45Nrth flow/dunderbeist?
Printable View
45Nrth flow/dunderbeist?
Edelleen JJ on ihan hyvä talvikumi kun osaa ajaa. Pääkallokelille nastat sit tai jättää ajamatta. Tosin paikallinen promies vetää sellasilla JJ kumilla jossa ei ole juuri edes nappulaa enään , jäälläkin.. ????
JJ;llä pitää ottaa vauhtia kun siltä näyttää ,eikä luottaa liikoja vetopitoon. Turha kanttailu pois koska silläkään puolella ei juuri pitoa ole. Lisäksi uudet speedgrip kumit sinisellä viivalla ovat paremmat pidon suhteen vs vanhat ilman. Ja sama neuvo kuin aina ennen; laita uudet alle marraskuussa, nauti paras pito kun sitä tarvitaan ja myy kesän lopulla jollekin pöhkölle puoleen hintaan.
Onse vaan mukavampi kun ei ainakaan etunen lipsaa turhaa ja aiheuta jännä kakka tilanteita, takana välttää paremmin rullaavakin kumi jos ei vetopitoa niin tarvi.
Lähetetty minun JSN-L21 laitteesta Tapatalkilla
Mjahas, löysin uudenkarheat kakunsyöjät fillaritorilta. Nyt pitää sitten pohtia tekeekö niistä välikelin renkaat vai pitääkö nastat ja ottaa talvikäyttöön. Sitten kyllä jää D5:t ylimääräiseksi.
Nastat pois D5:sista? Ehkä kuitenkin parempi myydä ylimääräiset nastat pois, ja ostaa oikeat välikelin renkaat sitten kun löytää ne.
Onkohan Schwalben uutuusrenkaasta, Al Mighty, kenelläkään mitään havaintoa?
Vähän Jumbo Jimiä karkeampaa rengasta taakse olen katsellut. Toinen vaihtoehto on Surly Edna, onko kenelläkään kokemusta? Onko millainen rullaaja?
Kiitos tiedosta!
Vain vähän Jumbo Jimiä karkeampi voisi olla Surly Knard? Mukava se on ainakin, ja toimii hyvin matalemmilla paineilla. Arvaan että tuo Al Mighty saattaa olla yhtä tarkka oikeasta paineesta kuin JJ:kin, eli aivan liian vähän niin pohjaa ja aivan liian paljon ilmaa niin pomppii kuin korispallo.
Muoks: Surlyn sivuilla ei tuota IsoKnardia ei enää ole. Onkohan tallissa oleva nyt arvokkaampi yhtäkkiä?
On se, taidan laittaa vitriiniin [emoji16]. Se on kyllä hyvä ja rullaava rengas, jostain syystä vaan jäänyt hyllyyn, kun ei vaan enää jaksa tuota rengasjumppaa.
Harmi jos isoKnard on poistunut valikoimasta. Itsellä ollut hyvä etukumi kesällä. On nytkin alla ja tänään tuli ajeltua.
Voi ehkä liittyä siihen että maailmalla läskibuumi tuli, oli ja meni. Mallivalikoimia pienennetään.
Olihan se knard joo kiva rengas ahterille ainaki takana. Mutta pito ei riittäny itelle ja rullaa heikommin ku JJ.
Jumbo jimin laitoin takasi niin kyllähän tuo pompottaa niin mahottomasti.
Johnny 5 taakse? Sen vaimennus on surlyn luokkaa, ja siinä voi pitää kovempia paineita ilman että se pompottaa. Itse olen ollut tyytyväinen tähän takarenkaana Budin kanssa edessä.
Onkohan kenelläkään Dillinger 5 26- tuumaisena vanteella olevana käsillä? Halkaisijan haluaisin tietää.
Väittäisin, että tuo valmistajan ilmoittama on aikalailla kohdillaan https://45nrth.com/files/media/16437...o_Chart_VF.pdf
Kiitos! Tuoltahan se varmaan aika luotettavasti selviää.
Dillinger 5 halkaisija 755 mm mun kirjanpidon mukaan.
Osaako kukaan sanoa meneekö 2018 Silverback Scoopin takapäähän 27.5 Barbegazi? Keulille vaihtumassa Mastodon PRO STD.
^Melko tiukka sovitus lienee. Lou ja iso Knard menee, Barbegazi on vähän vielä korkeampi.
Mun kirjanpidon mukaan tuo 27.5" Barbegazi on läpimitaltaan 770 mm, joka on melko hitusen Bud ja Louta pienempi (776 mm).
Jotkut sanovat että tuo 27.5" Barbegazi mahtuu Blutoon, joka kertoo sen että se on hyvin lähellä Budia joka sekin mahtuu nippa nappa (mutta lokari ei enää mahdu).
Tuossa mun taulukko;
https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing
Yksilöeroja varmaan... Mun Blutoon meni Bud ohuen lokarin kanssa hyvin ja Barbegazi hankaa kaaren yläosaan (tosin kaveri sillä combolla ajaa, itsellä ei usko riittäisi, etteikö jotain menee väliin). Molemmat 80mm vanteella.
Testattua voiko Bulldozer enää huonommaksi muuttua mikäli nappulat on sisällä, eipä juuri =)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...45c3661ff8.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...87c91d13a5.jpg
^Heh. Hyvä konsti saaha kuivuneet litkut rengaista irti?
Surly Bud 26*4.8" ,onko joku löytänyt kauppaa jossa näitä olisi ? Vaikuttaisi olevan loppu vähän joka puolelta...
Budin häviäminen aiheuttaa nyt minulle pimeän pelkoa.