Se, että työkaveri jokapäiväisten tapojensa mukaan oli taas yli puoli tuntia myöhässä töistä.
Printable View
Se, että työkaveri jokapäiväisten tapojensa mukaan oli taas yli puoli tuntia myöhässä töistä.
^onko se POMOn veli tai jotain... tuollaisesta voisi antaa varoitukset ja edelleen lopulta irtisanoa.
Eipä oo. Työnjohtaja nimikkeellä... samaa paskaa tallataan kuitenkin, erona että se hoitaa laskutuksen ja firman puhelimen. On nuo pomot asiasta aikasa jalsanu sanoa mutta eivät enää vissiinkään jaksa. Ollaan ainoat työntekijät firmassa. Ite koitan joka aamu olla (useesti fillarilla) 07.00 pelipaikoilla satoi tai paistoi.
Ite oo tapellu monta kertaa pomojen kanssa siitä kun oon ollu kipeänä tai lapsi on sairastanu ja oon jääny kotiin sen takia. Aina oon vieny lapun lääkäristä töihin palatessa. Eivät oo silti kenkää antaneet vielä☺
Paska ei irtoa tuulettimesta vaikka kuinka aamulla herätessä odottaisi, että näin olisi käynyt.
Että kohta telkkurissa alkava sarja "Empire" on Obamoitten suosikki. Jos näyttelijät olisivat valkoihoisia, ei varmaan olisi.
Aamulehden mielipidetekstariherrat, kyllä ovat aktiivisesti höliseet herrat Timo Liitiä ja Carl Palomäki. Joka asiasta on mielipide; maahanmuuttajista, Suomen taloudesta, lääkäripulasta... ( ai mikä lääkäripula?...) Olihan siinä lokakuu taukoa mainituilla herroilla, mutta nyt ovat hölisseet useamman kerrankin viikossa...
No ei kyllä yllättänyt, että äijien mökkiviikonlopun jälkeen on paha olo vielä maanantainakin.
Että Suomen missi ei kaikesta " hurmasi kuvaajat, verrataan Jennifer Lopeziin..."- hehkutuksesta huolimatta selvinnyt Miss Universum-kisan edes semifinaaliin.
Ja kaikesta huolimatta, ei ikinä satsata oikein kunnolla tuohon "kansallisfantasia-asu"-kierrokselle ( vaikka yritystä hieman oikeaan suuntaan olikin..)
Tosin minä en ilman tuota maan nimi-nauhaa erottanut Suomen ja Australian vedonlyöntisuosikkimissiä toisistaan...
http://www.iltalehti.fi/viihde/20151...63018_vi.shtml
Emäntä kyseli jotta mitäköhän jouluaiheista elokuvaa voitaisiin perheen voimin katsella...minä tietysti Die Hardia ehdottelin...se emännän tappava katse ei yllättänyt.
^ siis mitäh? Die Hardit on ihammahtavaa katseltavaa milloin vain, pari niistä on just jouluisia. Oliko se osa2? Rennyn ohjaama ja mun mielestä näistä paras , yhdessä maastokohtauksessa vilahtaa myös PUPU.
Toinen jouluinen on sitten "Rare Export" :D
Julkkikset normaaleina ja fitnesseinä; normaalina on kyllä paljon parempi ( mikä siis ei yllättänyt, fitnessit on kamalia) :
http://www.iltalehti.fi/hyvaolo/2016...93696_ie.shtml
Todellinen jouluelokuvien klassikko:
https://www.youtube.com/watch?v=gTKpKBzd7jg
^^voihan tuo meitin emäntä ajatella noita tenavia, onhan Die Hardeissa jonkun verran väkivaltaa aina siellä täällä. Ei se tietty sitä meinaa etteikö diehardeja vihaisi sydämensä pohjasta joka tapauksessa...
Kakkonen tosiaan Rennyn ohjaama muttei sitä ykköstä piekse.
OnTopic: Tänään ei yllättänyt duunin määrä, edelleen jengiä lomilla.
Kesti aikanaan jonkii verran ennekun honasin, jotenkin ajattelin saksan kielioppia että Die Hard on "se kova" :D mutta aika sama asia kuitennii.
Mutta kakkososassa on se pupu. Joka vielä ehtii pakoon.
Joulu"elokuvien" parhautta on kuitenkin "Lumiukko", ja mielestäni "Lumiukko ja Lumikoira" oli vielä parempi, paitsi se tunnussävel. Jonka ansioista aikanaan tutustuin Nightwishin musiikkiin. - ja muuten tuossa Rennyn Die Hardissa lopussa soi Finlandia, että vaikeeta siittä on paremmaksi laittaa -.
Minulle tuli mieleen auton akku. Ihmettelin ykköstä katsoessa että eikö tämä olekaan autoelokuva.
Maastopyöräily lumisessa ja pimeässä metsässä on kivaa.
..jo eilen, mutta " Emilia ei ollutkaan poikkeus"
Se, että nimim. twentyninerin tilaus erääseen nettikauppaan sujui kuin oppikirjassa.
@J,:)
Mua ei tänään Mcgullough tjsp päässyt yllättämään. Sähköstartti on kiva asia lumilingossa...
Joku (työmatka)pyöräili länärin vartta aivan liian pienellä pyörällä. Oli joutunut laittamaan perhostangon, että saisi edes hieman järkeä ajoasentoon. Bussin ikkunasta tarkastelin...
Pispalassa ja Pyynikillä on kivan näköisiä talvipolkuja. Muutenkin Tampere vaikuttaa kivalta paikalta, niinku aina.
Tjaa... olisko eilisillan dokaamisella vaikutusta asiaan?
No reilu parituntinen viälä ja lähtee juna kohti kotia.
Jaa :p, suuresti mainostettu Suomen SNL lauantai-illan parhaalla ohjelmapaikalla sai viime lauantaina vain 372 000 katsojaa.
Varmaan vähä enempi odotettiin....itse katsoin tv kakkosta.
Lauantaina 100km 130 tiellä maantienlaitaa maasturilla paskassa kelissä myöhäisillassa ja KAIKKI hlöautot ohitti joko tosi kaukaa tai jäivät jopa taakse ajamaan siksi aikaa että pääsivät ohittamaan kaukaa. AINUT auto mikä ajoi ohi hihaa viistäen väistämättä yhtään, oli Korsisaaren Bussi. Eikä ole eka kerta kun näin käy. Nyrkkiä heristin mutta eihän se nyt peileistä varmaan taakse jaksanut katsella.
Ei siis yllättänyt tuo KORSISAARI. Vttu.
Väsymys laivareissun jälkeen.
Ei todellakaan tullut yllätyksenä viikonlopun katsojaluvut. :)
Nelosen Haluatko Miljonääriksi? jatkaa maan suosituimpana viihdeohjelmana. Sunnuntaina kerrottiin, että ohjelma tavoitti yli 1,4 miljoonaa katsojaa, keskikatsojamäärän ollessa 1,1 miljoonaa.
Ylen Uuden Musiikin Kilpailun finaali tavoitti myös miljoonayleisön: kokonaistavoittavuus oli lähes 1,4 miljoonaa ja keskimäärin katsojia oli 690 000.
MTV3-kanavan Saturday Night Liven katsojaluvut sen sijaan jatkavat supistumistaan. Viihdeohjelma tavoitti lauantaina noin puoli miljoonaa ihmistä. Keskikatsojamäärä oli varsin vaatimaton, päälle 270 000.
Laskua SNL:n ensimmäisestä jaksosta on noin 300 000 katsojaa. Viime viikon luvut ovat tosin vasta esityspäivän lukuja. Niihin lisätään vielä tallennetut katselut.
Mutta haluaisi kyllä tietää kuka tallentaa SNL:n!? Kun lauantain lähetys uusitaan vielä kolme kertaa sen jälkeen.
+1. Ja harvoin sitä olisi anyway sen uusinnankaan aikaan just telkkarin ääressä valmiina katsomaan ko ohjelmaa. Helpompi nauhoittaa ja katsoa ihan milloin huvittaa, mainokset yli hyppimällä. Ja minä EN tallenna (enkä katsokaan tietenkään) tuota, ei mitään _ehkä_ sanaa tuossa, toisin kuin Jaskalla jolla varmaan kaikki SNL:lät "nauhalla"? :p
En kyllä katso tuota suomen miljonääriäkään, en voi sietää sitä juontajajunttia siinä. Tossa pitäs olla semmonen vakavakasvoinen ison auktoriteetin omaava vanha kääpä juontajana, eikä mitään somehippiä joka viljelee (kait?) jotain keinotekoista vitsiä vähän väliä.
Tämän katsoin pitkästä aikaa tuossa viime viikolla kun lehdessä linkin näin:
https://www.youtube.com/watch?v=fDvNoLboqQM
Varsinainen äijä toi kisaaja. :) Ja just sopiva juontaja tuommoseen visaan.