Voiko joku laittaa fotoo uuden taigan vaihtajan korvakkeesta? Riittää kun ottaa kuvan takaapäin ketju pienimmällä rattaalla.
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Voiko joku laittaa fotoo uuden taigan vaihtajan korvakkeesta? Riittää kun ottaa kuvan takaapäin ketju pienimmällä rattaalla.
Löytyykö tietoa onko tavaratelineet muuttunu 2XL ystävällisemmäksi? Ilmeisesti alkuun ainakin oli jotain ongelmia mahtuvuuden kanssa?
Sent from my TA-1004 using Tapatalk
Tommoinen siitä sit tuli.https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...c512142d96.jpg
Onko tuo nyt se Jeans Blue? Hieno kyllä.
Erittäin hieno sininen Taiga. Livenä varmasti vielä hienompi.
29+ setupissa, kun näyttää niin kapoiselta?
Oikein söpön näköinen on tuo sininen versio. Hassua miten suuren eron ulkonäköön tekee nuo renkaat:).
Eiköhän tuo nyt sitä 3" vähintään syö.
Kiitokset nopeista vastauksista. Kauheen houkuttelevalta näyttäis ostaa Taiga kahdella kiekkosetillä, fatbike ja 29+. Pitää varmaan säästää enemmän.
Kuinkahan iso eturieska Taigaan mahtuu?
Varmaankin pääsee tarpeeks kovaa 32t rattaalla. Mä vaihdoin sen alkuperäisen 28t rataan ensin 26t ja umpihankeen sit 2XL renkaille kaveriks 24t.. hyvin möyri eikä loppunut huiput kesken tasamaalla kenenkään testaamana. No rengaskoko vaikuttaa kyl tosi paljon välityksiin. Nyt on ollu 26t ovaali semmosena kompromissina reilun vuoden ja oon tykänny.
Jaksaisko joku mittoa kuinka pitkästi keskiön keskeltä on etäisyyttä siihen, että törmää chainstayhyn? Siis siitä kohtaa mistä keskiölaakeri vastaa runkoon... kuvista lisäpisteitä :)
Edelleen tämä runko kiinnostaisi, mutta oletus on, että tähän kaavaillut romppeet ei sovi paikalleen.. :)
Mä voin mittailla ja ottaa kuvia... tosin vasta perjantaina töiden jälkeen kun näen pyörän seuraavan kerran. Mutta mitä ihmettä sä oot siihen asentamassa jos 32 ovaali ei riittäisi kooltaan. Sehä vastaa varmaan 34t pyöreetä halkaisijaltaan siitä isomalta kohdaltaan, vähintään.
Sellaisen menoa avustavan apuvälineen.. viime talvi osoitti ettei 2XL mene lihasvoimalla kun polkuja ei ole ja lunta tulee kerralla liikaa. Ja samalla oli tarkotus pärjätä ympäri vuoden ilman toista autoa.
Näyttäis vaan kuvien perusteella siltä, että 120mm keskiö toimii yhtä huonosti mitä nykyisen pyörän 132mm.. :/
Tarkoitatko noiden viivojen välistä mittaa?https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...c2267a35ac.jpg
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Toi mun kuvan viivojen väli on 45-50 milliä. Hankala mitata rullamitalla.
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Kävin testaamassa Poke Taigan, pääosin myönteiset kokemukset... mutta rungontoimittaja vaihtunut ja koeajopyörä oli vanhalla mallilla.. Onko tietoa mikä muuttuu ja parempaan vaiko huonompaan.. Painiskelen nyt Polen vs. Kanjonin välillä.. vähän kaksi erilaista näkökantaa läskeilyyn.. en hae yleispyörää vaan läski täydentäisi plussatäpärin jättämät aukot. Talviset/kosteet/hiekkaiset ajelut.. "fiilistelypyörä"
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
^ laatu parani (toleranssit jne.), toimitusajat (toivottavasti) lyhenee.. nää siniset ja valkoiset on käsittääkseni jo uudelta tehtaalta, enkä oo kuullu että ois mitään ihmeellisyyksiä ollut..
Sitä kun pitää olla kaikenlaista projektia aina mielessä, niin rupesin tuossa pohtimaan että menisköhän pahasti vikaan jos ostaisi Pole Taiga -rungon ja siirtäis Silverback Scoop Singlestä tekniikan siihen? Mitä tuossa speksejä katselin, niin näyttäis useimmat kamat olevan suoraan siirrettävissä (BSA120, satulaputki yhtä paksu, läpiakselit jne.).
Alunperin oli ajatuksena että päivittäisin Singleen 100 mm Manitou Mastodonin jäykän hiilarikeulan tilalle, mutta nyt kun asensin pyörään -2 ⁰ keulasetin ja huomasin miten paljon jo tuo muutos teki menosta mukavampaa (keulakulma loiveni siis 71,5 ⁰ => 69,5 ⁰), rupesin miettimään että olisiko fiksumpaa sijoittaa joustokeularahat sittenkin kokonaan uuteen runkoon. Toki se olisi vähän kalliimpi ratkaisu, mutta silti paljon halvempaa hupia kuin ostaa uusi Taiga.
Ajeluni on enemmänkin hidastempoista mönkimistä kuin vauhdikasta teknistä hurjastelua. Juuria ja kivikkopolkuja riittää, kangasmetsiköt on vähemmistössä. Suotkaan eivät ihan tuntemattomia kokemuksia ole (Oulu).
Taigaa ulkoiluttamassa ensimmäistä kertaa....huikee vekotin [emoji16]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...8ec5e2c58a.jpg
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Taas taigamiehet kehuu ylihintaista kestohyödykettä. [emoji6][emoji6] [emoji23][emoji23]
Tyypeillä ei ollu ny sarkasmitutka oikealla taajuudella, jäsen esabbi on myös erittäin tyytyväinen Polekuski, muistelen..
Hah, mun sarkasmitutka vaatis todellakin päivitystä. On vielä 2017 mallia.
Näköjään taas mennyt tunteisiin.
^ei mitenkään sulle tarkoitettu vaan ihan yleisesti.
Tossa hernepussi:
https://www.tys.fi/wp-content/upload...1-784x1024.jpg