Vastattu. Hauskasti kuvitettu kysely.
Printable View
Vastattu. Hauskasti kuvitettu kysely.
^Vastattu. Selkeä ja lyhyt kysely. :D
Mulla on tuosta joku vanhempi malli. On niin lämmin, että vain -20 Cssä tai kylmemmässä. Suun edustan risikon kohdlla tahtoo ensin huurtua ja sitten huurre jäätyä.
Joulukiireet ja huonot kelit täällä päin lannistivat 10 tonnin ylityksen kilometreistä .en
Aiempina vuosina on tullut 5-7 tonnia , nyt kun olin lyhennetyllä viikolla innostuin pyöräilemään ja hiihteleen enemmän .
Tuli vain alku kuukausina niin vähän kilsoja että lopussa ei enää aika riitä , pitäis viimeiset päivät saada 100 per päivä ja sopivasti onkin ollut töitä , eli työt haittaa harrastusta .
Katotaan nyt paljonko jää vajaaksi ja otetaan uudenvuoden kunniaksi tavoite rikkoa ennätys jos terveyttä piisaa , kun 60 jo häämöttää .
Ei nyt oikein liity aiheeseen muuten kun talvipyöräilyn osalta mitä tulee harrastettua aika paljonkin, mut itellä tuli just vähän aikaa sitten täyteen tuo kymppitonni sporttailua tän vuoden aikana.
Maastopyörillä rapiat 4000 km, gravelilla yli 4500 km, hiihtoa yli 1500 km ja loput kävelylenkkejä kovilla pakkasilla.
Ja ite en oo vielä koskaan kokeillut huurtumattomia laseja.:D
Nii, ja mulla ikää vast 48...