peesissä? Välimatkaa rekan perään ehkä 2-3 metriä, vauhtia n. 50km/h eikä kypärää päässä. Musta ei olis kyllä tuohon! :)
Mahtokohan olla foorumilta joka ajeli tänää vastaa about kuuden aikaa pankalammella hautausmaan vierellä? Itte olin vähän niiku "sunnuntai" lenkillä eli tarkotus oli vaa ajella hissuksee ympäri cityä ja ulkoiluttaa pyörää.
Oliko foorumilaisia, jotka ajeli tänään illalla sinisellä Giant Anthemilla ja jollain mustalla Cuben täysjoustolla Paloheinän poluilla? Tulin ainakin kerran vastaan siellä ja myöhemmin vielä oltiin samaan aikaan huilimassa siinä Pitkäkosken lähellä olevillä penkeillä.
Jos tuo oli jotain vittuilua mulle, niin morjestin kyllä kavereita kun ensimäisen kerran tulivat polulla vastaan. Yleenstä tykkään jäädä myös turisemaan niitä näitä, mutta eilen oli siinä taukoa pidellessä jo 50km maastoa takana väsyneenä ja taukokin kesti sen 2 minuuttia.
Pasilassa nojapyöräilijä vastaan tänään n. klo 17. Viittoi kädellä F-tervehdyksen tai sitten vaan näytti suuntamerkkiä, en ehtinyt varmasti havainnoida.
Kiitokset avun tarjoamisesta sille maantiepyöräilijälle joka pysähtyi tarkistamaan tilanteen Lahdessa Levon hautausmaan kohdalla tänään, kun olin vaihtamassa rengasta. Tuntomerkkejä ei jäänyt mieleen kun aamulla Tampereelta alkanut lenkki oli just lopuillaan ja voimat aika vähissä. Täytyy laittaa hyvä kiertämään ja tarjota apua jatkossa rohkeammin, sen verran hyvä mieli pienestä eleestä jäi.
^ kuuluu kulttuuriin, niin olen ymmärtänyt.
Kiitokset lenkkiseurasta ja kahveista vanhemmalle ja huomattavasti kovakuntoisemmalle herrasmiehelle tiellä 1960 Uki-Rauma välillä, oppipa taas paljon uutta, vaikka meinasikin oma kunto loppua kesken. :)
Outoa nappularengaskansaa pyörii Tahkolla. Suattaapi olla foorumilaisia.
Tänään Tapanilassa joku suhasi mun edellä siinä klo. 15 aikaan valko/punaisella Cubella. Olis tehny mieli pyrähtää perään ja ja katsastaa millainenkas menopeli ja kuski siinä menee mutta painava reppu ja juuri loman alkaessa ei reisistä löytynyt ollenkaan potkua siihen puuhaan. :D
Joku rullaili punamustalla Cervelolla 5km Hämeenkyrön eteläpuolella (?). Kukaan täältä?