Lähtö kuudelta motarin puomilta sopii oikein hyvin.
Printable View
Millaisella reseptillä keuhkot saisi oikeesti tyhjäksi tuon viikko sitten lopullisesti ohi menneen yskän jäliltä? Siis ei vaikuta normaalissa elämässä. Mutta kun alkaa lisää vauhtia niin tuntuu limaa irtoovan ihan riittävästi. Lyhyitä vaiko pitkii vetoi? Kuukauden päivät olis aikaa konetta viritellä.
Kyllä sulla taitaa vastaus olla tuossa sinun lauseessa. Limat irtoo sellasella treenillä, millä tunnet niiden lähtevän liikkeelle. Itse ainakin poistan limat mielellään alle viikon kunnon poistolla, verrattuna siihen, että odottelisin sohvan pohjalla monta kuukautta liman "haihtumista" keuhkoputkesta. Monilla tuntuu limat pysyvän pitkään kehossa, kun jatkavat passiivista olemista niin kauan kuin mitään ei tunnu enää lenkeillä.
Tämä ei ollut mikään lääketieteellinen vastaus. Maalaisjärkeen perustuva vastaus, jolla suomalainen pääsee urheilemaan edes joskus flunssan jälkeen.
Tulikos joku vastaan crossarilla Ruununmyllyntiellä 19.30 aikoihin? Koiraa piti käyttää ulkona ja joku tuli suht reippaasti crossarilla, valotkin löyty.. :)
Olmi tämä siis tarkoittaa mulla lyhyitä täysii vetoi. Koska kunto ei päästä pitemmissä vedoissa keuhkoija nopeeseen liikkeeseen
Olet asian ytimessä. Mistähän sanapari: "lyhyt rykäisy" on tullut? :p
Eli olisiko maanantai-iltana motarille ja leikkii ylämäkiiin vauhti hirmua siis sopiva ratkaisu vähän kuuden jälkeen?
Voe rähmä. Kai se munkin on lähdettävä hiihteleen. Tuli työmalla ilmottauduttua laskiaishiihtoon. Jos sais vaikka 100km kasaan ennen sitä :)
Edu ei muut ku rinkiin mukaan vaan. Otat ton Juniperin kaveriksi niin tahto on sopiva
Hellou hellou
Onkos tänään kukaan kaavaillut kiristävänsä yläketjua?
Joo mä kävin tyypittämässä maasturin rengastusta 2,5" koossa.. Alkoi olla poluilla kantokyky johdollaan ja jopa tuntumaa kapeisiin ränneihin.. Hienoa hommaa :-)
Noniin, alku takana, jatko edessä..
Mutta mitäs sanotte hyvät herrat, huomenna klo 12 maissa fillarilenkkiä? Mulle käy maasto ja cx, pidetään vaan vauhti kurissa.
Kyl mä muuten mut olen pikkasen pojan kanssa jumissa
Tänään ekaa kertaa flunssan jälkeen ladulle :D nyt löyty keli missä mun sukset ei luista sitten mihinkään....
Mun luistelusukset taas ei menneet mihinkään(se ruho mikä tasapainotteli hassujen hiilikuitukapuloiden päällä ei kyllä myöskään ollut missään kunnossa, kun joutui vähän väliä pysähtelemään puhaltelemaan) . Alamäkiin sai lykkiä vauhtia .Aivan liian pehmeä lumi mun hiihtimille.....tosin paransin aulangon kierrosaikaani vaatimattomat 9 minuuttia :D
Kas, en siis ollu ainut joka pysähtelee vähän väliä räkimään keuhkoja ulos :D Lammilla oli ainakin ladut niin priimakunnossa ettei oikeen voi siihen suuntaan laittaa mitään moitteita, ensimmäinen vapaan hiihtäjä koko päivänä.. :)
Mää iloittaudun tänään ulosmittaamaan keuhkojen kapasiteetin ladulla. Tarkoitus olis siis rykiä hieman mäkiä moottoriradalla. Jos vaik hieman vaihtiakin saisi koneeseen jo...
Multa jää ainakin väliin, pitäs töissä olla ilta. Aamulenkkinä kävin vähän aulankoa kierteleen rauhaksiin (ei näillä voimilla kyllä kovaakaan mennä...) :)
Edu olitko sinä moottoriradalle vai Apparalle menossa. Kun taitavat olla eripaikkoja
Mä taas tulen valeasussa teepun kanssa:D
Illan lenkki heitetty ja täytyy sanoo trakkerin tehneen varsin erikoisen datan. Siis matka ja aika on oikea kaikki muu onkin sitten päin mäntyy...
Täytyy vetää vähän sanoja takasin, ei niitä suksia vielä kannata polttaa. Ihan jees hiihtelyä, vaikka paikotellen oli vähän hämärää ja latukin päässyt lumipyryssä kärsimään. Kolme kierrosta meni aika rauhakseen hiihdellessä, vaikka vähän tuppas lipsumaan reilummin verrattuna viikonloppuun.
Huomenna taidan pitää välipäivän, mutta keskiviikkona taas hiihtelemään.
Puhelimessa kyllä kaikki data on niin kuin kuuluisikin olla. Eiköhän ne joku päivä synkkaannu. Täyttyy sanoee jotta vasta viimeiset 2 vetoo alkoi liikkumaan. Sitä ennen oli kyl todella vaikeeta menoo mulla
Kivaa oli hiihdellä, luuri sammui ja hukkasi harjoitteen =(
Voin Edun kanssa todistaa sun olleen ladulla uskoisin. ;)
http://www.sports-tracker.com/#/work...08om97fjsjv9ga Tarkoitus oli kartoittaa pitkähkö lenkki pyöräteitä pitkin. Talvikelillä vältän ajamista autotiellä... Kohtuu hyvin oli aurattu mutta ei tuolla ilmaiseksi montaa metriä saa. Täytyy alkaa opettaa jalkoja 3-4h:n suorituksiin, Rajamäen MTB kisaan on enää 14 viikkoa :rolleyes:
Sanokaas tuoreelle Hamptonilaiselle mitä(missä) nää puomi"treffit" ovat? Mikä paikka on motarin ja - Ahveniston puomi? Onko Linnan kupeessa kohtaamispaikka? Onko se sinivalkoinen puomi armeijan rakennuslaitoksen kohdalla?
Puomi on ahveniston moottoriradan sisääntulon puomi.
Puomi siis tuossa,
http://m.google.fi/u/m/RTUChI
Puuh taas on istuttu viikko konttorilla kofeiinihöyryissä.. lääkäri ylisti mun veriarvoja 'urheilijan veriarvoiksi' joten tästä reipastuneena tekis mieli saada ruho kiekkojen päälle hötkymään.. eli oisko ketään lähdössä 'pitkälle ja hitaalle' krossarilla ajettavalle.. pituus ja hitaushan on yleensä aika käsitteellisiä arvoja (tulee mieleen kesäiset rauhalliset porukkalenkit...:D .. ..?
Pari tuntia peekoota onnistuu ma klo 12:30 alkaen. :D
Jos haluat pidentää lenkkiä pyöräteitä pitkin, niin kymppitien ympyrästä lähtee pyörätie Turenkia kohti ja jatkuu n.15km aina mallinkaistentien risteykseen asti, tosin palaamaan joutuu samaa tietä pitkin. Toinen suunta kymppitien pohjoisempi ympyrä ja sieltä pyörätie jatkuu Lahden suuntaan Velssintien risteykseen. Näiden teiden varsilla on myös jonkinlainen valaistus, eli voi ajaa illallakin.
Mun loppusyksyn iltalenkki lähti täältä Turengista ja kävin kääntymässä Mallinkaisten risteyksessä ja sieltä suunta Hml ja pyörätietä pitkin aina sinne Velssiin ja takaisin, siinä tuli reilu 40km matkaa.
Vaihtoehtona pelkälle pyörätielenkille voi halutessaan sovittaa metsätietä mukaan, varsinkin kun monet ovat nyt loistokunnossa.
Tässä malliksi sports tracker linkki tämän päivän seikkailusta cyclocrossarilla:
http://www.sports-tracker.com/#/work...hk8t5b1e50rjkf
Tuonne Ruununmylly Salimäentie välille on mukavaa nousuakin saatu hieman aikaiseksi.
Renkaina oli 47mm Nokian W106'set ja nuo muutamat nastat oli ilmeisen tarpeen, sillä tienpinta oli paikoin jäinen.
Tällä lenkillä tulee välillä armeijan kieltotaulut vastaan, mutta hyvin on ollut luotien välissä tilaa pyöräillä. ;)
Valaistusta ei myöskään ole, paitsi päivisin. Eikä ole juuri asutustakaan, saatika muuta liikennettä.
Tänään lamppulenkille? Kuudelta puomilla.
En ole käynyt polkuja katsastamassa, mutta eiköhän siellä eteenpäin pääse (Ahvenistonharjun tuntumassa). Aika hiljakseen olisi tarkoitus ajella.