Vesisade ei yllättänyt minua tänään lenkillä.
Printable View
Vesisade ei yllättänyt minua tänään lenkillä.
Mua ei yllättänyt että joillain ihmisillä aivot eivät lähes automaattisesti ja usein sitä itsekään huomaamatta korjaa selviä väärinsanomisia tai -kirjoituksia.
Mua ei yllättänyt myöskään se että sade aiheutti häiriöitä Tourin televisioinnissa kun oli siirrytty Ranskan rajan länsipuolelle. Eikä myöskään se että pariin otteeseen katselua häiritsi katsojan pyrkimys nukahtaa. (Tällä kertaa en tosin havahtunut hereille vasta kun voittajan maaliintulosta on kulunut pari minuuttia kuten useasti on käynyt.)
Ei tuossa virkkeessä ole muutenkaan järkeä, koska ei tuon pitäisi yllättää ketään, että on sovittu, että toinen tukee hakemaan tavaraa, mutta ei sitten tulekaan, eikä vaivaudu edes ilmoittamaan mitään. Monet eivät ilkeä sitten vastata puhelimeen, kun soittelee, että oletko tulossa. Se on niin yleistä. Ihmiset ovat yksiä per%&£@£$€.
No siinä on ajatusvirhe kun puhelin soi kesken kirjoittamisen. Voitte toki loppuillan miettiä asiaa.
Eikä se yllättänyt että tämän jahkaamiseen menee loppuilta.
Mit vit? Ostiko vai myikö? Ymmärsikö vai ei? Ranska vai Portugali? Ei yllättänyt, täysin odotettu vastaus. :)
Minä ymmärsin sen. Tuo oli lisäys siihen, kun ärsyttää, kun minulla vasta vähän aikaa sitten kahdesti putkeen ihminen jätti tulematta. Kuinka vaikeaa olisi soittaa vaikka edes puoli tuntia ennen, että "sorry, muutin mieleni, en ole tulossa"? Mutta kun penteleet eivät viitsi tehdä edes sitä. Se minusta kuvastaa aika negatiivisesti monen luonnetta. He eivät joko tajua tai välitä ajatella sitä, että toinen on voinut varta varten sovittaa oman ohjelmansa siihen ja odottelee siellä toista sovittuun aikaan ja vielä ehkä puolisen tuntia ylitse ihan aikaansa tosiaan usein tuhlaten, kun ei sitä odottaessa oikein aina osaa mitään järkevää tehdä.
Ei yllättänyt, että taas uusi sadealue lähestyy lännestä.:mad:
Ei yllättänyt yhtään etten koko 2h ensilenkin aikana huomannut kiinnittää huomiota onko uudessa pyörässä keulan säädöt kohdillaan, miltä leveämmät kiekot tuntuu jne. Sen verta transsissa tais tulla ajeltua, ettei tuommoisiin pysty keskittymään. No, ehkä 3lla tai 4llä lenkillä jo malttaa. 😃
^Säätiedotus on eri asia kuin -ennuste. :)
Näyttää olevan on-onen palvelimet kuormassa kun ei meinaa kassalle päästä. Ehkä tänään lootaan kolahtaneella hullut päivät -tyyppisellä meilillä on jtn tekoa asian kanssa. :)
Niin; tiedotus on se esitys tahi raportti, jossa ennuste annetaan tiedoksi. Esimerkki: http://ilmatieteenlaitos.fi/saa-ja-meri
[ot] viittaa ylle.
Näin ne termit sekoittuu, tuolla missä säällä on oikeasti vaikutusta suoritusten onnistumiseen eli esim ilmailupuolella ne on tasan eri asioita.
Tai oli ainakin silloin 1980 luvulla kun olin lennonjohtoapulaisena :-D
[/ot]
Kas, sataa ropisee taas.
Hyttysten määrä kun pysähdyt metsään.
Karavaanarit, matkailuautot ja muut -20km/h alinopeuden ajajat. Ja kameratolpan kohdalla varmuuden vuoksi vieläkin hitaammin.
Se kuinka unirytmi menee päin persettä kesälomalla.:p
Miten silmät ei meinaa pysyä auki, kun ei nukkunut hyvin kuin pari hassua tuntia. Tulee hankala (ja pitkä) päivä töissä...
Ylläpito ei kommentoinut haun häviämistä, eikä takaisintuloa. Ei etukäteen, ei sen aikana, eikä edes perästä.
Se ei erityisemmin yllättänyt, että sen kerran, kun aikomuksena on lähteä kokeilemaan maastopyöräilyä numerolappujen kanssa, pitääkin mennä töihin.. Aiemmin nuo hätähommat on ajoittuneet muun kilpailutoiminnan kanssa samaan viikonloppuun. Onnekseni en pystynyt ilmoittautumaan etukäteen, kiitos smartumin.
Yritin tehdä ostoksia kotimaisesta pyöräilyn erikoisliikkeestä. Ei onnistunut: kauppias ei löydä myytävää tuotetta liikkeestään, lupaa soitella, lupaa uudelleen soitella, jne. Saman aikaisesti tuote edelleen myynnissä kaupan verkkosivuilla.
Näinhän ne rahat jatkossakin menevät ulkomaisille kaupoille.