ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 45 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35 43 44 45 46 47 55 95 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.321 - 1.350 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

^ & ^^ Mä oon tälläsenä keittiöspykolokina ihmetellyt mistä RM:n rivous kumpuaa, vielä tälläi vanhemmallakin iällä. Olisko joku suojakeino peitellä omaa epävarmuuttaan tjsp?

Mutta nää kelit ei yllätä, v***ujen kevät saatana!

^^Pakko liittyä keskusteluun. Jo 80-90 lukujen taitteessa yläasteella Turussa ko. naishenkilö herätti huomiota siinä määrin, jotta myöhemmin piti suhtautumista S. Frangeniin muuttaa, kun ko. pari löi hynttyyt yhteen. Aika ei valitettavasti paranna kaikkea, näemmä.

tempokisu Guest
    nykyisin on ilmeisesti vaan pakko "kohahduttaa", nuoremmat neitokaiset esittelee kroppaansa ja erityisesti tiettyjä osia jotka on mahdollisimman isoja, nuoremmat laulajattaret kun ei pärjää enää laulutaidoilla on pakko esiintyä aluvaatteisillaan ja "kohahduttaa" rohkeilla kuvillaan.

Mutta ei yllättänyt että voitin lotteryssa 2 nukkea, tällä kertaa olin ihan varma että saan kaksi ( osto-oikeus, ei ne ilmaseen tule...)
    Eikä sekään että luultavasti oon tulossa taas kipeeksi. Posket punottaa, lihakset on kipeet ja "värisevät" - oletin että tää "värinä" ja lenkkeilyhaluttomuus on jännitystä. Torstaina alkaakin viikon vapaa niin siinä on hyvä sairastella....kun kelitkin on persiistä.

Jopotuinen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    ^Totta. Silloin kun liittoutuivat, vähän ihmettelin kun Simohan on enemmän herrasmies joka taitavasti käyttää huumoria mutta tuleva rouva oli hankkinut kuuluisuutta paljon karkeammalla kielenkäytöllä ja esiintymisellä. Jopa niin selvästi että ei vaikuttanut erityisen sopuisalta muutenkaan.
    Mutta ero ei kyllä yllättänyt.

Simo vain alkujaan hurahti Roosan pinssistä. Ei mitään yllättävää.

Kannattaisi viettää rötväilevää elämää eikä olla liian kiltti.

Henki pelastui pojilta kun olivat lentäneet baarista ulos ennen verilöylyä.

Eikös Estonialtakin pelastuneet lähinnä ne baarissa notkujat kun eivät olleet hyteissänsä nukkumassa?

Ei yllättänyt, etten ollut ainoa joka tänään oli havaintojaan samasta asiasta poliisille ilmoittanut.
    Totta joka sana!

Se että Postin kautta tuleva lähetys seisoo Lahdessa. No Lahti on mesta paikka?
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Aasintuntevan bannit. Toivottavasti oli ichit.
    www.club15k.com/SR

Lainaus Alkujaan tämän lähetti _ava_ Katso viesti
    Aasintuntevan bannit....
    No eiköhän pro-syklisti (tai joku toinen) tule kohta taas kertomaan samoja juttuja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    No eiköhän pro-syklisti (tai joku toinen) tule kohta taas kertomaan samoja juttuja.
    Laittakaa raportoiden sitten jos en huomaa.
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

tempokisu Guest

Surullinen tasan ei käy..

Sinänsä ikävä uutinen, nuori nainen ajoi sulaan autolla ja menehtyi.
    Mutta että tietysti kävi taas näin että menehtynyt oli ( lainaukset) - Hän oli lahjakas ja avoin, ja hänellä oli rempseä, seikkailunhaluinen luonne, - Hän oli luokan keskipiste ja aina aurinkoinen ilopilleri.

Tasan ei käy...no, en kyllä lähtisi autoilemaan minkään järven jäälle, varsinkaan täällä etelässä ( tapahtui Mänttä-Vilppulassa).

^ Olen itsekseni miettinyt, että pitääkö tuollaiset tilastoida itsemurhiksi vai onnettomuuksisi. Onhan selvää, että henki lähtee kun ajellaan parin sentin suojajäälle.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Kun tekee pienen virheen siitä rankaistaan heti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Kun tekee pienen virheen siitä rankaistaan heti
    "Voi elämän karut kävyt. Ne on sairainta mitä mä oon ikinä nähnyt"
    -Sakari Östermalm
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Se ei yllättänyt että naisen vasen tarkoittaa oikeaa. Kaupassa äsken kassalle tuleva neiti sanoi että mene siihen vasemman puolimmaiselle kassalle. No sitten se menikin oikean puolimmaiseen ja kun asiasta huomautin niin sain kuulla että se onkin vasen, koska laitan tavarani vasemmalle puolelle hihnalle. 😀

tempokisu Guest
    Oikea = tänne, vasen = tonne. Jos autolla ajaa niin paree neuvoa tänne ja tonne-sanoilla niin mä kuskina tiedän minnepäin.

Olenkin jo miettiny että oonkohan mä sketsihahmo. No näin näyttää käyneen en katsonu, mutta mitä iltiksen kuvauksesta luen niin enkös mä tässä ole:

Aina Inkeri Ankeinen, neiti, eläkeläinen ( no melkein) ja koko Suomen epätyytyväisin ihminen. Hänen harrastuksiinsa kuuluu ikävien asioiden ja harrastusten luettelu, sekä menetettyjen mahdollisuuksien katkeransuloinen muistelointi.
    – Oi Luoja ota minut jo pois täältä, Aina Inkeri myös parahtaa esittelynsä loppupuolella.

Pilvi Hämäläinen, jos sulta loppuu hahmosi jutusteluideat niin soittele, kerron lisää!

Sketsihahmon kuolemantoiveet voivat olla hauskoja. Todellisten henkilöiden kuolemantoiveet tai itsemurhaan viittaavat puheet ovat taas ahdistavia tai myötähäpeää aiheuttavia.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H.Brooks Katso viesti
    Sketsihahmon kuolemantoiveet voivat olla hauskoja. Todellisten henkilöiden kuolemantoiveet tai itsemurhaan viittaavat puheet ovat taas ahdistavia tai myötähäpeää aiheuttavia.
    Mä en häpeä mitään mitä sanon, mutta itteäni häpeen kyllä. Siksi - voisi jo kuolla pois, kun matkalainen on jo kovin väsynyt. Tämä on ikävä kyllä ihan totta.
    Ja totuutta ei tarvi hävetä.
    tempokisu muokkasi tätä : 22.01.2017 at 21.33

Olemme samanikäisiä joten Sinua lohduttanee tieto, että vastaranta näkyy jo! 🚤

tempokisu Guest
    Siellä se valo jo näkyy. Just äitee tuossa huomautti, että eipä ihme kun oot syntyny Inkerin päivänä ( 5. 10). Sekin vielä.
    Mutta vakavasti ottaen, kun tulevaisuudessa ei näy muuta kun enempi sairautta ja köyhyyttä niin ei sen kokeminen kamalasti inspiroi.

^ & ^^ Olen luultavasti teitä vanhempi, enkä näe vastarantaa. Enkä edes halua.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Blackborow Guest
    Foorumifaktan määrä kiekkokoon suhteen.

Arki on ikävämpi kuin viikonloppu.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari H Katso viesti
    ^ & ^^ Olen luultavasti teitä vanhempi, enkä näe vastarantaa. Enkä edes halua.
    Ei tämä ole numeerisen iän kysymys. Tämä on asennekysymys. Toiset on positiivisia ja kokee että elämällä on vielä paljon annettavaa, tai on syy elää ( esimerkiksi perhe, lapset) mutta sitten on munkaltainen ihminen joka on lähinnä rasite. Oli aika että halusin selviytyä ja koin ettei se elämä tähän voinu loppua; selvisin varmasti sillä ajatuksella että en halua vielä mennä, uskoin vakaasti että elämä ei voi olla pelkkää sairastelua ja kiusattuna ( koulussa) olemista, että elämästi pitäisi saada mukaansa hyviä muistoja. En halunnu luovuttaa.

Se vaan että kun en silloin tiennyt, että olin ihan väärässä.
    Tai jos nyt ei ihan täysin väärässä, onhan tässä jotain mukavaakin koettu 1995 jälkeen. Mutta nyt olisi jo aika.

Fillaritori taas alhaalla..

Tulkoon nyt sanotuksi, että kommenttini oli Kisulle lohduksi. Itse nautin elämästä mutta tiedostan sen rajallisuuden. Ainoa veli ampui itsensä -07 eikä uhkaillut tai rasittanut ketään uhkailuillaan. Kirjoitti vain lapun jossa luki "Anteeksi".

tempokisu Guest
    ^ kiitos, ymmärsin kyllä. Minä olen vaan rukoillu ja toivonu - voimia tai jotain hyvää tapahtuisi, tai jos ei niin pääsisi Kotiin.
    "....nous viikate, suhahti niitos, vain ihminen huokaisi -kiitos". Minä kiittäisin, mutta yhteen lappuun laittaisin " ketäs sinä nyt kiusaat?"

Mutta olen ollut tämänluontoinen aina, yläasteelta lähtein. Sitten voisi olla aihetta huoleen jos minusta yhtäkkiä tulisi tosi iloinen ja positiivinen elämää syleilevä ekstrovertti.

Lisäys: Juuri luin "tuoreen" Aamulehden, yleisönosastossa sosiaalipsykologi Klaus Weckroth kirjoitteli kyllä hyvin paljon samansuuntaisesti, kun "taistelu elämän murusista on hävitty ja vie elämänhalun, minä voimattomuudessaan pyytää jotain korkeampaa tekemään sen mihin ei omat voimat riitä. "
    En minä ainoa ole joka näitä aatoksia ajattelee, olen jaksanu aika pitkään mutta jossain vaiheessa voimat uupuu.

Jopotuinen Guest
    Bernerin meno nurin.

tempokisu Guest
    Uusi tyttö harjoittelmassa toimistossa. Hyvin on "talon tavat" jo opetettu.
    Tänään on minulla huikeat 6 potilasta.

Eihän minulla mitään väliä, onko töitä vai ei. Tärkeintä että virolaiselle laitetaan.

Kikystä taisikin tulla kiva. KIlpailuVAhingollinen.
    www.club15k.com/SR

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •