Eli vaihdetaan taktiikkaa ja otetaan nykyisestä renkaasta mitta ja specksataan sen perusteella gummia alle.
Printable View
Eli vaihdetaan taktiikkaa ja otetaan nykyisestä renkaasta mitta ja specksataan sen perusteella gummia alle.
Sandmanilta/Fatlabilta näyttänee tulevan 2XL:t syövää 150x15 hiilarinokkaa pullomounteilla.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...47/Capture.JPG
Jopas on nipat,joku tubeless keksintö?
Tarkoituksena keventää läskin pyörivää massaa eli mitkä olisi tällä hetkellä markkinoiden kevyimmät 26" tubeless renkaat fatbikeen, vaatimuksena vain keveys ja jotkut nappulat, ei siis slicksit. Samoin saako kevennystä vannenauhoilla ja jos saa niin mitkä olisi sellaiset kevyet? Vanteet on Surly Marget. Kiitos etukäteen vastauksista!
^ keveimmät taitaa olla 4" Kenda Juggernaut pro, jossain 850-900g/kpl..
Mut mikä oli pyörän merkki ja malli? En tunnista. Ei nyt kaukana oo tuosta Sandmanista, mut ei taida olla se?
^ Niinpä taitaakin olla. Vanteitten kans temuaminen vahvistaa käsitystä.
Pari 4.5tuumasta ja kai kolme 4.nollaa ollu ajossa tupeleksinä eikä yhdestäkään oo tullu valmistusvaiheessa mitään läpi. Litkuina stanin normi
ja race. Yhden 4.0n oon paskonu ajossa, kylki auki liki vaaksan matkalta. Mut muuten noin ohkoisiks kumiloisiks älskin kestäviä ovatten.
Keveys ei liene kaiken hyvän alku ja juuri. Rullaavuudestahan täällä on kättä väännetty aiemminkin, tuossa jotain testituloksia:
http://www.bicyclerollingresistance....t-bike-reviews
Onko jollakin foorumilaisella kokemusta? JJ:n ja Juggernautin ero pitäisi kyllä tuntua ihan pohkeissa:cool:.
Keveys ja rullaus. Eikös ne ole xc-puolen juttuja? [emoji6] Läski on läski. Eikä muuksi muutu. Ja se on helevetin hyvä se. Tähän se IMO. [emoji6]
-AiPhonella Tapatalkista-
Hoh hoijaa.....
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...5ee79c74cc.jpg
Nyt kun tubeless toimii ja kaikki on hyvin fattystripperin kanssa, niin jätän jatkossa kaikki teippipelleilyt väliin ja pelaan vain vakuumimuovilla. Pitäisi nyt viikonloppuna tehdä valmiiksi parit nauhat joskus tulevaisuudessa tapahtuvaa renkaanvaihtoa varten, koska toi lateksinen fattystripper on kertakäyttöinen. Käykö tuo bilteman muovi ihan hyvin tähän käyttötarkoitukseen vai mistä porukka on noita hakenut ?
Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
Nuo Bulldozerit kun edelleen lojuvat kaapissa, niin aloin miettimään niiden nastoittamista, ainakin eteen. Onko kukaan kokeillut?
Jos rengas nyt sattuu olemaan raskaampi ajaa, sehän on vain positiivista? Kuntohan siinä vain kehittyy. Ajamisesta nauttimisen ohella yksi harrastuksen tarkoitus? Mainio sivutuote. Ei se salillakaan lihasmassa kasva harjoituspainoja tiputtamalla?[emoji6][emoji851]
-AiPhonella Tapatalkista-
Mä olen ajanut 2xl.
Ymmärtääkseni joku taisi kysellä kevyistä renkaista?
Niin joo silloihan tarttee tarjota ihan jotain muuta vaihtoehtoa.
Ei taida sopia farley5:een 2xl vai onko muuta tietoa? Minkä kokoisille vanteille ootte laittanu rangasta, onko 80 liian kapea?
Kokeilen taakse heti ku saan kaverilta lainaan. Voi hyvinkin mahtua.
Lähetetty minun E2333 laitteesta Tapatalkilla
Jos kevyttä kumia itse olisin miettimässä niin Kemiztin ehdottama Jumbo Jim 4" Liteskin olisi hyvä ehdokas. Jos ei ihan kaikkein kevein niin vastaavasti oikeen hyvät ominaisuudet. Kendan prota en tunne. Voi sekin hyvä olla.