GiantElectrobikeGarmin
Sivu 43 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 41 42 43 44 45 53 93 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.261 - 1.290 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

tempokisu Guest
    ^ minä en ole erinomainen ollut ikinä missään! Ehkä jotain hyviä - suomalaismittapuulla mitattuna, jos siitä kerran Suomen Mestaruuden voitti - tuloksia, mutta en mä ole erinomainen missään asiassa. Siis vaikka nytkin - kerro hyvä ystävä, missä olen erinomainen? tulee mieleen vain yksi asia jossa olen aika hyvä ja sekin on nukkekuvat ulko-olosuhteissa.
    En todellakaan "nauti omasta erinomaisuudestani" yritän vaan selvitä. Ja todella annan muiten olla omista jutuista iloinen - ja vastavuoroisesti voitte tekin antaa mun olla iloinen jos sellainen tilanne tulee. Niitä ilonaiheita kun itellä on aika vähissä, niin kansii ne hyödyntää.

Ihan rehellisesti, olen ihan epäonnistunut ihminen ja elämä meni ihan toisin kun joskus kuvitteli, yritän vaan olla itkemättä sitä asiaa ja miettiä että mitkä asiat on hyvin - se on ainoa keino jos meinaa pysyä kiinni elämässä - kas kun tällä hetkellä haluaisi vielä tehdä projekteja ja olla täällä. Jos olisin joku erinomainen, niin en ehkä olisi 51-vuotiaana ollut puolipäivätöissä 12 vuotta, ja siinä on se mun koko työkokemus. Tai iloitsisi kun on saanut säästettyä muutaman tuhannen euroa. Kun noita verotietoja väistämättä tulee eteen, niin sitä kyllä tuntee itsensä todella epäonnistuneeksi ja köyhäksikin vielä.

Tosi ikävää Vesa että olet saanut tuollaisen kuvan. Mitään perusteita ei ole.

Ja nyt tämä sitten on valittamista, ikinä en sano mitään "oikein". Omasta mielestäni olen vain rehellinen, ja tässä iässä osaa jo tunnistaa ja tunnustaa omat virheensä. Onneksi olen niistä myös ottanut opikseni - tietysti tähän pitää nyt lisätä että "omasta mielestäni".
    Varmaankin mun rehellisyyteni ja sen että sanon asiat suoraan, on myös mun heikkouteni. Jos on hiljainen joojoo-tyyppi, siittä ei kukaan suutu tai edes huomaa. Mutta se taas ei ole mun tyyliäni, sulautua joukkoon samanlaisena.

Lisäys: Vesa, aloin miettiin noita sun sanojasi ja - itkuhan siittä tuli. Miten voi olla, että täällä minä itken kun olen niin surkea ja epäonnistunut elämässäni, ja sitten joku on jostain kumman syystä saanut käsityksen että pidän itseäni jotenkin erinomaisena.
    Milloin mä semmoista olen sanonut, en ikinä.

Julkinen liikenne. Kylläpä maksaa. Siis ajallisesti sekä rahallisesti. Ja ääliönä pitää seisoskella vaihtopysäkillä kun ainut järkevä (eli suora) yhteys Laru-Otaniemi on deletoitu.

Piti tänään tulla varmuuden vuoksi bussilla kun autossa on vielä suvikumit. Toivottavasti myös tulee se luvattu myräkkä.

Ettei nyt aivan
    turhaan nähnyt vaivan.

^Eikös tosta polkase hetkessä fillarilla ilman mitään bussien venailuja ja voi vielä vaikka poiketa matkalla polunpätkälle

Ei yllättäny sääennusteen epätarkkuus eikä sekään että taas mökille sadetutkaennuste ei lupaa lumisadetta eikä normiennustekkaan mutta sadetutka beta lupaa ja se on yleensä ollu oikeessa .. no tuli viikonloppuna maastolenkin loppupuolella 10% sadekkin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    ^Eikös tosta polkase hetkessä fillarilla ilman mitään bussien venailuja ja voi vielä vaikka poiketa matkalla polunpätkälle
    Joo vartissahan tuon polkaisee, mutta en ole työmatkapyöräilijä kuitenkaan oikeasti vaikka välillä yritän olla. Kauhea vaiva ilman hyötyä

Yritän innostua taas kerran aiheesta kunhan loputkin tavikset lopettavat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Ei yllättäny sääennusteen epätarkkuus...
    Meteorologithan vetävät ennustuksensa nykyään aina överiksi, kun on vähänkin uhkaavalta näyttävä säärintama tulossa Suomen suuntaan. "Lunta saattaa tulla jopa 20 senttiä" kutistuu liki poikkeuksetta viideksi sentiksi, jotta kukaan autollaan ulos tieltä pasauttanut kansalainen ei pääse sanomaan, ettei taaskaan varoitettu.

Minuakaan ei siis yllättänyt, että syksyn ensimmäinen raju lumimyräkkä onkin kolmen millin kerros onnetonta suhjua.

Joo melkoinen antikliimaksi on tämäkin "myräkkä". Olisin ihan hyvin voinut tulla suvikumiautolla töihin.

Eipä yllättänyt tälläkään viikolla se, että postin kuljetuksessa olevalle paketille sattui joku "poikkeama" eikä sitä saatu toimitettua aikataulun mukaan. Paketti on maannut aamusta lähtien tuossa lyhyen ajomatkan päässä, joten eiköhän se poikkeama ole taas ihan vaan sitä, ettei nyt tänäänkään huvita sitä tuoda.

Näitä poikkeamia on nykyään jatkuvasti, viime aikoina suunnilleen jokaisella postin kautta tulevalla paketilla.
    Rule #1: Obey The Rules

tempokisu Guest
    ^^ se että sitä sepeliä leviteltiin niin älyttömästi...ensin ehdin jo ajatella etteihän tätä nyt niin ....kyllä sitä on. Erityisesti Tampereella ja meidän piha on ihan supersepelöity grrr.
    ^ kerran tänä vuonna ollut tuommoinen "poikkeama" ja niitä paketteja on tullut "aika paljon", ihme on ollut jos jollain viikolla EI ole tullut yhtään pakettia...

Terveyskeskuksen näytteenoton tehokkuus.

Olen paikalla ennen ovien avaamista ja saan vuoronumeron 5.
    Asiakkaita otetaan vastaan kolmessa eri kopissa.
    Jonotan omaa vuoroani 25 minuuttia.
    Oma asiointi on ohi 2 minuutissa.

Siis kolmelta terveydenhoitajalta menee neljän asiakkaan käsittelyyn 25 minuuttia. Ristus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    Näitä poikkeamia on nykyään jatkuvasti, viime aikoina suunnilleen jokaisella postin kautta tulevalla paketilla.
    Tekniikan Maailman kannen yläkulmaan on oikein painettu ilmestymispäivä. Taannoin kävi niin, että virallinen ilmestymispäivä taisi olla tiistai ja postilaatikkoon lehti kolahti seuraavan viikon maanantaina. En mene ihan takuuseen noista päivistä, mutta joka tapauksessa väliä ilmestymispäivän ja lehden saapumisen välillä oli 5-7 päivää.

Muutenkin vaikuttaa siltä, että ainakin meille jaetaan postia jo nyt kolmena päivänä viikossa. Välillä on päiviä, ettei lodjussa ole mitään, sitten jonain päivänä iso nivaska. Ei yllätä minua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Liitiä Katso viesti
    Tekniikan Maailman kannen yläkulmaan on oikein painettu ilmestymispäivä. Taannoin kävi niin, että virallinen ilmestymispäivä taisi olla tiistai ja postilaatikkoon lehti kolahti seuraavan viikon maanantaina. En mene ihan takuuseen noista päivistä, mutta joka tapauksessa väliä ilmestymispäivän ja lehden saapumisen välillä oli 5-7 päivää.

Muutenkin vaikuttaa siltä, että ainakin meille jaetaan postia jo nyt kolmena päivänä viikossa. Välillä on päiviä, ettei lodjussa ole mitään, sitten jonain päivänä iso nivaska. Ei yllätä minua.
    Saattaa olla, että noudettavien pakettien "poikkeamissa" yksi syyllinen voi olla paikallisen postin siirtyminen cittariin. Saattaa olla, että paketit ovat siinä poikkeama-tilassa siinä vaiheessa, kun käsittelevät (?) sitä siellä uudessa postissa, ennen kuin se on noudettavissa. Automaattiin tulleiden pakettien kanssa ei ole mielestäni noita poikkeamia ole ollut.
    Rule #1: Obey The Rules

Sama täällä; mainostajat varmaan taputtavat tiistain ja torstain "päivätarjousten" kohdalla karvaisia käsiään.
    Ti jakelu ke ja to jakelu pe. Pitäisiköhän postin panostaa jakeluun ruohonleikkuun ja lumenluonnin sijasta?

tempokisu Guest

tietokoneaikana

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempoilija Katso viesti
    Terveyskeskuksen näytteenoton tehokkuus.

Olen paikalla ennen ovien avaamista ja saan vuoronumeron 5.
    Asiakkaita otetaan vastaan kolmessa eri kopissa.
    Jonotan omaa vuoroani 25 minuuttia.
    Oma asiointi on ohi 2 minuutissa.

Siis kolmelta terveydenhoitajalta menee neljän asiakkaan käsittelyyn 25 minuuttia. Ristus.
    Mitäänhän ei tehdä ennenkun tietokoneet on auki ja naputellaan tietyt ohjelmat + salasanat, sekä "avataan potilas". Kyllä siihen tovi menee.
    Muotoilit kyllä viimeisen lauseen paremmin kuin hyvin.

Taas joutui hamsterivahtiin; syödään sitten äijäporukalla pinjansiemeniä
    Tuolla jyrsijällä on kyllä kadehdittavan isot cojones kokoonsa nähden.

Ressukka raahaa perässään:
    Köfte muokkasi tätä : 19.11.2016 at 19.35 Syy: kuva

tempokisu Guest

Peukalo alas vakiot vauhdissa

Hohhoijaa. Eilen Irja Lehtinen, ja tänään - Sirpa Jyske. Nämä tyypit on kuviensa kanssa vähintään kerran viikossa Aamulehden Lukijan Kuvan ottajana. Mun mielestä ei mitään ihmeellisiä kuvia, jotain hedelmiä lautasella tai kaupan ikkunatonttuja. Eikö siellä parempia kuvia ole, lähettäkää palstalaiset te Aamulehteen kuvia, teillä on upeita otoksia.
    Aiemmin oli mielenkiintoista mikä kuva on päivän kuvana, nyt lähinnä että taas noitten samojen samantyyppisiä kuvia.
    Ja Holvastin Papan papatusta.

Sopivan pyörän löytäminen käytettynä ei ole helppoa. Olen ehkä vähän väärään vuodenaikaan liikkeellä. No, kävin varaamassa kivijalasta uuden varmuuden vuoksi, kk aikaa löytää muualta.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Assari jne. jatkumon seuraavan nickin ongelmat.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Gävlen olkipukin poltto. Kun mitään ei tehdä sen estämiseksi niin saadaan Gävle maailmankartalle kerran vuodessa. Markkinointikikkahan tuo on.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Voisi sanoa, että 100% maailman ihmisistä ei tietäisi gävlestä ja sen olkipukista mitään, jos sitä ei koskaan onnistuttaisi polttamaan. Poliisi etsii tekijää, luultavasti antaakseen pienen korvauksen polttoaineen hankinnasta..

nih..
    Miten niin tyhmä kysymys??

tempokisu Guest
    ...Aamulehden Lukijan Kuva. - jälleen kuvaajana Sirpa Jyske. Eikös....siis oli viimeksi edellispäivänä.

^jos juuri kukaan muu ei lähetä sinne kuvia?

^Niinpä. Päivittäisen pöyristelyn sijaan voisi kenties itse lähettää kuvia, jos kokee niiden olevan laadukkaampia kuin muiden ottamat.

Mun jarrusäädöt ei meny strömsööläisittäin, eikä ollu eka krt. Kostoksi brakeless, ..ttu.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Vuokramökkien yleisin sisäpintamateriaali
    Lattia: kellastunut mäntylauta
    Seinät: kellastunut mäntypaneeli
    katto: kellastunut mäntypaneeli

Vuokramökkien kalustus

Mitä nyt on sattunut nurkkiin jäämään itseltä ja sukulaisilta, tahraisia ja kuluneita

Muuta
    kuvaputki-tv, parinkympin kiinalainen kahvinkeitin, tylsät veitset (tai osaamattomien teroittamat), ei juustohöylää, ei kahvimittaa, ei desimittaa

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Farina Katso viesti
    ^Niinpä. Päivittäisen pöyristelyn sijaan voisi kenties itse lähettää kuvia, jos kokee niiden olevan laadukkaampia kuin muiden ottamat.
    No en mä kuvia ole huonoiksi sanonu ( no ei ne mitään loisteliaitakaan kyllä ole..), sanoin vaan että aina samat kuvaajat. Vaihtelua, että mahdollisimman moni eri ihminen saisi kuvia esille, ja erilaisia kuvia. Esimerkiksi kesällä on jatkuvasti jotain lähikuvia kärpäsistä. Sama juttu mielipiteitten kanssa, aina samat ukot pölisee. ( Timo Liitiä, Carl Palomäki, Holvastin Pappa, Viinikan Vaari )
    Itse osaa ottaa vain näitä nukkekuvia ja ne nyt ei sovi Aamulehteen. Muuten olen niin onneton ettei näppäilykuvat mitään julkaisukelpoisia ole, en ainakaan kehtaa edes lähettää.

Tai sitten JackOja on oikeessa. Aamulehden taso on muutekin lähinnä naistenlehti-tasoa. Kaikenlaista ruoka-terveys-sivuja ja uutisia saa etsiä mainosten välistä. Isoja ihmisjuttuja, ja 75% siitä on joku iso - ja nyt on sanottava että huono kun lehdessä on kyllä ammattikuvaajat asialla - huono kuva. Lehtikuvaajan pitäisi kyllä pystyä parempiinkin kuviin.
    Mutta mun käsitys on että ihmiset laittaa sinne paljon kuvia kun se kerta helppoa ja ilmaista on.

^^
    ...lievä homeenhaju, patjojen keskivaiheilla tahroja ja juuri siitä lampusta polttimo palanut, jota tarvitsisi eniten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Vuokramökkien yleisin sisäpintamateriaali
    Lattia: kellastunut mäntylauta
    Seinät: kellastunut mäntypaneeli
    katto: kellastunut mäntypaneeli

Vuokramökkien kalustus

Mitä nyt on sattunut nurkkiin jäämään itseltä ja sukulaisilta, tahraisia ja kuluneita

Muuta
    kuvaputki-tv, parinkympin kiinalainen kahvinkeitin, tylsät veitset (tai osaamattomien teroittamat), ei juustohöylää, ei kahvimittaa, ei desimittaa
    Asuntovaunu. Oma asuntovaunu. Siis uusi asuntovaunu missä kukaan ei ole vielä tahrojaan levitellyt. Siinä on aina raikkaalle tuoksuva "mökki" missä on kiva asua ja olla. Kalustus on just niin hyvä mitä olet itse siihen panoksia pistänyt. Telkkari on hieno taulutv, astiasto Iittalaa jne. Voittanee moiset mökit mennentullen?

Ja mikä parasta, sen voi siirtää paikasta A paikkaan B kovinkin kätevästi ja nopeasti. Mökki on missä on ja siellä pysyy.

Edit: Ja kissatkin tykkää

VesaP muokkasi tätä : 29.11.2016 at 15.31

tempokisu Guest
    ^ Ihania kisuja, terveisiä

^^niimut talvella, etkö sä juuri jemmannut vaunun talveksi jonnekin. Onko sulla takkaakaan tai vaatteiden kuivauskaappia

Pitäisi nyt talvilomaviikoksi keksiä joku tavallista parempi mökki ja nettikuvausten perusteella pelottaa. Muutama sovelias aikaisemminkin vuokrattu on tiedossa, mutta ovat varattuja asianomaisena ajankohtana.

Ja saisihan RAHALLA toki hieman enemmän tasoa, mutta mun mielestä joku reilu tonttukin mitä noista perusmöksistä sesonkiaikoina pyydetään on aika paljon tyypilliseen tasoon nähden.

Mutta saa vinkata; Ylläs (Äkäslompolon puolelta) ja Saariselkä ensisijaisesti. Miksei joku Pyhä-Luostokin tai Pallaksen seutu... mutta latuja sais olla.

...patjojen keskivaiheilla tahroja...
    Joo. Yäk. Mites nimim. Pekka L lohkaisikaan takavuosina osuvasti "r*ssien h*ssimistä" patjoista

Ja ne patjat on justiinsa jotain Jyskin tai Ikean ovh-alkaen uppopehmopatjoja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^^niimut talvella, etkö sä juuri jemmannut vaunun talveksi jonnekin. Onko sulla takkaakaan tai vaatteiden kuivauskaappia
    Joo, jemmaan meni kun olen laiska enkä jaksa talvishowta vaunulla ja mikään muu leirintäalue olis about aukikaan kuin nää hiihtokeskusten alueet. Kun ei harrasteta rouvan kanssa mitään talvilajia niin vaunu meni talviunille sisätiloihin. Mutta jos jaskan tavoin pitäs hiihtokeskuksiin päästä niin mikäjottei onnistus vaunullakin moinen.

Ja joo, takka uupuu kyllä. Ja on tuolla jokunen vaatekaappi mutta ei ne mitään luxus KUIVAUSkaappeja ole kyllä, vaikka yhden kaapin sisässä onkin lämmittimen joku iso säiliö (missä liemet on kuumana aina). Mutta se on totta, talvivaunuilussa tulis olee haasteena kamojen kuivaksi saanti jos miettii usean ihmisen lasketteluvaatteita vaikka. Kyllä ne kaappitilat auttamatta pieniksi käy jossain vaiheessa. Varsinkin jos pitäs olla niin väljästi kamat siellä että jopa kuivuisivat jotenkin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •