Ehdotus: 150km lenkki vastapäivään, kahvitauko Vattolassa (Karkkilan kupeessa)
http://maps.google.fi/maps?f=d&sourc...8,2.463684&z=9
Reitti tarjoaa sopivasti haastetta, nousun kinkamaakin osuu reitille.
Maanantai: Kivenlahden Teboil
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
giin
Osaisko joku spekuloida tuota ryhmässä ajoa verrattuna yksin ajamiseen? Näin nyyppänä en oikein osaa arvioida tuota ryhmässä ajon vaikutusta keskinopeuteen. Haen lähinnä siis sitä, että miltä tuo nopeus x km/h tuntuu verrattuna samaan nopeuteen yksin ajettuna?
Nämä yhteislenkit kyllä kiinnostavat, mutta ei viitsisi riipaksi lähteä mukaan :) Hankin äskettäin Polarin mittarin ja näyttäisi siltä että nörminopeuteni yksin ajaessa on tällä hetkellä jotain 27-28 km/h luokkaa, joka minun kunnollani tuntuu melko mukavalta. En voi kyllä väittää, että ajokuntoni olisi mikään kummoinen tällä hetkellä eli toivon mukaan tuosta päästään ylöspäin kunnon parantuessa.
Maanantaisin lähtee Kivenlahden Teboililta 18:30 yhteislenkki Mankin Nesteen kautta vaihteleviin suuntiin. Ko. lenkin pituus on parista kolmeen tuntiin ja vauhdit ~30km/t. Tosin parin viime viikkona porukka on jakautunut kahtia nopeampiin ja ei niin nopeisiin kuskeihin. Lenkin ajatuksena on ollut toimia palauttavana lenkkina viikonloppuna urakoineille, mutta toki se tarjoaa muutenkin haasteita. Jos yksin jaksaa ajella sen reilu pari tuntia 28-30km/t vauhtia niin varmasti pärjää tuollakin ihan hyvin. Tosin kannattaa avata suunsa ennen kuin porukka lähtee liikkeelle ja kertoa omista aika ja matka tavoitteista jotta porukkaa osataan jakaa oikeisiin ryhmiin (sikäli kun se määrän puolesta on mahdollista). http://fillarikalenteri.fi/eventinstance/466/2010-8-30
ihankaikkipielessätupalenkkiraportti
lähettiin myöhässä ja ajettiin ihan sikinsokin, eikä kukaan kertonut mihin mennään ja miksi. Reitillä liikaa kuoppia, mutkia, sikaloita, autoja jne sekä mäkiä, jotka ajettiin ihan väärillä tehoilla tai muuten vaan ihan tyhmästi. Tyhmästi suunniteltu reitti ajettiin kamalassa säässä (joku vois vähän kattoo etukäteen)yllä olevan alaarvoisen speksin mukaan, miksei mitään kivaa ylläriä?: missä naiset, johtuiko rumasta ja vanhasta vetäjästä. Miksei kukaan sanonut et mulla tulee kuuma ja hiki mun vaatteissa. Strategisesti ihan väärin valitulla taukopaikalla ihan väärät juomat ja munkissa väärää hilloa, pitäis jonkun tarkistaa etukäteen. missä oli kunnon kolajuomat, häh. Sit mika ilkku koko ajan mun bakaasista..ei oo kivaa hei. Eikä sekään oo kivaa, että jan lähtee kesken retken grillaamaan, pitäis ajaa loppun asti..ajettiin 150 tosi tyhmää kilsaa ihan väärällä vajaan 33 keskarilla, ei näin voi jatkua. Mihin voin tehdä virallisen valituksen....
ps: Mikalle vielä onnittelut ja sama meno jatkuu ensi lauantaina sään salliessa eli kaikki, joille TDH ei nappaa niin lauantaina espooseen kärsimään