Kuka tulee arkiaamuisin droppitanko + aerotanko + harmaa/ruskea teräsrunko yhdistelmällä vastaan Isolla maantiellä kun itse ajan Kauklahdesta kohti Espoon keskusta?
Printable View
Kuka tulee arkiaamuisin droppitanko + aerotanko + harmaa/ruskea teräsrunko yhdistelmällä vastaan Isolla maantiellä kun itse ajan Kauklahdesta kohti Espoon keskusta?
Kiitos nähtävästi rauhallista lenkin loppuajelua tehneelle Bianchi-kuskille Koskelantiellä aamulla aamuyhdeksän aikoihin! Selvisin töihin ajoissa etupeesin voimalla, vaikka alunperin tarkoitus oli ns. rullailla. Ei paljoa juteltu, mutta eihän sitä kerkee kun täysiä pitää ajaa! :)
T. sinkilämies
Lauantaina tuli Kytäjän lähellä vastaan Belgian mestari asuista päätellen. Ei tainnut tervehtiä takaisin. Vähän sen jälkeen tuli vastaan neljän viiden kuskin letka. Kukaan ei tainnut tervehtiä takaisin.
Liekö Kytäjän mäet pehmittäneet miehet niin kovasti ettei uskaltanut kättä tangosta irroittaa tai päätäkään liikuttaa nyökkäyksen merkiksi? :)
Oliko foorumilainen matkalla Vihdistä Espooseen vanhaa turuntietä? Itse olin pitämässä paussia Espoon rajalla ja kyselin paljonko oli kilometrejä mittarissa. 175 taisit olla ajellut, itsellä siinä vaiheessa meni juuri 80 rikki.
Sinä joka lähdit jostain tampereen metson kohdalta pinkillä täysjoustolla, plikka kuskina, hieno on villari ja varmaan mukava ajaa, mutta eikö kannattaisi vähän nostaa renkaspaineita? Melkonen liimautumisääni kantautui.. Niin nätti plikka mutta harmi että oli varmaan värisokea kun painoi suotta surutta punasia valoja päin ??
Epämääräinen joukko tuli vastaan tuossa puoli seiskan pintaan Vanhalla Turuntiellä, hieman ennen Yövilän risteystä ja Porintietä.
Pitäiskö nimeksi muuttaa "Epämääräisen joukon maantielenkit" :D
Tervetuloa mukaan vaan.... Kyllä sinne vielä yksi mustamies mukaan mahtuu :)
Mikäs neljän hengen mtb-porukka mua tuli vastaan eilen illalla Linnaisten dirtillä?
Kukas Kajaanilainen Canyon kuski tuli tänää vastaan Mustalla. Keltainen pusero oli päällä. Jotain 20.00 maissa.
Kuka seisoi tänään juuri hetki sitten eli noin klo 10.30 Helsingissä Malmin aseman taksitolpalla mustalla Volvo V70 mallisella taksiautolla, jossa isot Focuksen logot ja larunpyörän mainos? Pakko olla fillarimiehiä jos tuollaisella ajaa. :D Pisti kyllä hymyilyttämään.
Bongasin saman taksin keväällä länsi-Vantaalla. Todellakin on näkyvät Focuksen logot.
Nyt ei ole kyse vastaan ajaneesta mutta foorumibongaus.
Juttelinko erään mukavan leppoisan G-miehen kanssa tänään Tikkurilan Ajomiehessä? :)
^Siellähän ne lorviskelee kiljunhakumatkoillaan...:cool:
Tänään tuli pari henkilöä fillareilla vastaan/ohi Kuopion Neulamäessä. Oliko foorumilaisia ja jos oli niin pääsenkö ens kerralla messiin? Olin dementiahiihtämässä (sauvakävelee) movistarin liivi päällä ja mustat (kireet) housut jalassa.
Joku bööna ajeli ALANilla stidilässä aamusta,reipasta menoa.
Kyllähän meitä jokunen siellä tänään oli liikenteessä ja ohessa ohje porukkalenkille. Sunnuntainakin on jonkinnäköistä lenkkiä vaihtelevasti ajettu ja yleensä tuossa "Kuopion Ilmasto - yhteislenkit & treenit"-ketjussa voi kysellä lisää.
Kellä oli uutuuttaan kiiltävä Cannondale CaadX Ultegra persiin alla Oulun Alppilassa tossa vähän ennen kasia. Harmi ettei rahat olleet riittäneet pyörän lisäksi kypärään.
Tänään oli klo 16:20 aikoihin Lahden rautatieasemalla kaksi tiimiasuista (vihreä/musta kuvio, Merida?) maastokuskia.
Tämä kaiketi kuuluisi "kuka pysäköi silloin siellä" -ketjuun, mutta sen puuttuessa; Sturenkadun ja Mäkelänkadun risteyksessä (Sturenkadulla) bongattu valkoinen liikennemerkkiin lukittu Ridleyn krossari Dura-ace-kiekoilla. Ehdin hetken siinä tutkailla peliä liikennevalojen vaihtumista odotellessa. Aika pieni runko ja matalalla satula, oliskos ollut jonkun nais-foorumilaisen?
-Lauri
Kaksi maantiepyöräurpoa tuli vastaan tänään Seinäjoella Huhtalantiellä Simunan kohdalla. Minä ajoin siis autolla ja nämä ääliöt tulee rinnakkain MOOTTORIAJONEUVOILLE TARKOITETULLA ajokaistalla vastaan.
Mikä siinä on, että vieressä olevalla kevyen liikenteen väylällä ei voi ajaa?
Näitä "moottoripyöriksi" itseään kuvittelevia näkee muutenkin turhan usein.
Sehän se onkin, täällä Nokialla on ainakin nuo kevyenliikenteenväylät niin kermasessa kunnossa että melkoiseksi extreme urheiluksi menisi siellä ajella. Ja ei se kovin turvallistakaan ole tollasta viittäkymppiä siellä ajella...Mutta tosiaan välillä tulee kyllä vastaan sellasia häröpalloja että huh huh...
Tuossa olisi alkajaisiksi 8000+ syytä:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...n-v%E4ylill%E4.
Kyllä nuo maantie miehet ja / naiset kuuluukin tuonne maanteille eikä pyöräteille ajamaan. Kolareita tulis turhan paljon =).
Ajan kyllä maantiepyörällä, mutta minulla ei ole tarvetta treenata ajamista kaupunkiliikenteessä muiden liikkumista häiriten, saatikka, että ajaisin keskellä tietä päästämättä autoja ohitse.
Kaupungissa ajan ihan mielelläni pyörätiellä vaikka se välillä aika hullua onkin. Vauhti on kuitenkin helppo suhteuttaa vallitseviin olosuhteisiin...
Kuka tuli minua vastaan suomenlippu päällä Siilinjärven Hamulassa?