^jos juuri kukaan muu ei lähetä sinne kuvia?
Printable View
^jos juuri kukaan muu ei lähetä sinne kuvia?
^Niinpä. Päivittäisen pöyristelyn sijaan voisi kenties itse lähettää kuvia, jos kokee niiden olevan laadukkaampia kuin muiden ottamat.
Mun jarrusäädöt ei meny strömsööläisittäin, eikä ollu eka krt. Kostoksi brakeless, ..ttu.
Vuokramökkien yleisin sisäpintamateriaali
Lattia: kellastunut mäntylauta
Seinät: kellastunut mäntypaneeli
katto: kellastunut mäntypaneeli
Vuokramökkien kalustus
Mitä nyt on sattunut nurkkiin jäämään itseltä ja sukulaisilta, tahraisia ja kuluneita
Muuta
kuvaputki-tv, parinkympin kiinalainen kahvinkeitin, tylsät veitset (tai osaamattomien teroittamat), ei juustohöylää, ei kahvimittaa, ei desimittaa
No en mä kuvia ole huonoiksi sanonu ( no ei ne mitään loisteliaitakaan kyllä ole..), sanoin vaan että aina samat kuvaajat. Vaihtelua, että mahdollisimman moni eri ihminen saisi kuvia esille, ja erilaisia kuvia. Esimerkiksi kesällä on jatkuvasti jotain lähikuvia kärpäsistä. Sama juttu mielipiteitten kanssa, aina samat ukot pölisee. ( Timo Liitiä, Carl Palomäki, Holvastin Pappa, Viinikan Vaari :D)
Itse osaa ottaa vain näitä nukkekuvia ja ne nyt ei sovi Aamulehteen. Muuten olen niin onneton ettei näppäilykuvat mitään julkaisukelpoisia ole, en ainakaan kehtaa edes lähettää.
Tai sitten JackOja on oikeessa. Aamulehden taso on muutekin lähinnä naistenlehti-tasoa. Kaikenlaista ruoka-terveys-sivuja ja uutisia saa etsiä mainosten välistä. Isoja ihmisjuttuja, ja 75% siitä on joku iso - ja nyt on sanottava että huono kun lehdessä on kyllä ammattikuvaajat asialla - huono kuva. Lehtikuvaajan pitäisi kyllä pystyä parempiinkin kuviin.
Mutta mun käsitys on että ihmiset laittaa sinne paljon kuvia kun se kerta helppoa ja ilmaista on.
^^
...lievä homeenhaju, patjojen keskivaiheilla tahroja ja juuri siitä lampusta polttimo palanut, jota tarvitsisi eniten.
Asuntovaunu. Oma asuntovaunu. Siis uusi asuntovaunu missä kukaan ei ole vielä tahrojaan levitellyt. Siinä on aina raikkaalle tuoksuva "mökki" missä on kiva asua ja olla. Kalustus on just niin hyvä mitä olet itse siihen panoksia pistänyt. Telkkari on hieno taulutv, astiasto Iittalaa jne. Voittanee moiset mökit mennentullen? :)
Ja mikä parasta, sen voi siirtää paikasta A paikkaan B kovinkin kätevästi ja nopeasti. Mökki on missä on ja siellä pysyy. :)
Edit: Ja kissatkin tykkää :)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2/IMG_1653.JPG
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2/IMG_1654.JPG
^ Ihania kisuja, terveisiä :)
^^niimut talvella, etkö sä juuri jemmannut vaunun talveksi jonnekin. Onko sulla takkaakaan tai vaatteiden kuivauskaappia :)
Pitäisi nyt talvilomaviikoksi keksiä joku tavallista parempi mökki ja nettikuvausten perusteella pelottaa. Muutama sovelias aikaisemminkin vuokrattu on tiedossa, mutta ovat varattuja asianomaisena ajankohtana.
Ja saisihan RAHALLA toki hieman enemmän tasoa, mutta mun mielestä joku reilu tonttukin mitä noista perusmöksistä sesonkiaikoina pyydetään on aika paljon tyypilliseen tasoon nähden.
Mutta saa vinkata; Ylläs (Äkäslompolon puolelta) ja Saariselkä ensisijaisesti. Miksei joku Pyhä-Luostokin tai Pallaksen seutu... mutta latuja sais olla.
Joo. Yäk. Mites nimim. Pekka L lohkaisikaan takavuosina osuvasti "r*ssien h*ssimistä" patjoista :):(
Ja ne patjat on justiinsa jotain Jyskin tai Ikean ovh-alkaen uppopehmopatjoja.
Joo, jemmaan meni kun olen laiska enkä jaksa talvishowta vaunulla ja mikään muu leirintäalue olis about aukikaan kuin nää hiihtokeskusten alueet. Kun ei harrasteta rouvan kanssa mitään talvilajia niin vaunu meni talviunille sisätiloihin. Mutta jos jaskan tavoin pitäs hiihtokeskuksiin päästä niin mikäjottei onnistus vaunullakin moinen.
Ja joo, takka uupuu kyllä. Ja on tuolla jokunen vaatekaappi mutta ei ne mitään luxus KUIVAUSkaappeja ole kyllä, vaikka yhden kaapin sisässä onkin lämmittimen joku iso säiliö (missä liemet on kuumana aina). Mutta se on totta, talvivaunuilussa tulis olee haasteena kamojen kuivaksi saanti jos miettii usean ihmisen lasketteluvaatteita vaikka. Kyllä ne kaappitilat auttamatta pieniksi käy jossain vaiheessa. Varsinkin jos pitäs olla niin väljästi kamat siellä että jopa kuivuisivat jotenkin.
Kosto oli suloinen
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...90542185fb.jpg
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Työpäivänä paistaa arska kirkkaalta taivaalta. Vapaapäivänä sataa kaatamalla alijäätynyttä hyhmää.
Ihan sama fiilis. Perjantain posti varsinkin on uhanalainen, osa siitä tulee usein seuraavan viikon tiistaina ja nyt viime viikonloppuna oli taas lauantaijakelu. Jos vastaisin tuosta liiketoiminnasta, pistäisin perustoiminnot kuntoon ja innovoisin uutta sitten, kun kone toimii. Olisi mielenkiintoista tietää, minkä verran reklamaatiokuluja postille tulee nimenomaan lehtipuolen viivästyneestä jakelusta ja menetetyistä tuloista, kun lehti ja sen mukana mainos jaetaan vasta, kun kampanja on mennyt jo.
Luotettava jakelu ma-ke-pe olisi riittävä ja jos maakuntalehtien varhaisjakelua pitää Postin toimesta pelastaa, voisi sen päiväpostin varmaan jakaa siinä samassa aamujakelussa, eikä vasta erikseen iltapäivällä.
Nythän uusi lakiesitys ehdottaa kolmipäiväistä jakelua ja postilaatikoita kerrostalojen ala-aulaan (on myös kohtuullinen paloriski, kun pyromaani saa sytykkeet valmiiksi) ja maaseudun jakelu säilyisi, eli muutokset ja palvelun huononnukset kohdistuisivat kaupunkeihin. Mikä ei keskustavetoiselta hallitukselta yllätä.
Eilen pesetetty auto on nyt sentin suolahiekkamoskapaskan peitossa YHDEN työmatkan jälkeen.
^kyllä mää ihmettelin sitä suolan levityksen vimmaa aamulla. Töölössä ajeli parikin suolaliuoksen levittäjää.
Vesisadetta, lämpöasteita WTF? ja VMP!
:D eilen jo tuumasin...ja kyllä, lukijan kuvan kuvaaja: Irja Lehtinen. Oli sentään kissakuva.
ps. onhan siellä kuvia 10 400 sivun verran, ja todella hienojakin kuvia. Joo en lähteä, sielä on kommenttiosio niin ei kiitos.
^ Tossa tulikin oleellisin tästä työpäivästä ja oikeassa järjestyksessä.
Huomiselle perinteiselle pikkujoulusatkulle ilmenee osallistujakatoa. Aina ollaan ensin innoissaan, mutta sitten alkaa pelottaa kun h-hetki lähestyy.
Noh, pieni joukkio saadaan aikaan lisävärväyksien ansiosta lähtöpaikalle kuitenkin.
Kotimaisen rakennusyrityksen toiminta käytännön tasolla.
*OT* Putkiremontti on elämän parasta aikaa. *OT*
Läskeilijöiden ihastelu ison kehumisesta. Kiva kun kanssaeläjät jaksaa kehua. Ettei ihastelu lopu.
Se että xxllässä käydessä tahtoo aina lompakko huutaa apua.😅
No että just silloin kun oon autolla töissä niin kaikki sakkopaikkalaiset valtaa sisäpihan ( kolme oikeaa ruutua, mutta kuusi autoa parkissa), samoin kaikki törpöt ( juu juu tietysti) on samaan aikaan liikenteessä.
Siis toisin sanoin että fillarilla se olisi menny helpommin; mutta en uskaltanu kuumepäivän jälkeen fillaroiden.
Tässä kun yrittää täällä notkumisen lisäksi säätää kouluhommia keittiössä,
tuo yövuoron eläin olisi taaskin seuraa vailla, valojen vähentäminenkään
ei auttanut. Taidan suosiolla siirtää jatkon aamulle.
Sade.
Ja ei yllata huomennakaan kun saatietoja kattoo.
Hauki on Haukion kala.
( yritän totutella "normaaliin" aamujärjestykseen että pääsee ajoissa ajeleen niin luin Aamulehden lopun äskö..) -- uutisointi TAYS:issa tapahtuvasta hoitajien kiusaamisesta ei tullu yllätyksenä. Aikoinani kun tays:issa jouduin virumaan ja kohtelu oli sen verta ala-arvoista että tuli heti mieleen hoitajilla on jotain isompaa lääkäreitä vastaan ja nyt kerrankin saavat kiusata ja uhkailla potilasraukkana olevaa lääkäriä. ( olet varastanu lankapuhelimen ja piilottanu sen, juonu kukkavaasien vedet - vesihana oli sänkyni vieressä, potta sänkyn viereen ei sermiä, aamupalalla lasi vettä ja tomaatti kun piti saada painoa lisää ja jatkuva uhkailu kaikessa sanomisissa - jos et, niin... koskaan pelänny missään mitään henkeni edestä niin paljon kun taysissa)
Keltainen Jäänsärkijä on kelpo levyķauppa.
Tosin eipä sielläkään ollut hyllyssä viimeisintä Iggyä eikä yhtään Susanne Sundföriä.
Se ,että liian monelle kärkikolmio tuntuu olevan koristeena risteyksissä.
Toki itellä saattaa olla mittarinopeudessa 5km ylimääräistä, mutta tänäänkin joutui useaan otteeseen antamaan tietä kolmion takaa eteen änkevälle.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
+1 ihmisillä on häiriintynyt käsitys kotteron suorituskyvystä/pidosta talvella. Paras tapaus oli Raahe-Pyhäjoki välillä
vanhempi nainen, joka tunki suoraan eteen 80-alueella (täysi peräkärry itsellä mukana+perhe). Perässä paikalliskaupan
pihalle ja diplomaattisesti kyselyä asiasta; "Minä vaan näin lyhyen matkaa..."
Aamulehti. Kun se lehti sitten vihdoin ja viimein oli tullut - jos mainokset ottaa pois, lehdessä ei ole edes paikallislehti pirkkalaisen edestä tekstijuttuja.
En ole vielä käytännössä, mutta meinaan että leikkaan ne tekstiosat pois ja kokeilen koota lehden ilman mainoksia.
Pirkanmaalla pitäisi olla joku kilpaileva lehti, tai iltis pitäisi voida saada tilata samalla tapaa kotiin kuin muutkin "aamulehdet".
että e-resepti ei menny, ei vaan toiminto ottanu lääkevalmistetta ja eihän se siittä edenny. Aikani vempuloituani sitä edestaas kirjoitin paperisen reseptin. Potilaan asia on selvillä parissa minuutissa, mutta reseptin kanssa menee 15 minuuttia.
Mitään järkeä.
Rosa Meriläisen ja Simo Frangénin ero. Tänään iltiksessa uutisoitu.
Ei yllättänyt, kun viime aikoina olen mieltänyt ton Rosan "rivoksi vanhaksi ämmäksi", anteeksi, mutta tällainen kuva on muodostunut Rosan juttujen ja jonkun ( radio tai netti) ohjelman perusteella. Sitä ohjelmaa on mainostettu radiossa ja jo pelkkä mainos yökötti.
^Totta. Silloin kun liittoutuivat, vähän ihmettelin kun Simohan on enemmän herrasmies joka taitavasti käyttää huumoria mutta tuleva rouva oli hankkinut kuuluisuutta paljon karkeammalla kielenkäytöllä ja esiintymisellä. Jopa niin selvästi että ei vaikuttanut erityisen sopuisalta muutenkaan.
Mutta ero ei kyllä yllättänyt.