Hienon sillan olit P-olkisin askarrellu! Mpp:n lavatkin vaikutti käteviltä :) varsinkin kun kiertää Sääksiä oikeinpäin=vastapäivään :D
Printable View
Hienon sillan olit P-olkisin askarrellu! Mpp:n lavatkin vaikutti käteviltä :) varsinkin kun kiertää Sääksiä oikeinpäin=vastapäivään :D
kiitoksia. Onneksi siellä oli niitä vanhoja riukuja joilla sain tuettua sen. Kasasin sen kotona enkä tajunnu että ne puut oli ihan liian ohuita noin pitkään siltaan. Tosin jos ois ollu paksumpia ni ei ois jaksanu enää kantaa paikoillee. Mutta ihan hyvä ensimmäiseksi. Takareidet oli kyllä aika jumissa seuraavana aamuna kyykkimisestä ja edessä oli korson kisa. Huomenna jyväskylän maratooni, nyt pitää ottaa vähä rauhallisemmin.
Nyt olisi takanotku-Tahko-pyörä kasassa. Pari kierrosta kokeilin talon ympäri ja ihan sillä ajamaan pystyi. Runko on kyllä aika korkea, joten kulkusten ja putken väliin ei suuria ilmamassoja mahdu. Huomenna jos kerkiäisi säätölenkille, niin saisi jussina voisi sitten päräyttää oikeasti metsään rymyämään.
Hyvähyvä! Onnea uudelle mankelille!! Voipi olla et tulee jussina itsekin käytyä metsässä, kun ollaan juhlapyhä ihan kotioloissa.
Tänään tuli käytyä vähän uusissa maastoissa. Löytyi polku jota pitkin pääsee sääksjärventieltä sääksjärventielle :) eli siis sen osuuden sääksinkierrossa jonka ainakin itse olen tottunut ajeleen asfalttia pitkin hankotiellä. Joo tosi hyvin selitelty! Ainoa ikävä puoli reitissä on järjetön määrä kiviä!!! Meni työntöhommiksi vähän väliä.
No tossa linkki josta asiaa voi tutkia: http://www.traxmeet.com/traxmeet/sho...eid=1463778173
Löytyi myös polku/ratsastusreitti välillä Urttilantie-Kyläjoentie. Hyvää uraa, paitsi sateiden jälkeen paikoin tooodella liukasta savimaastoa, jossa mun gummit ei ainakaan purreet kovin tehokkaasti.
Huomen ap. pikku lenkki (2-4 h)? onko muita innokkaita.
huomenna klo 8? 2-4h?
Olen tänään kotiutumassa rukalta. Eli juhannus kotona myös.
Vim: ne kivetkin pääsee kiertää!huomenna kattoo!
Onnea uuden rungon saannista lansivelle.
kl.0815 uimahalli. ok ?
sopii mulle.
kl.09 uimahalli ok ?
äh eikun siis 0815 uimahalli ok. Kiva väitellä itsen kanssa
alkavaa skitsofrenia? ;)
Uimahalli 0815 joo. Jos mua ei näy, en oo heränny.
Mä en ainakaan herää noin aikaisin. Tai siis herään, mutta ennen ysiä ei pysty kyllä ajamaan. Jos hyvä haltija laittaisi aamupalan mun mahaani viideltä, niin sitten riittäisi potkua ajellakin.
tuhti ilta pala ni ei tarvita haltijoita!
Ljs: laita puhelimesta ulkoilma/kovat äänet profiili ni varmistan että heräät ;)
Olisiko lauantaina iltapäivällä sopiva aika jonkinlaiselle lenkille? Säätietojen mukaan ainakaan helle ei tule vaivaamaan. Tai sunnuntai, samapa tuo.
Joo, mä kävin joskus viime vuonna siinä katsomassa, mutta silloin usko petti heti alkuunsa. Oikeasti kuullostaa mielenkiintoiselta reitiltä.
Tuohan on ihan hyvä. Pitääkin tiedustella polku meiltä tuonne uralle, niin kohta pääsee ajamaan Sääksiä ympäri ilman turhaa asvaltilla rullaamista. Pito-ongelmat loppuu kun ostat Maxxis Ignitorit 2,35 tuumaisina. Samalla loppuu rullaavuus, mutta kuntoahan tässä kohotetaan eikös joo?:D
Ei kyl pe aamuna kykene mihinkään lenkille, just tulin töistä ja ajattelin vähän nukkuakin. Mut la kuulostais hyvältä (jos ei satu oleen kaameakapula :p)
kiitos lenkkiseurasta ja hyvää juhannusta kaikille!
Ljs: muista kysellä sitä polkimen korkkia jotta muistaisin antaa sen sulle
Hyvää Jussia kaikille! Mikäs se on rajamäkeläisten ajokunto tänään??
Ajattelin lähteä testaan renkaita ja tekeen viimeisen pyörälenkin ennen Tahkoa, kun menee ens viikko työreissussa.
Startti klo 13 apteekilta, noin 2h kevyet pyörittelyt. Tulkee mukaan ettei tartte yksin kiroilla kivikoissa!
vähän väsyttää. Eilen pyöräiltii yöllä 12 aikaa takas vihti lammelta. Auto jäi sinne ja se pitäis hakea jossain vaiheessa.
Saatan liittyä seuraan mutta en ole vielä ihan varma päivän ohjelmasta.
Hyvähän tässä on kunto. Ei tullut kreivi Karpula vierailulle. Täytyy syödä vähän kevyemmin, ettei tule kaikki pihalle kun juuri kohta pitää mennä syömään.
Apteekilla siis klo 13. Mennäänkö sitä polkua Urttilantien päästä niin pääsisi näkemään mistä se menee?
lupa heltis, aika taulut selvillä, pääsen mukaan. eli apteekilla 13.00. joo urttilan mutalillu kiinnostaa. Tosin pitäiskö se jättää lopuksi? no katotaan. ilmakin synkkenee sopivasti eli hiukan vettä pitävää ehkä päälle?
Etelästä tuulee, eiku lounaasta, ja klaukkalassa paistaa aurinko
Antaa tulla vaan vettä, mutakelirenkaat ne onkin just alla testausta varten! :D
no prkl, niimpä näyttää, aurinko on kohta täällä! ;)
oikeesti nyt näkyy ikkunasta enemmän kirkasta taivasta...just, pitäisköhän sulkea kone ja alkaa pukee ettei tarvii taas muiden oottaa...
Kiitokset uusista reiteistä ja lenkkiseurasta!
Tossa reitti kartalla:http://www.traxmeet.com/traxmeet/sho...eid=1472088541
Siellä lepää. Samassa yhteydessä reinkarnaation kokenut Kona, joka nyt on siis jokapäiväisessä käytössä näillä lähimatkoilla.
Olen muuten lomalla nyt, joten päiväajelut onnistuisivat hyvin. Maanantaina on tyttären synttärit joten kiljuvaa neitilaumaa voisi hyvinkin paeta metsään. Keskiviikkonakin iltapäivällä olisi hyvin aikaa. Sitten pitää varmaan alkaa rauhoittua Tahkoa varten.
Paitsi että vaimo sanoi, että minun pitää ulkoiluttaa muita sen aikaa kun tyttären vieraat ovat meillä. No, vielä illemmalla ehkä sitten.
Säätiedotus näyttää aika lämmintä keliä Tahkoviikonlopuksi. Pitäisiköhän sitä kumminkin koittaa virittää sitä juomapullotelinettä kiinni sinne viistoputken alapuolelle?
Ja tankoon molemmille puolille yx tollanen http://www.beachbikeoutlet.com/Beach.../prod-134.html niin saat rispektiä tahkon starttiviivalla! :D
outoa. Entäs jos teline ois sellainen jossa pullo stoppaa melkein heti alemman pultin jälkeen. Melkein kaikki kuitu telineet on sellaisia. Olen yrittänyt etsiä juuri päinvastaista telinettä pystyputkeen
ajattelin käydä kiertää sääksin tänään. Viimeinen lenkki täällä ennen tahkoa, pitää testaa satulaa yms säätöjä. Oisko muita lähtijöitä? Aattelin lähteä kolmen tai neljän aikaan.
Juu, ei kerinnyt tuohon kun foorumille pääsin vasta myöhään. Itse kävin ajamassa sen polun jota talvella mentiin (lähtee Uudenniityntieltä). Hirveää kivikkoa, mutta osittain ajettavissa. Sitten piti yrittää löytää reitti Pinninnummelta läpi Jokisentielle. Ei löytynyt, mutta ihan kelvollinen polku kumminkin.
Joo siellä on aika kivikot ja sit se yks monttu jossa menee stongan yli väkisin.
eli juuri sellainen polku joka on hyvä kiertää kaukaa ennen kisaa kalustoa testattaessa ;)
olen matkalla tahkolle parhaillaan, nähdään siellä!
kinhamit testattu. Täytyy myöntää että ei niitä turhaan ole hehkutettu!
Eikä välitys 28-27 ainakaan liian kevyt ollut siihen jälkimmäiseen ;)
Tsemppiä kaikille Tahkoajille!! Mä starttaan kans kohta auton kohti Nilsiää. Ollaan yhteyksissä siellä!! Itse viivyn pelipaikoilla sunnuntaihin asti.
topicin nosto.
Mitenkäs viikonlopun maastoajelu?
Ei pääse:mad:. Purjehdusta nässyllä:).