Alkujaan tämän lähetti
proileri
Eikös meillä ole kuitenki se halapa fikkari siinä nokalla antamassa niitä lumeneita, sitä enempi mitä lähempänä ollaan :) Itseasiassa tässähän o paljon vaikutusta myös sillä linssin ja heijastimen mallilla, saadaan se 100 lumenia tiukaksi säteeksi niin se kantaa yllättävän pitkälle maantiellä.
Onhan tehovaloilla huonojakin puolia: hinta, tarkemmat suuntausvaatimukset yleisillä teillä, mahdolliset kulut vahingon sattuessa, varaparistojen saatavuus tien päällä jne.. tokihan jokainen loppupeleissä itse päättää mitä käyttää, mutta jos nyt keskustellaan fikkarivalinnoista ni onhan nämä muutkin puolet hyvä tuoda esiin. Mun mielestä ihan hyvä pyrkiä myös keskustelemaan että mikä on ns. vähimmäisvaatimus mihinkin käyttöön. Jenkkifoorumeita mitä olen seurannut niin siellä on tehouskovaisuus valttia. Joku kyseli yhdellä sivustolla "riittääkö 300 lumenia kaupungissa?", se o mun mielestä pikkuisen jo overkilliä :D
Mitä tässä olen hoksannut niin ehdottomasti ns. zoom-toiminto on hyvä lampussa, jopa tässä mun halpiksessa saa hyvin pienestä kaukopisteestä leveäksi lähifloodiksi.