Yksi olisi DHL:n automaatissa. Menipä nätisti tämäkin. Monta päivää ennen toimitusta tuli viestillä linkki, josta paketin pystyi ohjaamaan esim. automaattiin tai noutopisteeseen.
Printable View
Yksi olisi DHL:n automaatissa. Menipä nätisti tämäkin. Monta päivää ennen toimitusta tuli viestillä linkki, josta paketin pystyi ohjaamaan esim. automaattiin tai noutopisteeseen.
Mennä keskiviikkona kymmenen(10), perjantaina vain yhden ja nyt päiväposti tuomassa kahta.
Täänpäiväiset tuli ihan ok. Mutta kaksi viimeistä postin pakettia ei aivan, Rtecci Tampereelta laittoi mullu hopusti kaipaamiaani tubelessteippejä. Spassiiba Tre!
Ja seurantanumerot niinkuin pitää, paikallinen posti on näemmä siirtyny kirjeeseen kun käsin kirjoitettu lappu tuli jo teipit aikaa haettuani. Hmm???
Vähemmän hauska oli kun helmikuun lopulla tilasin Saksan maalta tutusta firmasta myös custom takakiekon, 21/3 havahduin jotta mitä hattua. Emailasin ja ja sain vastausta jotta on kiekko 12/3 lähetetty ja myös lähetyskoodin jolla löytyi myös postista, kunnen viitsinyt pyöräkärrillä lähteä sohjoon sotkemaan niin kaveri haki. Tästä tuli oikein printattu Enelonen postilootaani. Tilaustani en löydä ees kiekon myyjän tililtäni. No onneksi Merlin vasta ens viikolla lupasi toimittaa päälikumit.
Olis Omenan uudet hammasharjat ilmeisesti pakettiautomaatissa. Jo vain aamukahvin jälkeen käyn poimimassa.
:) just tuli pikkupaketti, "Pacific Lamprey Experience"- kirjanen ja 2 kala-aiheista väritys-puuhakirjaa
Puolikas Rosen paketista, vaikka olin laittanut kruksin kohtaan, että toimitetaan kokonaisena kaikki kerralla.
Vaan nytpä menikin Posti vipuun, meillä olikin päivällä Rouva kotosalla, joka sai paketin napatuksi Patelta. Mahto sitä vituttaa.
Posti yritti kyllä hämätä ilmoittamalla, että "lähipäivinä tulossa paketti Postista noudettavaksi".
:) eli siis Ranuan pehmokalapaketin kävin vastaanottamassa, olin piirtäny siihen lappuun jossa oli paketin hyllynumero niin muutaman kalan....postin asiakaspalvelija kehui että onpa hieno piirustus....äskön sitten avasin kalapaketin ja laitoin Ranualle viestiä että hienot kalat saapui ( kun olin aamulla puhelimitse tiedustellut pakettia niin aattelin että hyvä ilmoitella että asia kunnossa) tosi kivoja ja korkealaatuisia kaloja, suosittelen lämpimästi! varsinkin ahvenet on ihania.
Kävin noukkimassa postista SSD:n, eli kyllä siis olen.
Postilla sen kun panokset kovenee. Tänään kilahti tekstari, että lähipäivinä on tulossa paketti ja tällä kertaa valinnan vapautta toimituspaikan valintaan oli myönnetty tasan yksi tunti. Onneksi satuin olemaan kuulolla tekstarin tulosta ja saatoin ohjeistaa jättämään oven taakse.
Kyllä niitä nyt varmasti harmittaa :)
^ mitä kumman paketteja noin toimitellaan, en ole ikinä saanu tuommoista tekstaria siis Postilta, DHL:ltä sellainen kyllä tuli ja aikaa valita se paikka oli useampi tunti. Sama viesti oli tullut sähköpostiin aiemmin, ja siinäkin pystyi sitä hakupaikkaa tai tuodaan kotiin, valitsemaan. Valitsin että tuodaan kotiosoitteeseen.
Postilta on tullut ilmoitus että paketti noudettavissa asiakaspalvelupisteeltä ja hyllynumero vielä viestissä.
^^ Tompalla sitten seuraavaksi varmaan ainakin tolppaan sopiva runko...
En, mutta ärsyttävästä-kakkosesta tulee jossakin vaiheessa paketti
^ mikä kumma on "ärsyttävä kakkonen"??? mä ostan vain miellyttävästä ykköskaupasta...
Mutta eilen käyty vastaanottamassa 3 pakettia; koti-teepaita, 2 nukkea.
Joo’o.
Eilen Posti laittoi tekstarin, että tänään olisi paketti tulossa, ja että ilmoittaisivat vielä tarkemmin.
Ei ne mitään ilmoittaneet, mutta oven taakse olivat kumminkin käyneet Rosen pahvilaatikon jättämässä.
...mutta arvaattekos mitä minulle on saapumassa UPS:ltä 4.4. torstaina :)
Nyt on K-kaupasta noudettavissa vajaa 60 kg valurautaa.
^^No se on tietysi se angus härkä.
Kaks xxl pakettia peräkkäisinä päivinä samasta tilauksesta. En tiiä oisko sivuilla täppää yhdellä toimituksella.
^^ Angus the anguilla anguilla saapui jo mazdakyydillä ja pääsi varaston perukoilta mun olohuoneeseen. Huomena on tulossa kultainen nahkiaiskoru :)
o o o o tänään O O O
Matkahuollosta tuli ilmo tämmösestä lutikasta. Sillä lyödään SAAB tulille. :)
https://az768999.vo.msecnd.net/image...28346315_0.jpg
Eipä tämä tällä kertaa onnistanutkaan, ei ollut pakettia ei. Onkin toisessa noutopisteessä, vaikka olinkin ohjeistanut juuri tähän.
No, huomenna uusi yritys toisesta paikkaa.
:) :) Juuri saapui kallisarvoinen kultainen nahkiaisikoru.......vertasin heti kullanväriseen, kyllä tämä oikea kulta vaan on oikeaa kultaa. Aivan upea. Mun aarteeni...My Precious
Ettei vain Kissankultaa... :seko:
Ei se väri vaan ne leimat ja sen mukaiset määrät Au:ta.
Jotta mitkäs leimat siitä löytyykään? Ja paljonko on painoa?
^ ei tämä ole mikään kelloseppätuote, mutta kyllä kullan erottaa. Erottaa timantin ja zirkonikivenkin ihan helposti. Toinen materiaali loistaa, toinen vaan kiiltää.
Mä olen tosi iloinen että säästin ja sain ostettua unelmoimani tuotteen. Leimat löytyy ( ne on tietysti kidusaukkojen muotoisia ) ja tämä on melko painavakin. Kuvaa tulee huomena.......
mutta sun onko pakko nälviä koko ajan? eikö voi olla iloinen kun toinen on toteuttanut yhden unelmansa? ...no kyllä minuakin harmittaisi jos tommoinen postaamasi kuvan kaltainen esine saapuisi
No en oo. Ehkä huomenna tai vasta maanantaina. Tärkeätä tai yöunien menettämisen arvoista? Ei.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Kävin vastaanottamassa pehmeän paketin; 2 hoikkaa nuorta pehmotaimenta
OffT: Mitähän on Amazonille tapahtunut. Ei kait niiden pakkaajat varastolla ole niin sekaisin ison pomon erosta että ovat pistäneet löperiksi pakettien paketoinnin. Tiedä häntä. Mutta se on fakta että viimeisestä varmaan kahdestakymmenestä paketista on ainakin 50%:sta löytynyt hajonneita tavaroita sisältä kun ovat pakanneet niin paskasti kamat laatikkoon. Ja Amazonilla varmaan olis vara myös parempiin pahvilaatikoihin. Ne ovat järjestään aivan muusina ja palasina kun Klaukkalaan asti eksyvät.
Ontopic: Harva se päivä joku paketti tai muutama jostain tipahtaa maailmalta, ei jaksa raportoida tänne pahemmin erikseen kaikkea.
Kyllä! " Posti-Pate " yllätti taas, maanantaina lähtenyt kirje oli tänään laatikossa [emoji848]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...30a8266ea2.jpg
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä olen!
Tänään kävin Matkahuollon R-pisteestä auton virtalukon. Ajoitus oli silleen varsin sopiva, koska moottori pysähtyi pari sataa metriä ennen noutopistettä, juurikin tuon osan tähden.
Toki moottori käynnistyi uudelleen vauhdissa pyöräyttämällä virta-avainta kerran OFF-ON. Tämä oli järjestyksessään jo 4. kerta.
:) olen, nukke ja pehmeä paketti jossa oli kahdet flanellipyjamahousut! housut tuli (UPS kuski toi äskön) kyllä supernopeesti, ostin ne nimittäin tiistaina!! Ilmoitus isokokoisesta kirjeestäkin tuli, luultavasti paketissa on "Swim of the Lamps" alustat. Jonkinlaiset art-boards nahkeella printillä.
Ei sitten tullutkaan niitä kehuttuja bajamaja housuja :seko:
^ ne tuli jo, varsinainen maailmanennätys; tilasin tiistaina ( aiempi tiistai) - housut oli täällä perjantaina. Ne tuli varmaankin erikoissuihkukoneella USA:sta.
Mutta tänään tuli Liutulta viestiä että olemme toimittamassa pakettia klo 15-20 välillä. Odottelin sitten.........ei tullut pakettia???? höh, aina ennen kuski on tullut jos on viestiä laitettu.
Mä soittelin heti aamulla Liutulle, kuulemma oli yritetty tuoda pakettia torstaina klo 19 maissa. No ei todellakaan oltu, olin kotona koko torstain ja odottelin kuskia.
Mutta tänään se paketti sitten odotteli oven takana.
Eilen tuli ilmoitus ja hain paketin töistä tullessa lempäälän s-marketin postin toimipisteestä. Better bodieksen salipökät ja pari t-paitaa. Aina noi kuteet pitäisi nähdä ennen tilausta, noissa pöksyissä on jäätävän leveet lahkeet... en nyt takaskaan rupea lähettää ja toinen t-paita tulee jälkitoimituksena, josta en myöskään oikein pidä. T-paidat vaikutti olleen kyllä hyvälaatuisia, Tarjouksessa oli, en mä muuten noita oikein raaski tilata. Normisti ihan sika kalliita ainakin kauden uutuudet vaikka olenkin laatuun keskimäärin ollut tyytyväinen.
Mulla on käytössä liki kymmenen vuotta vanhoja ja varmaan sata kertaa pesty betterbodieksen t-paita ja ihan hyvä vieläkin.
Tällä erää viimene nukkepaketti haettu. Nyt on tulossa vielä se nahkiais-aiheinen ensipäivänkuori ja tulossa- lista on sitten tyhjä.
Kyllä. Vaimolle tilasin synttärilahjan, ja varmuuden vuoksi hyvissä ajoin. Nettisivulla mainittiin että ennen klo 14 tehdyt tilaukset postitetaan saman päivän aikana. Tilasin perjantaina klo 13:50. Lauantaina (eli seuraavana päivänä!) klo 16:28 sain tekstarin että paketti olisi lähimmässä automaatissa. Koskaan ennen ei ole näin nopeata toimitusta ollut. Matkaa oli toki linnuntietä vain alle 50 km.
Kyllä. Tuli paketti, aivan ihana nukke ja tästä inspiroituneena ostin toisen samanlaisen.
Tänään pitäisi myös UPS:n kuskin tuoda pikkupaketti; valitin kun tilauksestani 2 mustaa nahkiaiskorua toinen oli ruskea, niin ilmoittivat lähettävänsä mulle uuden mustan nahkiaisen. Tämä musta nahkiainen pitäisi tulla siis tänään.
En vielä , 4/6 tilattu Bike-Componentsin arvokkaampi (mulle) lähti seurannan mukaan 6/6 . Nyt posti kertoo jotta ois aamulla saapunut Kuopioon. DHL Saksanmaalla käyttänee nykyään hevosia? Onneksi ei mitään aivan akuutisti tarvittavaa.
Jipii, tuli 2 pakettia; yksi nukke ja musta nahkiaiskoru ( ja tämä koru tuli itelle) :) oi että olen iloinen näistä! Kiva päivä.