^ & ^^ Mä oon tälläsenä keittiöspykolokina ihmetellyt mistä RM:n rivous kumpuaa, vielä tälläi vanhemmallakin iällä. Olisko joku suojakeino peitellä omaa epävarmuuttaan tjsp?
Mutta nää kelit ei yllätä, v***ujen kevät saatana!
Printable View
^ & ^^ Mä oon tälläsenä keittiöspykolokina ihmetellyt mistä RM:n rivous kumpuaa, vielä tälläi vanhemmallakin iällä. Olisko joku suojakeino peitellä omaa epävarmuuttaan tjsp?
Mutta nää kelit ei yllätä, v***ujen kevät saatana!
^^Pakko liittyä keskusteluun. Jo 80-90 lukujen taitteessa yläasteella Turussa ko. naishenkilö herätti huomiota siinä määrin, jotta myöhemmin piti suhtautumista S. Frangeniin muuttaa, kun ko. pari löi hynttyyt yhteen. Aika ei valitettavasti paranna kaikkea, näemmä.
:D nykyisin on ilmeisesti vaan pakko "kohahduttaa", nuoremmat neitokaiset esittelee kroppaansa ja erityisesti tiettyjä osia jotka on mahdollisimman isoja, nuoremmat laulajattaret kun ei pärjää enää laulutaidoilla on pakko esiintyä aluvaatteisillaan ja "kohahduttaa" rohkeilla kuvillaan.
:) Mutta ei yllättänyt että voitin lotteryssa 2 nukkea, tällä kertaa olin ihan varma että saan kaksi ( osto-oikeus, ei ne ilmaseen tule...)
:( Eikä sekään että luultavasti oon tulossa taas kipeeksi. Posket punottaa, lihakset on kipeet ja "värisevät" - oletin että tää "värinä" ja lenkkeilyhaluttomuus on jännitystä. Torstaina alkaakin viikon vapaa niin siinä on hyvä sairastella....kun kelitkin on persiistä.
Kannattaisi viettää rötväilevää elämää eikä olla liian kiltti.
Henki pelastui pojilta kun olivat lentäneet baarista ulos ennen verilöylyä.
Eikös Estonialtakin pelastuneet lähinnä ne baarissa notkujat kun eivät olleet hyteissänsä nukkumassa?
Ei yllättänyt, etten ollut ainoa joka tänään oli havaintojaan samasta asiasta poliisille ilmoittanut.
Se että Postin kautta tuleva lähetys seisoo Lahdessa. No Lahti on mesta paikka?
Aasintuntevan bannit. Toivottavasti oli ichit.
Sinänsä ikävä uutinen, nuori nainen ajoi sulaan autolla ja menehtyi.
Mutta että tietysti kävi taas näin että menehtynyt oli ( lainaukset) - Hän oli lahjakas ja avoin, ja hänellä oli rempseä, seikkailunhaluinen luonne, - Hän oli luokan keskipiste ja aina aurinkoinen ilopilleri.
Tasan ei käy...no, en kyllä lähtisi autoilemaan minkään järven jäälle, varsinkaan täällä etelässä ( tapahtui Mänttä-Vilppulassa).
^ Olen itsekseni miettinyt, että pitääkö tuollaiset tilastoida itsemurhiksi vai onnettomuuksisi. Onhan selvää, että henki lähtee kun ajellaan parin sentin suojajäälle.
Kun tekee pienen virheen siitä rankaistaan heti :(
Se ei yllättänyt että naisen vasen tarkoittaa oikeaa. Kaupassa äsken kassalle tuleva neiti sanoi että mene siihen vasemman puolimmaiselle kassalle. No sitten se menikin oikean puolimmaiseen ja kun asiasta huomautin niin sain kuulla että se onkin vasen, koska laitan tavarani vasemmalle puolelle hihnalle. 😀
Oikea = tänne, vasen = tonne. Jos autolla ajaa niin paree neuvoa tänne ja tonne-sanoilla niin mä kuskina tiedän minnepäin.
Olenkin jo miettiny että oonkohan mä sketsihahmo. No näin näyttää käyneen :D en katsonu, mutta mitä iltiksen kuvauksesta luen niin enkös mä tässä ole:
Aina Inkeri Ankeinen, neiti, eläkeläinen ( no melkein) ja koko Suomen epätyytyväisin ihminen. Hänen harrastuksiinsa kuuluu ikävien asioiden ja harrastusten luettelu, sekä menetettyjen mahdollisuuksien katkeransuloinen muistelointi.
– Oi Luoja ota minut jo pois täältä, Aina Inkeri myös parahtaa esittelynsä loppupuolella.
Pilvi Hämäläinen, jos sulta loppuu hahmosi jutusteluideat niin soittele, kerron lisää!
Sketsihahmon kuolemantoiveet voivat olla hauskoja. Todellisten henkilöiden kuolemantoiveet tai itsemurhaan viittaavat puheet ovat taas ahdistavia tai myötähäpeää aiheuttavia.
Olemme samanikäisiä joten Sinua lohduttanee tieto, että vastaranta näkyy jo! 🚤
Siellä se valo jo näkyy. Just äitee tuossa huomautti, että eipä ihme kun oot syntyny Inkerin päivänä ( 5. 10). Sekin vielä.
Mutta vakavasti ottaen, kun tulevaisuudessa ei näy muuta kun enempi sairautta ja köyhyyttä niin ei sen kokeminen kamalasti inspiroi.
^ & ^^ Olen luultavasti teitä vanhempi, enkä näe vastarantaa. Enkä edes halua.
Foorumifaktan määrä kiekkokoon suhteen.
Arki on ikävämpi kuin viikonloppu.
Ei tämä ole numeerisen iän kysymys. Tämä on asennekysymys. Toiset on positiivisia ja kokee että elämällä on vielä paljon annettavaa, tai on syy elää ( esimerkiksi perhe, lapset) mutta sitten on munkaltainen ihminen joka on lähinnä rasite. Oli aika että halusin selviytyä ja koin ettei se elämä tähän voinu loppua; selvisin varmasti sillä ajatuksella että en halua vielä mennä, uskoin vakaasti että elämä ei voi olla pelkkää sairastelua ja kiusattuna ( koulussa) olemista, että elämästi pitäisi saada mukaansa hyviä muistoja. En halunnu luovuttaa.
Se vaan että kun en silloin tiennyt, että olin ihan väärässä.
Tai jos nyt ei ihan täysin väärässä, onhan tässä jotain mukavaakin koettu 1995 jälkeen. Mutta nyt olisi jo aika.
Fillaritori taas alhaalla..
Tulkoon nyt sanotuksi, että kommenttini oli Kisulle lohduksi. Itse nautin elämästä mutta tiedostan sen rajallisuuden. Ainoa veli ampui itsensä -07 eikä uhkaillut tai rasittanut ketään uhkailuillaan. Kirjoitti vain lapun jossa luki "Anteeksi".
^ kiitos, ymmärsin kyllä. Minä olen vaan rukoillu ja toivonu - voimia tai jotain hyvää tapahtuisi, tai jos ei niin pääsisi Kotiin.
"....nous viikate, suhahti niitos, vain ihminen huokaisi -kiitos". Minä kiittäisin, mutta yhteen lappuun laittaisin " :p ketäs sinä nyt kiusaat?"
Mutta olen ollut tämänluontoinen aina, yläasteelta lähtein. Sitten voisi olla aihetta huoleen jos minusta yhtäkkiä tulisi tosi iloinen ja positiivinen elämää syleilevä ekstrovertti.
Lisäys: Juuri luin "tuoreen" Aamulehden, yleisönosastossa sosiaalipsykologi Klaus Weckroth kirjoitteli kyllä hyvin paljon samansuuntaisesti, kun "taistelu elämän murusista on hävitty ja vie elämänhalun, minä voimattomuudessaan pyytää jotain korkeampaa tekemään sen mihin ei omat voimat riitä. "
En minä ainoa ole joka näitä aatoksia ajattelee, olen jaksanu aika pitkään mutta jossain vaiheessa voimat uupuu.
Bernerin meno nurin.
Uusi tyttö harjoittelmassa toimistossa. Hyvin on "talon tavat" jo opetettu.
Tänään on minulla huikeat 6 potilasta.
Eihän minulla mitään väliä, onko töitä vai ei. Tärkeintä että virolaiselle laitetaan.
Kikystä taisikin tulla kiva. KIlpailuVAhingollinen.
Se, että uusi nicci pro syklistin ja asiantuntijan tilalle on ilmestynyt foorumille.
^ näköjään joo :D ja jutut senkun jatkuu..
Siivouspäivä ja mattojen ulos vienti. Aijoin yllättää vaimon ja kerrankin palauttaa matot oikeisiin paikkoihin. Otin matoista kuvat joiden perusteella oletin saavani matot takaisin oikeille paikoille. No ne kaks samanlaista mattoa ei sitte olletkaan samanlaisia joku pituusero varmaan.
Olisivatkin! Oon sanonu asiasta nätisti, asiallisesti ja vähemmän nätisti ja vihasesti. Ihan sitä mitä täälläkin että ei tämä mikään salaisuus ole.
Mutta tytöt, tiedän ihan tasan tarkkaan että teidän työpaikkanne riippuu siitä miten kiltisti noudatatte esinaisenne ohjeita; jos nimittäin ette tee niinkun "kuuluu" olonne käy niin tukalaksi että pakko lähteä pois, tai sitten tulee muuten vaan potkut. Periaatteessa ymmärrän kyllä että siinä on hankala tilanne kun ei voi kumartaa kahteen suuntaan ja kun potilaita ei ole ylenmäärin niin teidän on käsketty laittaa näin.
Mutta ymmärtäisitte tekin minua, tulen sinne tekemään töitä ja olen täysin samanarvoinen kuin virolainen kolleganikin, ainut mitä olen ikinä pyytänyt on tasa-arvoinen kohtelu.
Toimistolaiset eivät saa käydä interntissä työaikana, ellei sitten ole oma joku älypuhelin mukana mutta mitä olen seurannut niin tytöt leimailee lomakkeita, järjestelee kansioita ja myös siivous kuuluu heidän työnkuvaansa. Kaikkien huoneiden siivous.
Mutta kuten olen joskus sanonu, voin täällä kirjoitetut jutut sanoa ihan kasvokkainkin vastapuolelle.
Sensijaan eräs henkilö ei pysty eikä kehtaa internettiin kirjoittamaan mitä on mulle pahana päivänään sanonu, siittä nousisi ainakin jonkinlainen kunnianloukkaus-prosessi.
En saanut vaihettua speedplay-polkimien rasvoja. Toiseen sain pitkällisen taistelun jälkeen jonkun verran vaihdettua mutta puhti loppui kesken. Kai se ökykallis rasvatykki pitää oikeasti ostaa. :(
Se, että kotimaisen toimintaelokuvan julisteessa on päädytty alleviivaaman tuotoksen äärimmäisyyttä ymppäämällä kuvaan ilmakivääri.
http://www.kinotour.fi/images/armotonmaajulisteiso.jpg
^ Sigusi olisi mainiosti sopinut tuohon julisteeseen.
Juuri näin.
Joka"keväiset" vakiouutiset. Ensin Suomen Missi loistaa ja "varastaa shown" Miss Universum-kisoissa. Eikä kuitenkaan pärjää ( = pääse finaaliin).
Nyt "asiantuntijat" ennustavat Norma Johnille ( Suomen viisuedustaja siis jos joku ei tiedä) menestystä. Ja ei pääse finaaliin ( mun ennnuste)
Odotellaan vielä sitä uutista että tulossa "kaikkien aikojen hellekesä" - ja samanlainen kesä tulee oleen kun talvikin "ei kummoista".