Itse tulin siihen tulokseen, että ei kannata ostaa 1 hlö telttaa, vaan 3 hlö teltta :) Silloin sinne mahtuu just sopivasti 2x63 cm leveää alustaa ja oikeasti kaksi henkilöä. Ja jopa ne varusteetkin jotenkuten. Itse ostin 3 hlö mallin pääasiassa yhden hengen käyttöön. Mutta tarvittaessa joku lapsista tai rouva mahtuu mukaan. Ihanan tilavaa kun kertaalleen olin testaamassa.
https://varuste.net/p105381/big-agne...all-3-platinum
Teltan paino mielestäni hyvin kohtuullinen tähän kokoon nähden. 1,2 kg ilman maavaatetta ja 1.4 kg maavaatteen kanssa (jota ei tällä hetkellä saa täysin oikeanlaisena mallina kuten ylempänä tilitin). Nyt tämä maavaatteen sopimattomuus onkin näköjään korjattu varuste.netin nettisivuille oikein. Itse ostin sen kun teksti oli virheellisesti yhteensopivuutta lupaava.
Tosin, on se siis sopiva siihen että käyttää telttaa "normaalisti" eli sekä sisä että ulkoteltan kanssa. Ainoastaan se ominaisuus, että pystyttäisi pelkän maavaatteen ja siihen päälle pelkän sadesuojan ei toimi suoraan mukana olevilla soljilla. Tämänkin korjannee laittamalla solkien sijaan lyhyillä naruilla kiinnityksen.