Kuka ajoi silloin siellä?
Kuka kumma kävi eksymässä crossarilla Koisjärvellä Mäkkyläntiellä su 17.3. klo. 13.20 ? Tulit Somerontietä Turuntien suunnasta ja erehdyit kääntymään alusta auratulle Mäkkyläntielle ;) ilmeisesti mun aamuisten ajojälkien rohkaisemana jatkoit vielä kun auraus loppui ja liki umpihanki alkoi. Käännyit kuitenkin harmaan ladon kohdalla väärään suuntaan ja päädyit totaaliseen umpihankeen kun oikealle ladon ohi olis päässyt mun koirankusetuspolkua pitkin auratulle Hakulantielle ja sieltä edelleen takas Turuntielle.
17.3 etäältä näkemäni umpihankeen eksynyt crossaristi, huomio !!
Nyt on se pätkä, jossa ekan kerran juutuit aurattu ja harmaan ladon ohi oikealle menevä (kuva toisesta päästä otettu) reilun 500 metrin koirankusetuspolkuni ajettavassa kunnossa. Oon sen ajanut mennen tullen läpi muutamaan kertaan. Jos liikut taas huomenissa, niin piipahda kaffella valkoisessa 1,5 kerroksisessa puutalossa, jonka pihalla kaks farkkuvolvoa ja uisteluvene :)http://img.tapatalk.com/d/13/03/23/y8yva7a5.jpg
Noilla Rysleri kuskeilla on yleisesti asennevammaa. Kokevat ajavansa "jenkillä" kuin Euroopan omistajat, vaikka kyseinen halpatyövoimamaassa kyhätty säälittävä etuveto on laiska kuin fan sekä neli- että kuuspyttyisenä. Niin ja se pyöräilijä en siis ollut minä; ajelen niillä kulmilla fillarilla vain kerran vuodessa "Pyörällä töihin"-päivänä, koska asun vajaan 60 kilsan päässä böndellä :-)
6.4. eli tänään lauantaina klo. 15.12 maasturilla ja nastat alla Caravan Kultahiekan kohdalla Somerontiellä matkalla kohti Ykköstietä. Itse laskettelin alamäkeen takana 60 kilsan mittainen Sammatin kierros :)
Kalevan abc:llä maasturilla pysähtymättä stop-merkin ohi mtb:llä. Asussa mustaa ja vähän valkoista. :huihei: