Valmiita ei olla lähellekään, mutta eiköhän tänne taas kesällä ilmestytä.
Eiköhän tuo sprinttimatka 60km riitä jälleen.
Printable View
Valmiita ei olla lähellekään, mutta eiköhän tänne taas kesällä ilmestytä.
Eiköhän tuo sprinttimatka 60km riitä jälleen.
Hitto kun ei tiedä mille matkalle lähtisi.
60km ajoon ei kunto riitä (pitäisi yrittää ajaa kovaa). Viime vuoden aikaa tuskin pystyn rikkomaan...
120km matkaan ei ehkä ehdi kerätä tarpeeksi satulatunteja ja sitten berberi ei kestä...
...muutenkin 120km on menettänyt hohtoaan 180km ajajien supersuoritusten rinnalla.
180km ei riitä rahkeet ja psyyke (eikä treeniaika)
Välivuosi?
Näytti lista heti päivittyneen, kun täällä vähän huudellaan ;) Itse en siihen vielä ehtinyt, kun eilen vasta maksoin, mutta täältä tullaan toista kertaa.
Toivottavasti ovat keksineet jonkin muun systeemin siihen mattokohtaan, vaikka viime vuonna ei viimeisessä ryhmässä lähteneenä joutunutkaan aivan kauheasti jonottamaan.
Ei sinne ikinä valmis ole. Kahta kierrosta sitä taas lähdetään ajamaan...kolmeen ei riitä aikaa treenata:(
En ole vielä valmis, mutta 27.6 olen valmis tankattuani edelliset päivät ja viikon levänneenä.
Otetaan vuodelle 2010 projektiksi "turistina 180km"?
Oonpas mä helposti yllytettävissä...
;)
I.S. onko sulla missään muistissa tunteja tai kilsoja, kuinka paljon poljit ennen viime vuoden 180km matkaa?
Ja löytyykö mitään dataa 180km matkalta, eli keskinopeutta ja kierrosaikoja kaipailisin...
Nimi oli tullut listaan, joten kai sitä pitää sitten jotenkin valmistautua. Nyt ei ainakaan ole paluuta muuta kuin lääkärin määräyksellä.
Tahkolle ei vielä pääse fillarilla, siell oli näin palju lunta torstaina.
http://2.bp.blogspot.com/_Qi2W4qSjl9...0/IMG_0098.JPG
Duid.
Valmistautuminen on hoidettu:
majoitus varattu ja maksettu :)
Joo, eiköhän sitä tänäkin kesänä pidä Tahkolla ainakin kerran käydä. En taida vielä uskaltaa lähtee 120km:lle... pitää reenata vielä muutama vuosi ajolinjoja.
Ilmoittautuminen laitettu menemään...
t:Make
Varmaan ajellaan sit samoissa porukoissa, jos satutaan samaan lähtöön. Ei kiirettä... tavoitteena olis päästä reitti läpi näin ensikertalaisena.Lainaus:
Mitä se lumi haittaa? Pitää vaan polkea kovempaa...
Tavoite on 2009 sama kuin ennenkin eli 7 tunnin ylitys 60 km matkalla.
Paljon sitä pyörää joutuu kantamaan tuolla 60 km:lla?
En muista että olisin koskaan kantanut pyörää Tahkon reitillä, kunnosta riippuen taluttamaan joutunee muutamassa ylämäessä.
Jaa, mutta Karjamajan polun uusi kivikkoalamäki taisi melkeinpä mennä helpommin pyörää kantamalla, pituutta pätkällä ei ole kuin kymmenkunta metriä.
Olkaa hyvä!
1. Tahko 2007 120km maali - 31.12.2007 10h (100km MTB)
Talon rakentaminen otti vapaan ajaan ja treenamisen haluun
2. 01.01.2008 - klo 5 28.06.2008 180km lähtö -
treenamistä yhteensä 178h (hiihto 75h, 870km; fillarilla 54h, 918km; maantiepyöralla 22h, 610km; juoksua, uintia yhteensä 17h)
3. 180km matka (todellisesti yli 190km) -
- 1. kierros 4:12, keskinopeus 15,3, syke 155
- 2. kierros 4:37, 13,8, 156
- 3. kierros 5:36, 11,3, 137
eiköhän tehdä asiat yksinkertaisesti.
eli lähtö puoliltaöin piazzalta niin ehdimme hyvin 0530 180km aamulähtöön.
simppeli on kaunista,toisin kuin nämä pyörältäjät 24h myöhemmin.
lähtee kuka lähtee, mutta lystiä tulee olemaan.
Tero lupasi banaanintynkää yökierrokselle ja puroissahan on vettä.
meikämandoliino joutuu reissuun sinkulalla.
epäilisin että ensimmäisen(2006) 180km:n ajajat eivät malta pysyä poissa.
nämä pahikset höystettynä parilla muulla..ehkä kymmenkunta lähtee...
saa nähdä,
tahkolla nähdään,
jarno
eeeeiiiihhhh ....
Millä minä lapsille kerron että isi yrittää ajaa 120km .. kun te luuhuatte siellä yöt läpeensä ...
Itsekästä touhua sanoisin.
Minä aion viettää sitä seuraavaa yötä poissa mökistä, tarkemmin lahden toisellapuolen;) oot sie jarno hurja jos tuon teet! Tosin en kenenkään muun kun J&F:n näe tekemässä aloitetta tuolle:) ettekös te jo 2007 ajaneet perjantai iltana reitin läpi?
Ette nyt oikeasti aja, jos vaikka lähtisin tuolle 180km matkalle, niin ei tartte taas pilata mun kuninkuusmatkatitteliä, kuten vuonna 2006...
...samperi. Heti kun uskalsin ajaa 120km niin oikeasti kovat jätkät ajoikin 180km. Nyt jos 180km olisi tavvoitteena, niin meette sitten ajamaan 240km...
:(
Voi hyvän tähen mitä suunnitelmia teillä on!
TURISTIlle ja Hammerille komppaus. Ei ole taas paljon kotona kerrottavaa. Oikein hyvällä tuurillakin voi kertoa ajaneensa oikein puolet siitä matkasta mitä ne miehet siellä polkee.
Kovasti tekisi mieli itsekin lähteä mukaan kuntoa testaamaan 60 kilometrille. Ainoa este on, etten tunne ketään kenen kanssa sinne lähtisi. En ole ennen käynyt ns. kilpailuissa, sen vuoksi mietityttää tuo reissu. Kaverit eivät juuri pyöristä perusta. Pyöräily onnistuu kyllä yksinkin, mutta se taitaa olla vain pieni osa koko kokemusta.
Ei miullakaan mitään kavereita ole... Silti lähden kokeilemaan onneani.
Niinkuin isä tapaa sanoa "Turpa tuttuja tekee"
Kyllä minun kyytiin mahtuu, jos hidas vauhti ja päättömät jutut kelpaa:D
Viime vuonna ajoin täysillä eli normaalihitaasti. Tänä vuonna ajellaan sitten nautiskeluhitaasti. Jos olisit taluttanut vähemmän, olisit parempikuntoisena voittanut reilusti.
Kyllä pysyy, jos muistat jarrutella, jotta minäkin pysyn matkassa.
Minä olen kans ensimmäistä kertaa tulossa Tahkolle ajamaan ja yleensäkin Tahkolle. Pari vuotta on ollu haaveissa Tahkolla käynti niin ajattelin, että nyt on hyvä tilaisuus, kun samalla on oikeasti joku syy tulla sinne, eli ajaa pyörällä! Kuinkahan myöhään sieltä on vielä mahdollisuus saada majapaikkaa, vai onko ajajia tulossa niin paljon, että kannattaa varata majoitus jo nyt?