GarminElectrobikeHephaGiant
Sivu 44 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34 42 43 44 45 46 54 94 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.291 - 1.320 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Niin joo, tuo on jäänyt huomiotta. Eihän maantiefillarilla voi irroittaa kättä tangosta kun moikataan. Mitä huomaamattomampi moikkaus, sen parempi.
    Koko käden voisi irroittaa, tosin siinä täytyy huolehtia siitä ettei vahingossa näytä suuntamerkiltä. Pointti on siis se, että vähintään pikkusormen tulee kiertyä tangon ympäri peukalo-otetta tukeakseen, yllättävien töyssyjen varalta

Hmm, minä kun ajan paljon alaotteella ja nää viittomat pitäs vissiin tehä oikealla kädellä niin kai raati sallii että vasemman käden merkki hyväksytään? Viimeviikkoinen voltti on sen verran vielä ainakin kyljessä tuntuva että rhubarbin ja kolistelijan näkemykset tuntuu asiallisilta.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Eikös merkki ole kuitenkin parasta antaa sillä puolella olevalla kädellä, jolla tervehdittävä pyöräilijä on. Eli vastaantulijaa tervehditään vasemmalla kädellä, ohitettua oikealla.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

No niin Ristohan sen selevitti, sanoisin että melekeinpä Cool kun vastaantulevalle saa näyttää kolmea sormea pystyyn vaikka alaotteelta. Siihen munkin vasen käsi ja sormet taipuu. Ja kun itte kuulun huonokuuloisten joukkoon, kiitos on yksi kuulolaitekin jopa tallessa, niin enpä usko että kukaan oikeesti kuuro tästä suutahtaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Hmm, minä kun ajan paljon alaotteella ja nää viittomat pitäs vissiin tehä oikealla kädellä niin kai raati sallii että vasemman käden merkki hyväksytään?
    Paree olis. Umpivasurina yritin noita viittomia oikealla kädellä, enkä edes äffää osannut, kun meni etusormi ja pikkurilli sekaisin.

Tunnustaako kukaan Lappeenrannan pyöräilijöiden ajopaitaa käyttävä viiksekäs herrasmies vuokranneensa Bianchia Velocen osilla Bergamosta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ppikkupe Katso viesti
    Paree olis. Umpivasurina yritin noita viittomia oikealla kädellä, enkä edes äffää osannut, kun meni etusormi ja pikkurilli sekaisin.
    Tuskin viittomakieliset pahastuvat, jos F-posse näyttää kummalla kädellä vain. Tuskin vauhdissa huomaa muuta kuin kolme sormea neljän sijaan.

Ketäs veti tänään punaisella Bianchilla Paraisten kalkkitietä noin. klo.14.00 ja Kaarinan uimahallilla joku mustalla Tunturilla oli liittynyt mukaan n. klo 14.30 ?

Joku mustavalkoisiin tai sinivalkoisiin (tai ei kumpaankaan ja näin omiani) pukeutunut tuli vastaan Kouvolan Teholassa aika tarkalleen kello 2010, oli minulle ensimmäinen kerta kun joku kanssapyöräilijä morjestaa. Jäädyin siihen itse arpomaan että miten helkkarissa se F tehtiinkään siltä varalta että olisi ollut foorumilainen kyseessä ja hitaasta ajatuksenjuoksusta johtuen oma tervehdys jäi nyökkäämisen asteelle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Greycap Katso viesti
    Joku mustavalkoisiin tai sinivalkoisiin (tai ei kumpaankaan ja näin omiani) pukeutunut tuli vastaan Kouvolan Teholassa aika tarkalleen kello 2010, oli minulle ensimmäinen kerta kun joku kanssapyöräilijä morjestaa. Jäädyin siihen itse arpomaan että miten helkkarissa se F tehtiinkään siltä varalta että olisi ollut foorumilainen kyseessä ja hitaasta ajatuksenjuoksusta johtuen oma tervehdys jäi nyökkäämisen asteelle.
    Eli tästä voisimme päätellä, että tervehdystä tulee jokaisen foorumilaisen kuivaharjoitella... Sujuu sitten mukavammin tuolla tien päällä

Itse aiheeseen ei kyllä muuten ole nyt bongattuja tuntemattomia pyöräilijöitä, valitettavasti.
    - pyörä kulkee, kun sitä polkee -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Greycap Katso viesti
    Hep, se olin minä! En ole kyllä varma menikö tervehdys F-sääntöjen mukaan... Jos meni, niin vahingossa.
    Näit ihan oikein, paita oli mustavalkoinen ja pyörä sinivalkoinen
    Huomenna lenkille...

Täytyy muistaa jatkossa, tuota reittiä tulee aika usein ajeltua suunnilleen noihin aikoihin. Jos tunnistat niin huido jotain, morjestetaan kunnolla.

Itsehän olin siis se liikkuva värikartta mustavalkopunaisella pyörällä, vihreällä paidalla ja keltaoranssilla kypärällä. Toki vaatekaapista saisi kasattua täysin värikoodatun setin punamustaa paitaa ja punavalkoista kypärää myöten mutta tietäähän sen ettei ne ikinä satu päälle silloin kun joku näkee.

Cervelo-kuskin kanssa vaihdettu tänä aamuna morjestukset Huopalahdentiellä.

Eilen keskellä kirkasta päivää (n. 13.30) joku ajeli mustalla Olmolla täydessä Caisse d'Epargnen sotisovassa Töölönlahdella. Aika erottuva näky lounasjopoilijoiden seassa.

Tänä aamuna n. 8.30 Käpylässä varttuneempi herrasmies vintage-ajokamppeissa vanhalla Diamant-maantikonkelilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Hmm, minä kun ajan paljon alaotteella ja nää viittomat pitäs vissiin tehä oikealla kädellä niin kai raati sallii että vasemman käden merkki hyväksytään? Viimeviikkoinen voltti on sen verran vielä ainakin kyljessä tuntuva että rhubarbin ja kolistelijan näkemykset tuntuu asiallisilta.
    Alaotteella ajettaessa kolmen uloimman sormen nostaminen ylöspäin voi tuntua tuskaiselta vaikka tekisi vasemmalla.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Alaotteella ajettaessa kolmen uloimman sormen nostaminen ylöspäin voi tuntua tuskaiselta vaikka tekisi vasemmalla
    Alan ny iltapäivällä treenaamisen, ja jos en kysele kuntoilusaitilla miten krampanneet sormet saa toimintakuntoon niin treeni menny hyvin. Noita tositarpeita tervehdykseen tulee täällä valitettavan vähän, tälle keväälle 30/4 alkaen tasan yksi ja jotain 1400 km.

M-K Guest
    Kukas veteli Lahdentien kelvillä hienolla Bianchin maantiepyörällä perävaunua, siis sellaista jossa lasta voi kuljettaa? Menin ohi ja morjestin samalla. Onkohan kyseine kaveri palstalaisia?

Kyllä oli Turuntiellä trafiikkia Leppävaaran ja Bembölen välillä. Yksi tanskalainen pyöräreissaajakin, joka oli kietämässä Itämerta. Vein hänet Oittaalle.

Kärjen K-marketissa sompaili n. 19.10. punapaitainen ja ruskeisiin Shimanon maastokenkiin sonnustautunut Cicli B -kuski. Löytyykö täältä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Joo, mä rupeen käyttämään tota viittomakielen F-kirjainta tervehdyksenä tästä lähtien.
    Hienoa, jos foorumilaisilla olisi oma tervehdys. Kunpa kuitenkin kaikki edes jotenkin tervehtisivät, ihan vaikka sillä kansainvälisellä F-merkillä edes. Tänään poljin pari tuntia pitkin poikin Helsinkiä ja Vantaata, eikä KUKAAN 57:stä MAANTIEpyöräilijästä moikannut millään tavalla. En edes laskenut mummopyöräilijöitä, lapsia, teinijopoilijoita, maastopyöräilijöitä, citypyöräilijöitä.. Pyörää tuli vastaan ihan hirveästi, kun keli oli näin mahtava. Kehä III:n kohdalla yksi maantiepyöräilijä sentään katsoi päin ja olin aistivinani jonkinlaisen hymyn. Ehkä.

Käsimerkkitervehdys on paljon parempi kuin äänitervehdys (moro!), koska moni kuuntelee polkiessa musiikkia.

Aiheeseen: Sen tarkempia tuntomerkkejä en muista, mutta tänään Katriinantiellä Vantaalla tuli kivannäköinen miesporukka vastaan (6-8 ajajaa) ehkä noin seitsemän aikaan illalla.

Kuka pysähtyi kysymään avun tarvetta tänään torstaina Lauttasaaren rantareitillä pudotettuani ketjut? Kiitos vielä, ei ollut ongelmaa, hyvin pyöri.

Merituulentietä joskus kolmen aikaan valkonen Cervelo alla ja joku tiimipaita päällä (punanen tai keltanen dementikko ei muista) .. aika tyylikkäästi autojen välistä, oliskohan ollut pari juomapulloa takamuksen takana..

Merituulentietä joskus kolmen aikaan valkonen Cervelo alla länteen päin ja joku tiimipaita päällä (punanen tai keltanen dementikko ei muista) .. aika tyylikkäästi autojen välistä, oliskohan ollut pari juomapulloa takamuksen takana.. saatto tietty olla tien ylitys kyseesä

Mahtoiko Tervosen Anssi (täpäri-Giant) olla Kärjen Koossa tänään? Jos oli, nojailin ihan vieressä Oivaani.

Kenenkähän jälkiä seurailin Karhunpolulla Patvinsuolta aina Teljoon asti? Itse ajelin tiistaina ja torstaina. Kahdet jäljet oli, toisesta en saanut selvää, mutta toinen oli joko nobby nic tahi Mountain king uudempi (jäljitysopas ei ollut mukana ja kuvaa en älynnyt ottaa, mutta jompsin kumpsin).
    Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com

Liekkö ollut naispalstalainen Ylästöntiellä maantiepyörällä puoli neljän aikoihin jonka perään käännyin sivutieltä. Piti alunperin rullata kevyesti työmatka kun olin vaihteeksi maasturilla liikenteessä, mutta en kehdannut peesata koko matkaa niin piti ohittaa, parikin kertaa.

Kallislahdessa tuli vastaan ilmeisesti Cervelo-kuski kympin aikoihin, varusteina oli tankolaukku ja ehkä cervelo test teamin paita, oliko jopa sama kuski reilu tuntia myöhemmin harjusillan kioskilla tauolla?
    Sulkavan tienoilla tuli myös yksi kuski vastaan ennen yhtätoista, tuntomerkit ei muistu enää mieleen kun lähimuisti on mennyt aika huonoksi

Kehenkähän meinasin eilen illalla melkein törmätä Silvolanjärven takana polulla? Oli hieno keli ajella, ja kuiva maasto houkutteli nostamaan vauhtia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J_K Katso viesti
    Kallislahdessa tuli vastaan ilmeisesti Cervelo-kuski kympin aikoihin, varusteina oli tankolaukku ja ehkä cervelo test teamin paita, oliko jopa sama kuski reilu tuntia myöhemmin harjusillan kioskilla tauolla?
    Sulkavan tienoilla tuli myös yksi kuski vastaan ennen yhtätoista, tuntomerkit ei muistu enää mieleen kun lähimuisti on mennyt aika huonoksi
    Ajattelin jo että eka kertaa meikäläinen bongattu tällä palstalla, mutta ei sitten ihan täsmännytkään - ajelin tuossa vuotuista neljänsadan lenkkiä ja Savonlinnan läpi tuli ajettua. Alla oli Cervelo RS tankolaukun kanssa ja paita oli Caisse d'Epargne:n tumma versio (väritys taitaa olla aika lähellä tuota Cervelo test teamin paitaa). Taisin kyllä olla jo about ilta-kuuden aikoihin Savonlinnan tienoilla, että lienee ollut joku muu Cervelo-kuski...

Joku ajeli Bianchilla Laukaan Kuusaassa puolen päivän aikaan. Vaihdettiin muutama sana vauhdissa. Olit matkalla Uuraisille ja sieltä Jyväskylään-Laukaaseen. Lienetkö foorumulaisia?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •