Mikähän oli maltillinen keskari?
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
^Näytti olleen vähän vajaa 30.
Voisin huomenna taas tulla mukaan ainakin osalle matkaa ja ainakin itse joudun ajamaan maltillista vauhtia.
Lauantaina ajettiin Ipan johdolla maltillinen lenkki ja tänään kaksikolla maltillinen (mutta ajoittain sopivan vauhdikaskin) ja erinomainen 120 km lenkki Porvoon ja Askolan kautta. Erinomainen reitti ja varsin vähäinen autojen määrä ilahdutti!
Tiistai/Torstai jatketaan iltariennoilla klo 18!
Tämän tiistain illan lenkki jää itseltäni väliin. Torstain lenkillä hyvin suurella todennäköisyydellä mukana.
Lauantailenkki ajettiin kolmen voimin n. 30 keskarilla. Reittinä Mustavuori, Hakunila, Nikkilä, Boxintie, Kilpilahdentie, Svartbäck, Kitö ja sitten suorinta tietä takaisin.
Onkohan huomenna ukkoja viivalla? Ihan soololenkille ei jaksaisi jyystää sinne asti, ainakaan illansuussa...
Tais olla seuraa parkkiksella?
Itse en tänään pääse mutta torstaille on toivomuksena sellainen sopivan kevyt ja palauttava.
Viikonlopulla vois käydä katsomassa vieläkö Tirmossa on lossi. Tai sitten ajaa niin mainio Vanha Soukkiontie ja ajaa Sälinkään tai Mäntsälän kautta takaisin. Tai jos ei kelpaa niin ajellaan jotain lyhyempää....
Trollberga nukkui pommiin, mutta parkkikselta lähti kolmen joukkueen (Movistar, Sky ja, öö, Craft) edustajat kiertämää Jalostamon lenkkiä.
Sovittiin notta koko lenkki ajetaan rauhallisesti ja ilman sen kummempia vetoja. Pääosin näin tehtiinkin. Loppumatkasta eilen kuukauden ajokilometrinsä tuplannut yritti irrota takahatkaan mutta ei kovasta yrityksestä huolimatta onnistunut!
Mainio +80km lenkki!
Viikonlopusta: Team Mustavuori on vknlopun aikana edustettuna ainakin FK-leirillä, Nove Collissa Italiassa ja toimitsemassa Tawast3D-kisoissa. Eli, vakinaamoja on varmaankin suhteellisen vähän paikalla. Allekirjoittanut ainakin aikoo johonkin suuntaa lenkkeillä joten jos on parkkikselle tuolssa niin kannattaa ehkä asiasta huudella jos ajoseuraa kaipaa. Jos ei kukaan itsestään ilmoittele saattaa olla että lähden tien päälle suoraan kotipihasta.....
^Kolmas pyörä taisi olla Crivit pro/Craft ja hän itseasiassa triplasi eilen (työmatka mukaan laskettuna) toukokuun ajokilometrit. Pääsi kuitenkin jotenkuten kotiinsa.
Luulenpa, että tänään koukkaan kuudelta Muvun kautta. Vaikka kantasedistä useampi on valitettavasti estyneenä, löytyisiköhän lenkkiseuraa?
Moni kantasetä ja ehkä -tätikin (viimeksi mainittuja on klubissa edelleenkin harmillisen vähän) saattaa tänään olla estynyt Bianchi-cupin Kuusijärven eli Kuninkaanmäen osakilpailun takia. Ainakin miesten lähdöissä lienee mustavuorelaisedustusta kello 19:00 (M-Elite, Kat2, M50) ja 19:01 (Kat3, Harraste, jne.).
Hyvä tietää, tsemppiä kilvanajajille!
Koukkaan kuitenkin parkkikselle nyt ja ehkä myös torstaina. Viikonloppu ja ensi viikko menee sitten muualla.
Torstaina ajettiin eriomainen vajaan 80 kilsan lenkki neljän kuskin voimin. Sopiva yhdistelmä rauhallista ja vauhdikasta ajoa viileähkössä illassa.
Viikonlopun kelit ovat sen verran epävakaiset, että mahdollisen lenkin ajankohta varmastikin määräytyy sadepilvien reitin ja ajankohdan mukaan. Jos ennuste ei toteudu niin varmaankin joku parkkikselta löytyy....
Onko helatorstaina viikonlopun lähtöaika sekä reitin pituus?
Perinteisesti näin on taitanut olla. Nyt on sopiva hetki tehdä ehdotuksia sen suhteen ja saada porukkaa heräämään.
Itse en torstaina päivällä pääse mihinkään, ...kele!
Jos sade-ennuste tälle illalle pitää paikkansa, saattaa olla ettei minua parkkiksella tänään näy....
Joku yli 100km, mutta alle 150km lenkki kiinnostaa. En keksi tähän hätään muita ehdotuksia kuin joku Mäntsälään päin suuntautuva kierros eri reitti vaihtoehdoilla? Oikeastaan kaikki reitit käy kunhan ei ole pudotuslenkki.
Minulle sopisi mikä tahansa aika torstaina iltapäivästä (klo 14) alkaen. Toivottavasti saadaan jengiä mukaan.
^ ja ^^^: Sopikaa toki molemmille käyvä aika.
Minulle tuo kello 14 on kyllä hiukan myöhäinen, mutta ei mahdoton.
Lähden 30.5.2019 puolenpäivän pintaan johonkin suuntaan ajamaan.
Toivottavasti saitte jonkinlaisen "porukan" kasaan tai sitten edes useamman hyvän soolona ajetun lenkin!
Jos joku vielä tälle päivälle oli seuraa vailla niin voisin tulla parkkikselle kuudeksi jos ajetaan sellainen rauhallinen pari tuntia.
Lauantaina voisi ajaa Ohtolan ja Vanhan Soukkiontien kautta Leipomo Lähimmäiseen ja Nummisten kautta takaisin. Vähän reippaan 100km lenkki sopivalla vauhdilla ja ei mikään pudotuslenkki. Voin mä reitinkin piirtää mutta mua seuraamallakin pärjää.
Päivitys: mää mihinkään tänään kerkeä.
Lauantaina ajettiin sovitusti Mäntsälään ihmettelemään pullien ja kakkujen hintoja ja perinteistä valikoimaa. Tuulisessakin kelissä ajettiin noin 135 km kiekura. Tuulen ansiosta paluumatkalla peesihyöty oli toisinaan vähintäänkin kyseenalainen. Lenkin keskari oli silti jossain 33 nurkilla.
Vanhan Soukkontien todettiin yhä kuuluvan top-10iin näillä hoodeilla.
Sen verran jalkaa huomisellekin jäi, että on suunitelmana käydä juhlistamassa Ansan&Oivan kesäkauden avausta (siis käteistä mukaan!). Menomatkalla voisi ehkä ajaa tuon toisen top-10 kuuluvan Kitöntien.
Jos vettä tulee vielä aamusta niin sen verran hienohelmoja ollaan että odotetaan teiden kuivumista.
Tämä hyvä. Mukana!
Sunnuntaina kävi kaksikko sateen jälkeen ajamassa kitöntien kautta kesäkahvila Ansa&Oivaan. Hetken harjoiteltiin paritempoa ja todettiin harjoitus riittämättömäksi. 100km lenkki ajettiin alkuun kosteassa ja pilvisessä säässä molemmille sopivaa vauhtia. Vaikka loppua kohden aurinko jo näyttäytyi niin irtohihojen poiston arveltiin kääntävän sään välittömästi huonommaksi. Ei siis poistettu.
Tiistai-illassa ajelttiin immersbyn, masbyn, eriksnäsin ja gesterbyn kautta Nikkilään viimekaudesta tutulle jäätelökiskalle. Paluu Talman kautta. Vielä löytyi osalle kuskeista ajamattomia teitä. Varsin lämmin ilta.
Torstaina jatketaan!
Viikonlopusta: lauantaina normi ajot, mutta sunnutaina voisi ajella porvooseen katsomaan kisoja.
Tänään mennäänkin kahden juomapullon taktiikalla, hieno keli! Eli olen mukana tänään torstaina klo 18:00
Samoin mukana. Laittakaa lämmintä päälle!