Katsotaan jos jostain löytyy yhteystiedot.
Printable View
Katsotaan jos jostain löytyy yhteystiedot.
Tätä mietin itsekin nykyisissä muovipussitaloissa, jossa ilma(nkosteus) ei kierrä sitten niin mihinkään suuntaan ilman erillisiä laitteita. Ja tässä nyt ei sanota, että asianomainen asuisi muovipussitalossa, mutta ihan yleisenä kommenttina.
Omat GP5000 TL:t näyttävät tältä kohta pari kautta vanhoina. Ja samanikäiset sisurilliset GP5000 hyvin samanlaiset, ehkä hieman paremmat. Säilytys peruslämmöllä, ~10°C/välillä 15°C, olevassa tilassa vintillä. Pari kertaa talveen pumppaus.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...08b1b839a7.jpg
Renkaasta ilmeisesti ilmestynyt uusi mallia Grand Prix 5000S TR. Onko kokemuksia.
https://www.continental-tires.com/bi...prix-5000-s-tr
Edit. En asu muovipussi talossa. Asun sahajauho talossa. Aika outoa että mietitään onko asunnossa kosteusprosentti tai lämpötila oikea polkupyörän renkaan säilytykseen. Näillä ei pitäisi olla mitään merkitystä renkaan 5-6kk säilytyksen kannalta.
Kyllä tuohon halkeiluun moni juttu vaikuttaa ja pakkasessa minulla on halkeillu schwalben maastokumitkin...
Mutta että lämpimässä varastossa +12 olleet renkaat on talven jäljiltä tuommoset, niin vika on renkaissa. Samassa varastossa on bontragerin, hutchinsonin ja schwalben renkaita, eikä niissä ole yhtään ainoaa tuollaista halkeamaa...
Pitää melkein kaivaa kuitit ja muut tiedot renkaasta ja laittaa valmistajalle kyselyä...
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Jo vain ilman muuta rekkulaa kehiin. Jätetään se nyrkin puristelu taskussa pois. Tsägällä nuo vauriokumit saa valmistajan vastuuseen ostokuittia vastaan ilmatteksi. Varmaankin ostopaikasta.
Mulla näkyy myös olevan pientä lohkeilua vuoden vanhoissa tubeless-viistonnisissa. Olivat talven kylmässä saunatuvassa.
Täytynee laittaa Pirellin P Zero Racet tilaukseen, jos niistä vaikka olisi korvaajiksi. Harmi vaan, kun niitä ei näytä saavan yli 30mm leveydellä.
Täällä on tonnin verran kokemusta 28mm 5000S TR:istä. Ensivaikutelmat: perus Conti eli rullaavuus erittäin hyvä, mukavuus puutarhaletkun tasoa (kärjistys). Kestää hyvin sepelimatolla ajelua Espoolaisella murskalla. Reikiä nolla. Eli eipä näistä ole hirveästi kerrottavaa. Hyvät ne on.
EDIT. 28mm rengas 21mm sisäleveällä vanteella, tonni ajettuna ja 4 barin paineilla on turvonnut 29,3mm leveäksi. Heti asennuksen jälkeen 5 barin paineilla millin verran vähemmän.
En ole ajanut maantiepyörässä koskaan muilla kuin viistonnisilla poislukien joku vuokrapyörä, niin onko niitä parempiakin?...jos 5000 on "puutarhaletku". Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Sivusta määrittelen Michelin Pro 4 Endurancen varsin mukavaksi ja toimivaksi renkaaksi. Rullaa hyvin, pehmeä ajettava ja pistosuojaus hyvä.
Pistosuojatuksi renkaaksi se on juuri noin, loistava rengas, mutta ei voi oikein missään ominaisuudessa verrata gp5000seen.
Rullauksessa ja pidossakin aika iso ero.
Mutta tosiaan tuo on the rengas jolla ajan itsekkin, jos haluan välttyä rengasrikoilta. Yksin matkaa ajaessa smoothi ja kiva.
Uusi misukan Cup rengas kiinnostelisi kovasti. Tästä pitäisi tulla piakkoin brr testi.
Millään en löytänyt kauppaa josta nuo renkaat tilasin, mutta laitoin kuitenkin kysymystä suoraan valmistajalle...
Vielä ei ole mitään kuulunut. Mainitsin myös että vaikuttaa etten ole lajissa ainoa jolla renkaat halkeilee.
Pitää tänne sitten ilmineerata mitä vastaavat.
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Itsekkään en kuittia löytänyt enkä muista mistä renkaat tilasin. Contille pitäisi vissiin ulkomaille kirjoittaa ja vielä Lontooksi niin sekin jää tekemättä.
Jos netin kautta tilattu niin kuitit löytyy mailista. Tai viimestään verkkopankista.
En todellakaan ala käymään vuoden vanhoja maileja ja pankkitapatumia läpi.
Ja jos on sattunut tekemään tunnarit puljun sivuille mistä renkaat tilasi, ne näkyy sielläkin. Mulla näkyy monen vuoden takasia tilattuja kamoja listalla. Esim bike discountin tilaus 22.4.2017 klo 18.55 noin esimerkiksi.
Luetaan niitä toisten viestejä ihan ajatuksen kanssa niin jää turha vääntäminen vähemmäksi.
Millä sanalla meinaatte että käytän hakua tai käynkö kaikki netissä olevat renkaita myyvät liikkeet läpi.
”Itsekkään en kuittia löytänyt enkä muista mistä renkaat tilasin”
No esimerkiksi Continental Grand Prix 5000
Mitä meinaat että teen bike24.com linkillä. Jos meinaat että renkaan nimellä löytyy tilaus sähköpostista niin ei löydy. Eipäs itselle tullut mieleen että etsisin renkaiden kuittia renkaan nimellä ;) Oikeesti lopetetaan tämä keskustelu tähän.
Ite sain kumista rahat takaisin kaupasta mistä kumin ostin, en kirjoitellut valmistajalle mitään. Kuitin löytymisessä meni monta päivää, kunnes lopulta muistin, että tämähän oli juuri se kerta kun tein kaverin kans kimppatilauksen..
Eiku laitat nyt tänne sun meili- ja pankkitunnukset, niin me kaivetaan, ne renkaatkin :)
Mutta aiheesta, vähän jänskättää laittaa omat GP5k:t alle että miltä näyttävät. Luin kaikki uhkakuvaukset ja päätin ottaa ne pois vanteilta ja varastoida ne pahvilaatikkoon kuivaan varastoon, vajaasen 20 asteeseen. Jos ne ei tuota kestä niin valmistaja saa kuulla kunniansa. Ja är kakkonen kans, kun ne on sieltä tilattu.
Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla
Olen käyttänyt tällaista Kontinentaalien hilloamiseen. Ei halkeile. Kivana yksityiskohtana kannessa olevan ikkunan läpi varmistua että pienokaisilla on talvisäilössä ihanteelliset oltavat.
https://i.postimg.cc/cJ75sM0F/50-100...4521-0-res.jpg