Osaltani Lohja on kyllä pois suljettu.:mad:
Printable View
Osaltani Lohja on kyllä pois suljettu.:mad:
hirvee polte kyllä olis :D
Noniin, flunssa on kärsitty. Hiihtoloma alkoi joten pitäis kai hiihtää, mutta kävin kuitenkin aamulenkillä fillarin kanssa. Polut on hyvässä kunnossa ja tuolla pinnissä oli joku muukin ajellut. Tuossa dataa sen verran kuin nokialainen pysyi älyissään http://sportstracker.nokia.com/nts/w...x.do?id=676259
Jostain syystä kuvat ei näy, vaikka ne muka sinne meni:seko:
Lohja periaatteessa kiinnostaa, jos löytyy joku tiimi johon kelpuutetaan:).
Sama juttu. Tai ei mulla mitään lomaa ole, mutta pirullinen flunssa oli ja se alkaa nyt helpottaa. Pari lenkkiä olen päässy ajamaan ja tänään olin hiihtämässä.
En mä ees päässy sinne savonia hiihtoon. Eli tahkon matkakin on vielä auki.
Mä siellä vesitornilla oon käynny ajelee ja teemu oli kans. Hyviä polkuja siellä.
Pikaista paranemista KMWlle!
Kuka tunnustaa ajaneensa Alkon sivuportin vieressä olevaa mäkeä Olantielle? Tänään kävin kävellen hakemassa naulaimen velipojalta ja siitä oli joku mennyt kunnon nastattomalla pattikumilla (NBX tai Maxxis varmaan).
Tuli ihan pirunmoinen hiki kun en ajatellut, että kävely olisi mitään liikuntaa ja kun ostokset repussa ja se naulain kourassa tulin kotiin niin oli ukko märkänä.
Okei. Uskotaan että sulla oli nastat ja mulla huono näkö.:o
Olisko mitään ajelua joskus ensi viikolla? Mulla ei ole suksia, joten pyörällä pitää mennä. Ja hitaasti kuten ennenkin. Huomisesta en tiedä, kun loma ei oikein pääse alkamaan ennenkuin saan nämä hommat tehtyä alta pois. Tällaista se on koodiorjan elämä - täällä vaan notkutaan vaikka pitäisi kovasti tehdä uutta ja ihmeellistä.
Kyllä tarkoitus on jotain pyörälenkkiä heittää ensiviikolla, ainakin alkuviikosta pitäis onnistua.
Toivottavasti tauti siitä talttuu, ja pysyy mieliala korkealla
Olisko mittä järkke lähte ma aamuna n.kl.10 heittään rauhallinen lenkki. Uskon ja toivon että Maanantai olisi se päivä kun voin uskotella itselleni että olen edes jotenkin selvinnyt flunssasta.
On siinä järkeä. Mistä lähdetään ja mihin mennään?
Hyvällä tuurilla pääse kokeilemaan sinkulaa, jos vaan kerkiän tuon keulan huoltamaan sitä ennen.
Olisko perinteinen uimahalli kl.10 katotaan sitte mistä päin aurinko paistaa ja sinne suuntaan:)
Selevä. Nyt on kyllä vähän räjähtänyt olo. Kun nyt pysyisi pöpöt loitolla...
Jotta muut eivät jäisi pimentoon mistä ihmepenkistä on kyse, niitä tämähän se on kyseessä. Halpa kuin mikä, mutta soveltuu jos persuksissa luut on vähän leveämmällä (CRC:llä vielä halvempi, mutta siellä ei nyt ollut kuvaa).
Joo eihän se pahan oloinen tuo hapa satula mutku ku se olivähän matalalla ni ei tiedä mite se toimis oikeella korolla ja päivän kestävällä ryskäämisellä. ,itellä on ollut 2 fliten genuine gel satulaa sillä reikä versiota ,mut katkesivat n. 3 kk jälkeen ,onneks takuu pelaa suomessa, nyt sama umpinaisena ja on kestänyt jo 1/2 vuotta. tosin kyllä sen hintaisen satulan pitääkin kestää ku molememmille luvataan kovaankin käyttöön soveluvan.
Nyt vasta sain työhommat tehtyä.:mad:
Katotaan kuinka pirteä ukko on huomenna lenkillä. Vauhti on ainakin tunnetusti hidas. Ja vaatteita pitäisi vissiin laittaa kaikki löytyvät päälle kun näyttää pakkanenkin puraisevan kunnolla.:eek:
Kävin eilen ajelee sun jälkiä! En ollu kattonu tota sun sportstracker käppyrää, mutta jossain alkon takana pelloilla lähdin seuraamaan pyörän jälkeä vedenpuhdistamolle. Olit sitte menny aika umpiryteiköstä! Heh, no sitä ojanpohjaahan pääsi aika hyvin.
SUosittelen teille yhtä polkua tälle päivälle:
Eli ajatte ensin vaikka Kumpurantietä Siwalta uuteenkyläänpäin ja käännytte vasemmalle uudenniityyntielle, sieltä vähän Savelantien jälkeen kääntyy hyvä polku oikealle!
Ajosuuntana juurikin näin päin parempi, hyviä nyppylöitä alaspäin! Polku tulee korkeakalliolle menevälle polulle.
Linkki: https://sportstracker.nokia.com/nts/...x.do?id=678331
ps. Sportstracker sivusto on päivittyny. Ei näy mullakaan kuvat.
Hieman :D kun satuin eilen vilkaseen sun lenkkidataa sportstrackerissä ja huomasin sun menneen samoja jälkiä. Lähdin siitä puhdistamolta jonku jalanjälkiä pitkin ja tunkkaamiseksihan se meni. No parikertaa kun siitä ajaa, niin siinähän on polku.
Sitä savelantieltä menevää polkua olen kesällä ajanut ja silloin se on mukavan "haastava" ja kivinen. Tosin olen ajanut sitä aina toiseen suuntaan. Voitais ajaa sieltä tänään pinniin ja puhdistamolle ja...
Kiitoksia lenkkiseurasta.
Olipas mulla tänään taas hidas ja epäketterä päivä. Just puolitoista tuntia jaksoin ja sitten alkoi olla veto pois. Kotimatkakin oli hiiiidaaasta. Kotona oli vaikea päättää pitääkö suihkun jälkeen ensin nukkua vain syödä. Ruokailu voitti ja äsken kun heräilin alkoi olla jo ihan järkevä olo.
Se lenkki siellä Savelantiellä oli hieno. Viime kesänä sitä katselin, mutta silloin en uskaltanut mennä kun oli niin kivistä. Huomenna jos koittaisi mennä uudestaan niin voisi vaikka oppia mistä se kulkee.
Onko tällä viikolla muina päivinä innostuneita lähtemään hidastelemaan meikäläisen seuraan? Tämä viikko on kokonaan lomaa joten aikaa löytyy. Illallakin käy, kun lumiaikaan meikäläisen lampullakin näkee tuolla poluilla.
Pitkän käppyrän olitte ajanu, kävin vakoilee LJSn trackerin jälkeä. Onko herusissa polku tuolla metässä? Eikö hiihtolatua ole ajettu/tehty herusiin? oliko 7-veljeksen hyvinkään puoleinen pätkä kävelty?
Kiitoksia lansivelle ja sramille lenkistä.
Voimat oli loppu kun kotiin pääsi, kun en ollut varautunut noin pitkään rupeamaan, mutta hauskaa oli silti.
Tuossa lenkin alkupätkä ja loppupätkä
Sähläsin itse tuon loggauksen poikki kesken lenkin, siksi kahdessa osassa.:)
Herusten polut on aika hyvin tallattu ja ei ajettu kuin pikkupätkä latupohjaa. En tullut katsoneeksi millaisena tuo 7-veljestä jatkuu siitä kattopeitteentieltä, mutta siihen asti se on täysin ajettavaa ja loistavaa baanaa. Voishan sen käydä tarkistamassa täs joku päivä.;)
:eek:Onneksi lähdin jo alussa poies. Mulle olis pitänyt tilata taksi Herusiin.:eek:
Joo tuli vähä pitempi lenkki kun aamupuuroa syödessä ajatteli. Lenkki kasvaa kuin varkain kun aina löytyy toinen toistaan hienompia pätkiä. Herusista pyöräteitä takas rullatessa sitte huomas olevansa aika hyydyke. Kiitokset lenkkiseurasta.
Löytyisikö Lauantai kl.09-10 lenkille lähtijöitä noin 3h
Lauantai on perinteisesti huono päivä. Sunnuntaina voisi aamulla lähteä jos saisi itsensä ja pyörän taas ajokuntoon. Ei pyörässä mitään vikaa sinänsä, vaijerit ja vivut vaan meni vaihtoon, ja ilman vaihteita ei viitsi ajella.
Tervehdys...
Saatan lähteä jos mennään hiljaa?
Eilen tuli ihmellinen huimaus oksetus olo ja hiukan on tänäänkin ollut omituista.
Laitan ilmoitusta myöhemmin että pystynkö lähtemään.
Paikka?