Nyt olis Loutaki tarjolla vielä tänään -25% eli 75€: https://www.xxl.fi/surly-lou-fatbike...104585_1_style
Paa tilaten ja toinen Budi takaisin.
Printable View
Nyt olis Loutaki tarjolla vielä tänään -25% eli 75€: https://www.xxl.fi/surly-lou-fatbike...104585_1_style
Paa tilaten ja toinen Budi takaisin.
Sieltä lähti tulemaan. Hassua, tässä kun ehti sulattelemaan tuota aiempaa tilausta niin rupesin vaan miettimään että oliskohan tuo bud/bud sittenkin ittelleni sopivampi. Veen nastarenkaat on jo hankittu, joten näistä tulis kesärenkaat. Ajelen mettäpoluilla ja jonkin verran suon reunoilla kun niitä tuossa kulman takana on. Varmaan lou noilla pehmeillä pinnoilla on paras, mutta aivot ehti jo orientoitua ajatukseen että valtaosan kilometreistä bud olis ok myös.
Mutta tulipahan nyt kuitenkin tilattua niin saa lisää aikaa arpomiselle. Ja kun ei fillariakaan vielä pariin viikkoon ole, niin en minä edes tiedä kuinka nuo siihen mahtuu... :) Viimevuotisiin malleihin sentään menee joten sillä uskalsin tilata.
Lähetetty jollakin ihan uskomattoman bugisella softalla jostakin.
Ehkä juu kesärenkaana. Budissa ei varmasti vetopitoa mahottomasti lumella ole. Ja lou rullailee aika heikosti kovalla.
Itehän ostin nää talvirenkaaksi pehmeelle lumelle. Jääkeleillä en ajele.
Bulldozereilla tuli könyttyä viimetalvena aivan tarpeeksi olemattoman sivuttaispidon takia. Nää vaikutti parhailta ratkasulta siihen :)
Eikä loppunu BFL:stäkään niin luulis ettei Budistakaan :D
Tuosta Loun vierintävastuksesta aika usein muistetaan mainita; miten itse vertaisit Bulldozeriin sitä? Entä mitkä renkaat sulla on kesällä Scoopissa?
Tässä rupeaa nyt valinnanvaraa olemaan ihan kivasti: 2x Bulldozerit jotka tulee pyörän mukana, 2x Bud, 1x Lou ja 2x Snowshoe XL nastoilla. Vielä kun olis pyörä. :)
Bulldozerit ajattelin laittaa myyntiin. Snowshoet on talvirenkaina, mutta mietin että pitäiskö sitä vaan jättää tuo toinenkin Bud itselle. Sillon kun on tarkoitus ajella märillä ja pehmeillä poluilla, käyttäis Louta, ja vastaavasti kuivemmilla keleillä tai kovemmilla pinnoilla retkeillessä olis sitten takana toinenkin Bud. Kovaahan minä en edes osaa ajaa maastossa, enempikin meno on semmoista hidasta möyrimistä.
Tulipahan vaihdettua 4.8 jumbojimit 45nrth vanhelgaan, aika jumppa oli kyllä kokonaisuudessaan, tubelessina.😁 Huomenna koeajolle, saa nähdä oliko hyvä vaihto.😊
Kesällä oli bulldozeri takana ja GC edessä. Kyllä se selkeä ero on lou:hin :) Tuntuu ettei kule mihinkää ja sykkeet nousee ku asfaltilla menee. Tosin en ole kokeillu kovemmilla paineilla. Bulldozerissa oli pakostaki enemmän painetta että ei luikertele. Mettässä nää bud/lou tieten toimii moitteitta
Myin bd ja gc pois ja JJ tulee tilalle enskesäksi. Ainaki taakse
JJ 4.4, lumensekaista lehtihöttöä ja kaikkea muuta kivaa. Yksinkertaisesti hyvä rengas, tosin niin oli tänään kaikilla muillakin, oli rengas mikä hyvänsä. Colli saa nyt pärjätä yhdellä, tuosta en halua luopua.
Taas ground controllit toimivat kuin ihmisen mieli. Kaverin 4,8" Jumbo Jimiin verrattuna ei Spessu ainakaan pienempi ollut pienemmästä nimellismitastaan huolimatta.
Mistä löytyisi jumbo jim 4,4 myynnissä? Pk-seutu tai nettikauppa.
Mä en tiedä kun sain ton työkaverilta testiin, ei se sitä saa tosin takasinkaan. :)
Vaikka tästä:
http://www.bike-discount.de/en/search?q=jumbo+jim+4.40
^Vaikea sanoa, kun en juurikaan mittaile. Maastossa ja tiellä ajan suurinpiirtein samoilla paineilla. Joskus, jos pehmeää alustaa on poikkeuksellisen paljon, tulee laskettua ilmaa (renkaasta).
4.8 LiteSkin:t alkoi päästämään ilmat pihalle heti kun pakkaset alkoi, vähenee hiljalleen ajellessa. Vaihdoin venttiilitkin jo uusiin, mutta eipä auttanut. Ja ovat tubeless viritteiset tietty.
JJ4.8 Snakeskinit toimivat näköjään hirvisäkin kanssa pakkasellakin.
Menee litkut näköjään hileeseen, kun alkaa kuulumaan hassunhauska ääni renkaista. Mikäs nyt olisi se paras pakkaskelien litku?
Stanilla ajoin viime talvena -30:ssä eikä se miksikään ollut mennyt.
En myöskään jaksanut alkaa teippaamaan Mulefuttia niin hirvisäkki-tubeless Vol.2 viritetty.
Stanilla + barbegrazi + mulefut + gorilla viime talvi täysin meni hyvin ilman mitään ongelmia.
Lähetetty minun SM-N915FY laitteesta Tapatalkilla
Stanilla menny ok
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onko Bontragerin Gnarwhalista nastana kenelläkään kokemusta tai mielipidettä? Näyttäs olevan halvimpia läskinastoja, 149e.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Näitä kun joku tänne joskus halusi, niin laitetaan nyt kun on vähän uusia kokemuksia, nimittäin Maxxis Minion FBF/FBR käyttökokemuksia:
Tosiaan kuten jo aiemmin olen sanonut, niin kesällä pidin noita minioneja erittäin pätevinä kumeina ja vetopitoa riitti mudassa, märässä ja märällä kalliollakin pitävät hyvin. Raskaaseen kuvioon nähden rullaileekin ok! Nyt tässä viikonlopun aikana tullut ajettua ensimmäiset lumilenkit(n.100km/8h) noilla ja tyytyväisyyskäyrä nousee vielä ylös päin. Pitää lumella ja lumisilla poluilla/pitoksilla loistavasti ja takapää vetää kyllä lumiset mäet ylös, kun on vain sijoittunut pyörän päälle oikein. Jäällä yllättäen nämäkin sutivat ja lipsuvat. Hintaa näillä oli ostohetkellä 170€/pari. Erittäin pätevät renkaat ympärivuotiseen ajoon ja saavat näin ollen pisteitä tietenkin 5/5, koska eivät ole myöskään kalleimmasta päästä. Otinkin tuosta lumia odotelleet uudet budit/lout kellarista auton kyytiin ja vien ne töihin odottelemaan minionien kulumista, koska noilla mennään nyt toistaiseksi tyytyväisenä.