suolaa suolaa enemmän suolaa
! "turkasen hellepäivät" vihdoinkin joku kehtaa olla sitä mieltä että ne on helveltillisiä.
Mitä, punnitteeko joku ruokia? Apua. Ei se niin tarkkaa pidä olla. Ja KYLLÄ, minä todellakin syön lihaa nälkääni. Sillä se nälkä lähtee eikä millään salaatilla tai marjoilla.
Ja syön yhtä ja samaa, kun tulee sellainen "kausi",nyt jatkuu lihapulla-kausi mutta välillä on ruisleipäpäiviä, koska puuroa ei pysty näillä helteillä. Onko se epäterveellistä syödä yhtä ja samaa, edistäisikö se jonkun syövän syntyä? Se olisi tosi hyvä. Olen lukenut että muutama annos alkoholia naisella päivässä lisää merkittävästi jonkun syövän syntyä - joten olen tätäkin nyt yrittänyt, ottaa pari annosta iltaisin. Terveellisen jaffan kanssa.
Heh. Moni sanoo että "kun elät niin terveellisesti" - mun elämässä ei ole muuta terveellistä kun lenkki. Siis pyörälenkki.
Kun on ajanut satasen tai ylitte, voi myös ottaa suklaapalan. Joku tässä on että yhtäkkiä mikään makea ei oikein maistu, mutta suolainen maistuu. Ennen söin suklaalevyn päivässä, nyt menee ehkä yksi pala ja useimmiten ei sitäkään. Marjatkaan ei enää maistu. Jos lenkillä joutuu pysähtymään pusikossa, nappaan suuhun ketunleipiä, kivan suolaisia.
En ole kyllä huomannut että mikään muuttaisi mun painoa minnekään, ehkä se tässä kesällä on kilon alempi kun talvella.
Painonhallinta, tuo ikuinen ystävämme
^^^^^^^Niin no, pisin matka mulla on yksivaihteisella Pirkan klassikko 130+ km; välitys 46/17 josta ajoin reilusti yli puolet ilman peesiä..aika 4:21. Monet näistä mainitsemistasi "sunnuntai" fixi kuskeista on kovempikuntoisia kuin kuntoilija meikäläinen (tunnen parikin) eli kyllä se yksivaihteinenkin kulkee. Ja itsehän ajan vain vapaalla. Edelleenkään se ei ole runttaamista...mäkiin pitää saada vain kohtuullinen alkuvauhti ja sen jälkeen putkelta. Kaikessa on puolensa...maantiepyörässä mulla on kompakti 48/36.
Sent from my iPad using Tapatalk