^Jos se on sen vieruskaupan (Budget Sport) myyjä/kauppias jota vituttaa kun kansa marssii XXL:ään ennemmin? :D
Printable View
^Jos se on sen vieruskaupan (Budget Sport) myyjä/kauppias jota vituttaa kun kansa marssii XXL:ään ennemmin? :D
Todennäköisesti. Tampereelta käsittääkseni kalevasta jo lähtenyt sportiapekka ja lielahdesta lähdössä. Myös intersport on ottanut aika paljon takkiin kun heidän hinnoittelunsa on osittain täysin yliampumista. Kaikenkaikkiaan XXL on kuitenkin tuonut markkinoille ihan uutta eloa ja jopa aitoa kilpailua. Melko usein sieltä tarttuu jotain pientä tai isompaa mukaan.
Vähän kun vielä valikoima olisi laajempi niin avot. Esim gore-tex ajohousuja ei pahemmin ole. Yleisesti uskon, että vaatepuoli on se mitä XXL:stä tarttuu harrastajalle mukaan. Itse olen ainakin hankkinut useasti jotakin päälle pantavaa. Myös netistä tilaaminen käy kätevästi kun vääränkokoisen tai muuten epämiellyttävän tuotteen voi helposti kiikuttaa takaisin liikkeeseen eikä tarvi alkaa vääntää mitään postiruljanssia.
Tilauksesi on käsittelyssä
Saat toimitusvahvistuksen sähköpostiisi tilauksen lähtiessä varastolta.
Ihan perseestä koko kauppa! Eilenkin oli kauhea jono kun hain muualla halvimmillaan 115€ maksavat kengät 59€ lla ja edellisen viikonlopun ostoksista 34€ rahaa takaisin :D
Kiitos viestistäsi.
Tottahan toki tämä menee hintalupauksemme piiriin.
Olen nyt hyvittänyt tilauksesi 79,60 €
\o/ Victory!
Xxl.ssä lähinnä riepoo myyjien yliaktiiviisuus.harvoin pääsee pryöräosastolle saakka ilman että ollaan kimpussa tarjoamassa apuja. Jotkut varmaan tykkää. Ite mielummin pyörin rauhassa ja kyselen apuja jos tarvin.
Katse lattiaan ja pikakävelyä eteenpäin on tuottanut kerran pari onnistuneen asiointireissun ilman turhia sanailuja.
Tällä tekniikalla välttää tehokkaasti myös pienet heräteostokset. Tottakai myös Erätukkumaimen alennusvihtominen on alkanut ärsyttellä vaikka siellä joskus ihan kohtalaisia alennushintoja onkin. Ehkä tulee fatbike ostoksilla silti lähiaikoina käytyä..
Eikö sitä voi avata suutaan sen verran, että sanoo ettei tarvitse nyt apua?
Kyllä se kerta vielä menee mutta on se turhauttavaa esim. kolmanella kerralla..
Itse olen vähän sitä laatua, että menen kauppaan ostamaan jotain ja silloin myyjän helppo saavutettavuus auttaa nopeammin oikean tavaran löytämisessä ja säästää mun kallista aikaa. Joten mun puolesta ihan hyvä systeemi, että palvelu pelaa. Enempi mua nyppisi, jos pitäisi juosta ympäri kauppaa palvelun saamiseksi.
Mun mielestä jättävät niin helpolla rauhaan, että ei siinä äänihuulet liikaan kulu, kun toteaa, että kunhan katselen vaan, jos tosiaan on vaan katselemassa. Ei isossa likkeessa voi tietää mitä toisella puolella on kysytty.
Pyöräosastolle (Skanssissa) pääsee muuten myös vastapäivään kassojen läpi, niin ei ehdi myyjät väliin. Tämä tuli harjoiteltua 3. päivän avajaistarjouksissa. Hyvin ehti napata ekan palvelevan myyjän avustuksella kokeiltavaksi sen kaupassa olevan ainoan sopivakokoisen ennekuin muut ehti kiertää osastolle;). No niiden muiden onneksi ne muut oli heille sopivankokoisia, mutta tuolla taktiikalla sai fillarin ajokuntoon ja ulos ennekuin kassoille tuli ruuhkaa.
Asiasta kolmanteen. Miten xxl.ssä onnistuu esim juuri fattien koeajot. Pääseekö ihan kunnon testilenkkiä ajamaan? ..Eräässä Nokialaisessa alan liikkeessä katsottiin ensin ulos että sataakohan siellä..tässä vaiheessa olin jo poistua liikkeestä..no poluille en silti saanut mennä vaan asfalttipiha katsottiin riittäväksi testiradaksi. Ehkä mulla oli väärät ostohousut jalassa. Ja hyvä kun oli.
Voi ristus jotta voi olla vaikiaa. Menkää rautakauppaan, jos haluatte olla ostamatta mitään rauhassa.
Tuli sitten hieman avauduttua superviikonlopun "tarjouksista" asiakaspalveluun. Lauantai iltana... MYÖHÄÄN lauantai iltana.
Kaikkea muista, mutta hyvällä hengellä ja varmaan taas on runosuonikin sykkinyt.
Pirteän hyväntuulinen vastaus tuli heti aamusta.
Se, että asiakaspalvelu ylipäätään vaivautuu vastaamaan tuollaiseen "kieli poskella" kirjoitettuun, osin aiheen ulkopuolellakin seikkailevaan kirjoitukseen, ja vastaus vielä pidemmän kaavan mukaan, kertoo asiakaspalvelun tasosta.
Jemmin pelisilmä oli siinä määrin kohdillaan, että haen sen läskipyörän XXL.än liikkeestä, oli sitten tarjoushintainen tai ei.
Itse kyllä enemmän ärsyttää jos ei saa asiakaspalvelu kuin se että sitä tarjotaan ahkerasti. Kivaa odottaa vaikka vartti että saa sen takin jostain ylähyllyltä... XXL:n reaktiivinen asiakaspalvelu on ihan jees, ja usein myyjien kansa pystyy järkeilemään tarjouksista. Kalevassa ainakin tarjosivat hyvään hintaan korvaaavaa ajotakkia kun tarjoustuote oli jo loppunut.
Onhan se vähän rasittavaa kun jokaisen on pakko kysyä, nimenomaan ilmeisesti pakko. Suomalaisilla tuntuu vaan olevan ongelmana kysyä jos jotain kysyttävää on niin ilmeisesti näin kuitenkin parempi.
Perjantai illalla tuli tilattua tytölle talvivaatetta XXL:stä. Otin maksutavaksi maksa heti. Nyt tuli tänään Klarnalta lasku. Pistin vihaista viestiä perään, että yritättekö huijata!
Tarkoitako nyt oikeasti sitä, että XXL/Klarna yrittää veloittaa sinua samasta ostoksesta kahteen kertaan, vai sitä, että jätit maksutavaksi laskun vaikka olisit halunnut maksaa verkkopankilla/luottokortilla?
Jos lukee ne tilausvaiheen ohjetekstit ajatuksella, niin ei pitäisi olla epäselvyyttä missä kohtaa kuuluu klikata maksuvälineen kuvaa.
Klarna on niin epämääräinen maksutapa, että sitä tulee välttää viimeiseen asti. Jos satut tietämään jonkun postinumeron ja sähköpostin, niin voit tilata hänen piikkiinsä laskulla (nm. kokemusta on kun tulee lasku tavaroista joita en ole tilannut).
Konteksti merkkaa aika paljon. Jos se lippulappu muuten sanoo, että ostoksesi on maksettu, niin kyse ei ole muusta kuin maksuerittelystä.
En silti haluaa liikaa puolustella Klarnan e-kuitteja. Sanavalinnat ovat sen verran kökköjä ja väärille tulkinnoille avoimia, että koko paska haiskahtaa jonkun käännöskoneen läpi ajetulta.
Raisiossa olisi huomenna (4.11. ke) klo 0700 15 kpl niitä tonnin fatbikejä (White) -30% avajaistarjouksessa.
Ei taida maksaa vaivaa kun 800eurolla sai viikonlopulla ja tonnilla sai pro mallin, 1600 euroon sen täyskuitutykin.
Muutenkin huonoimmat avajaistarjoukset mitä XXL:ssä on nähty. Ainakin näin pyöräilijän näkökulmasta. Suksia näytti saavan edullisesti mutta tuskimpa niille käyttöä löytyy kun marraskuu ja +13C...
699, ei enää paha hinta litestä.
Ja on myös netin kautta tilattavissa tällä hetkellä M- ja L-kokoisina.
https://www.xxl.fi/white-3-fat-lite-...112003_1_style
Muuten jäänyt XXLstä positiivinen kuva, mutta kyllä nyppii toi alennustuotteiden "loppuminen", kuten Dillinger 5, joka "loppui" varastosta sunnuntaina 20% alennuksen ollessa voimassa, mutta tiistaina sitä taas oli saatavilla. Tuoksahtaa vähän epäreilulta meiningiltä.
Jahas, taas meni 150€. Ihan ok kauppa kaikesta huolimatta. Lundhags retkiluistimet kun saisivat vielä superhypertarjoukseen. ;)
Joo, käsittämätöntä. Tilasin su 70 euron rengasparin mikä tänään 60 euroa. Eivät suostu hyvittämään joten tilasin halvemmatkin ja palautan vanhat. Ei tule kuluja itselle, kaupalle kylläkin. Silkkaa tyhmyyttä, mutta jokainen tekee itse omat ratkaisunsa. Säästinpä sen kympinkin ja olen tyytyväinen.
Tammiston myymälän pyöräosaston kassan viereisessä löytölaarissa oli vielä yksi Lupine Wilma X7 hintaan 300 euroa.