TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)
Ensi lenkki ajettu. Maastossa ei tarvinnu pahemmin säädellä muuta kuin satulaa nostin hieman.
Perän pituus oli luovutuksessa pisimmillään ja säädin sen ennen ajoa keskelle. Pyörä tuntui todella ketterältä eikä keulimista esiintynyt.
Läskipyörien muodostamissa spooreissa oli vakaampi menemään kuin ex kona.
Putkelta runtatessa kiihtyy todella pienellä vaivalla ja pitää vauhdin hyvin.
Hodagit pelas mielestäni hyvin tuolla uudessa lumessa jota poluille oli 5cm tullut. Alkuun etunen lipsui kun paine oli n. 0.5bar mutta kun sen laski lähelle 0.4bar niin lipsuminen asettui, joskin hieman selfsteeringiä alkoi esiintyä paikkapaikoin.
Ainoa mikä speksatessa hieman meni pieleen niin tuo laittamani 60mm stemmi on ehkä hieman lyhyt. 70mm voisi olla itselle optimi.
Kaiken kaikkiaan vaikuttaa erittäin hyvältä. Jahka saa testejä alle niin uskon että tolla pääsee reipasta kyytiä.
E: runko 19,5". Ilman polkimia ja laukkua 12.05kg. Muutoin 13.3kg.
TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
oivu
Mulla oli liian pienet paineet ja muutenkin huonoa tuuria viime talvena ja kesänä.
Hodageissa min paineet 0.6bar niin silloin ei menny vanteet ja sitten ostin 65mm kehät niin sekin auttoi asiaan.
80mm kehä on liika levee hodagille.
Mutta nyt on alla Barbegazet ja 80mm vanne niin voin jopa 0.45bar paineilla ajella.
Mä oon hodageilla nyt ajanu siten että lämpimässä tallissa lähtöpaine edessä karvan alle 0,5 ja takana alle 0,6. Pakkasessa paine sitten noin 0,4 ja 0,5. Ei läpilyöntejä vaikka kaasua on annettu.