Ota su lansive kyytiin.Mä hommaan itteni jotenkin Kontulaan, jos se nyt onnistuukaan. Ilmaantui yllättäviä synkkiä pilviä mun polkupyöräilytaivaalle:(. Kolme päivää aikaa säätää. Pitäkää peukkuja.
Kattellaan.
Printable View
Ota su lansive kyytiin.Mä hommaan itteni jotenkin Kontulaan, jos se nyt onnistuukaan. Ilmaantui yllättäviä synkkiä pilviä mun polkupyöräilytaivaalle:(. Kolme päivää aikaa säätää. Pitäkää peukkuja.
Kattellaan.
Onko pöörä rikki vai jotain vakavampaa?
Tarkoitus on lähteä Kontulaan sunnuntaina. Hieman on epäselvää, että onko räkätauti tulossa vai menossa mutta eiköhän se sunnuntaihin mennessä selviä. Auto on, muttei koukkua saati telinettä.
Jos sun takavaihtaja hajosi, niin mulla on tarpeeton Low Normal XT hyllyssä.:cool: Muita Trekkiin sopivia osia on vähemmän.
Mutta kerro nyt yksityiskohtia. Säätäjäluonne tahtoo edes tietää. Itse joudun korjaamaan ensi yön luultavasti autoa kun se vaihteisto vaan kiukuttelee. Eikä se sillä tule varmaan kuntoon, mutta saa luultavasti ajettua pajalle paremmin.:mad:
jaksaisko lähtee kontulaan? Pääsekö tuolla jäykkäperäisellä mihinkään? auto ois ja dieselit, kolme pyörää mahtuu taakse. telinnet on vaan eivät katolla ja koukkukin puuttuu...
Kyllä ne maastot ovat sellaisia että voi ajella sekä jäykällä ja täpärillä, muutama polku jossa juuret hakkaa jäykkää vähän enemmän. on niitä 90 luvun alusta n. 5 vuotta hakattu jäykällä tosi paljon , mut sitten tuli täpäri muotiin enkä sen koomin ole jäykällä paljon metsän puolelle mennyt, on kai mukavuus josta vanhempana oppii nauttimaan.:D
Onko muita innokkaita La lenkkeilijöitä noin kl.10 lähtö. Viikko on taas sluibailtu kaikki kuntoiluun liittyvä hyvine tekosyineen.
Joo mulle käy aiemminkin, kun herätys on kuitenkin viim.0730. Olisko kl.09 ok uimah.
Sopivasti pukkaa kuumetta viikonlopuksi. Mitäs sitä tehokas työntekijä firman ajalla sairastamaan.
Näyttää siltä, että sunnuntain Kontula-a-go-go jää välistä. Ajokuntoon tästä ei toivuta vielä sunnuntaakiksi.
Cubbe tarjoo mulle kyydin Kontulaan sunnuntaina. Lähtekää kaikki joukolla ...... vaikka jäätä särkemään.
ot. Säädin sukulaiset mielestäni hienosti! Uskoakseni kukaan ei edes saanut pavunvartta korvakäytävään tms :)
sunnuntaista: mä en oo viel uskaltanu kysyy lupaa ja kun tän päivän lenkki venähti sovitusta tunnista kahteen ni nyt ei oo sopiva hetki kysyä. Muutenki oon vähän kahden vaiheilla. Onko tietoa lenkin kestosta?
Riittävä.
Ihan ninku Rolls-Roisin tehot :)
Lupaa ei paappalenkille kysytä vaan ilmoitetaan joukkueenjohtajattarelle että ne stn hullut vetää jonku ihme lenkin jonka kestosta ei oo mtn tiatoo - saavun kotiin kun kaadun raatona ovesta.:)
Joo toi ajan antaminen on aina nii äärettömän vaikeeta. Mulla paluuaika on aina jotain muuta mitä joku kenties olettaa. Esim. viime viikonloppuna huomannut sanoa mitää paluuajasta. Normi lenkki öbaut 3h ja kestikin 5h. Mokoma pikkuheitto. Toisaalta jos vastauksena purjehduksessa on => se riippuu tuulista, niin ei kai täs hommas voi tietää esim. maastomoreenin hitautta suhteutettuna aika perzpektiviin.
jos ne on tätä reittiä kulkeneet ni on sahti maistunut:
https://sportstracker.nokia.com/nts/...x.do?id=621293
Mä oon su aamulla lähdössä kohti Kontulaa Rajamäestä noin klo 08:59:42. Mukaan mahtuu yksi muukin fillarinsa kera. Ilmoituksia tulemaan, jos kyyti kelpaa :)
ota vim lasse kyytii. Mä oon tylsä ja jätän väliin.
jään pyörii lähi metsissä huomenna.
@ Vim & LJS, kiitos lenkkiseurasta. Laittakaas otoksia näkyville. Samoin jos jotakin trakkerikäppyrää tarttui niin sitä myös. aattelin mennä vielä harjottelemaan sitä nousua joka jäi meikältä vajaaksi.
Tämänpäivän lenkista Sportstracker dataa ja kuvia löytyy tuolta http://sportstracker.nokia.com/nts/w...x.do?id=624388 ja tuosta http://sportstracker.nokia.com/nts/w...x.do?id=624399
Kahdessa osassa, kun softa kaatu yhden dropin jälkeen:).
Kiitos seurasta mukana olleille.
Mun trackeri pysähtyi jonnekin 10km korville:mad:, mutta mittari valehteli kilsoja kertyneen parisenkymmentä
Olipahan hienot maastot ajella Itähelsingissä! :D Kunnon kallioita. Ens kerralla muukin Rajamäen porukka mukaan!!!