Mjoo ehkä tänään vois jotain kurahenkistä krossiajoa ajatella.. eilisen ei niin kulkevan päälle tänään luulis menevän paremmin
Printable View
Mjoo ehkä tänään vois jotain kurahenkistä krossiajoa ajatella.. eilisen ei niin kulkevan päälle tänään luulis menevän paremmin
Sataa ja kylmää, mä taidan syödä jäätelöä ja katsella MM-kisoja. Saas nähdä millon taas kelit kutsuu fillaroimaan..
Juniper, painovoimaajo tässä kelissä kenties hauskinta mitä vähää aikaa tehny. Kengät kun on täys vettä, kuraa kypärän täydeltä naamaan jne.. :) hullun hommaa tää meinaa olla :D
Kannattaa. Ei se oo niin extreme-menoa kun mitä siitä puhutaan, sappeessa ainakin oli sellasta freeride-pätkää missä ei ollu isoja tiputuksia, kaikki hypyt pysty kiertään (ihanku sellain ois tehty) :D ja kalusto oli kyllä omaan käteen sopivaa, 2 eri merkkistä pyörää oli siin päivän aikana alla :)
Helou. Olisko huomenna joku halukas lähtemään näyttään jotai maastopyöräilyreittejä aloittelijalle? Tuossa pari lenkkiä mitä olen täältä vähän urkkinut ja käynyt itse katselemassa. Itselle sopisi lähtö joskus 16-18 välillä. Säänki pitäisi olla kohtuullinen tai ainakin kuivempi ku tässä su-ma :D
Mä en ehdi ennen kahdeksaa lähtemään, ajattelin kyllä käydä koittamassa lampun kanssa tuleeko hommasta mitään.
Toi harjua pitkin ajamasi reitti jatkuu vielä Vanhan Härkätien yli kohti 130-tien ja Parolannummentien risteystä ja siitä edelleen 130-tien ja Parolannummentien välissä mukavan helppona polkuna Armijärvelle saakka. Siitä Armijärven itäpuolelta lähtee taas polkua, parikin reittiä Panssarimuseolle, jonka takaa nousee harjun päälle hyvä polku.
Sitten tossa on mukava ympyräreitti, hyvää polkua (väli 23 - 24,5 km lienee vähintäänkin mielenkiintoinen :) ja vähän siirtymää: http://www.endomondo.com/workouts/gA8sthBI6hw
Voi olla hiukan liukasta paikoitellen, kun tuntuu pyörätietkin olevan tietyin paikoin sliksi-renkaiselle pyörälle suht haastavia. Mutta jos ei sada, niin huomenna klo 20 valopäätestailua, helppoa mtb/cyclocross polkua (ehkä).
Hybridii kokeiltu ja pystyssä viel ollaan. Pitänee tässä kyl viel jotain kehitellä huomiselle. Mutta ennen kuutta ei toivookaan lähtee mihinkään lenkille
Pitänee käydä tarkastelemassa tuolla Panssarimuseon suunnalla sitten vaikka huomenna kun ei omista oikeen pätevää lamppua ni paha ajella kovin pimees. Pitää vissiin laittaa joku lamppu ostoslistalle siis!
Tuo ympyrä vaikuttaa mielenkiintoselta mutta sinne kyllä mielellään lähen jonku seurassa joka tuntee reitin jo valmiiksi. Illan hämärtyessä metsässä eksyksissä polkeminen ei innosta jostain syystä...
Onko huomenna maastolenkille lähtijöitä? Klo 18 alkaa olemaan aika myöhään kun tulee pimeä...
Äh, mä katoin että kukaan ei kommentoinut tulevansa, niin lähdin sitten kotoa (300m puomilta :) ) suoraan polulle kahdeksalta. Puolitoista tuntia tuli ajeltua, ihan kivasti valo riittää ja ei se ihan niin liukasta ollut kuin pelkäsin etukäteen. Märkään asvalttiin kyllä upposi valokeila aika näkymättömiin.
Kyl siel maastossa tarvii jo maastokelpoisen renkaan mikäli mielii siel ajella. Nm asfalttikuvioinen 32 millinen ei oikeen jaksa pitää kivikossa.
Ei taida suurta suosiota aikaisempi maastolenkki saavuttaa? Missä kaikki nukkuu, pitää treenata että kehittyy.... Vai vetääkö porukat salaa kovempia lenkkejä jossain?!?!
Syyslenkit on vedetty pimeässä ettei muut näe :D. Työt rajoittaa harrastamista. Koitan keretä puomille klo 20
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Tiedätkö hyviä polkuja? Itsellä on tietoa ainoastaan yksittäisistä pätkistä, mitään pidempiä kokonaisuuksia en tunne. Halu olisi ajaa jonkinlainen vähän pidempi ainakin kohtuullisen yhtenäinen lenkki reippaasti. Mun reippaasti tosin on varmaan useampien mielestä aika hiljaa...
Meinasin vain kun ei ilmeisesti ole muita tulossa. Kyllä tuo klo 18 sinänsä käy, paljon aiemmin en enää ehdi, aikaisintaan 17.30.
Klo 18 on ok. Aika heikosti mäkin tunnen noita hml polkuja.
Joudun olosuhteiden pakosta jättämään klo 18 lenkin väliin. Viime hetken muutoksia. Pahoittelen sinulle aiheuttamaani haittaa ja toivon, että näet tämän ennen lähtöäsi ettet turhaan odottele puomilla.
Tuun klo 20, siihen pitäis kyllä päästä.
Joo ei mitään, hetken odottelin ja kävin sitten reilun tunnin helpon harjuajelun.
Heh heh, mitähän tästä pitäisi sanoa, oliko kivaa koska satoi, vai kivaa vaikka satoi? :p
Ajeltiin pimeässä juurakossa ja mudassakin ja ehkä vähän pusikossa, kaikki laatikot tuli ruksattua hyvästä lenkistä :D
Kivaa oli vaikka kalustotasoitus oli minulle vähintäänkin epäsuotuisa.
Voisi melkein laittaa rastin "superkivalenkki":)
ja lenkkidata Kliks
Tunnetaan myös nimellä sadekausi :p
Vieläkö 6.10 (sateen sattuessa 7.10) makkaranpaistolenkki kiinnostaa?
Sitä voisi vähän hahmotella reittiä:
-puomilta lähtö
-Katiskosken lenkki
-Alajärvi-Loimalahti-Hirsimäki
-Ahvenistonharju-Parolannummi
-Panssarimuseo-Tenholan linnavuori [paluumatkalla sotilaskoti :]
-onko Vanajan itäpuolella mitään reittiä Rahkoila-Salimäki-Ilamo-Takahätilä akselilla (tai muutenkaan)?
-Aulangolla lenkki?
-Aulangon tekosaaret, makkaranpaistoa
-evästaukoja riittävästi
Makkaralenkki ilmanmuuta :)
Toivottavasti on retrokonkkelissa jo siihen mennessä keulilla uusi hyppykeppi....
Tohon päivämäärään ei kyllä pysty venymään. Ilmaantunu muuta menoa :)
7.10 voisi olla oikeen mukava paistaa makkaraa :)