Hmm. Kuullostaa ihan IKEA-jalalta. Toivotaan et liitos kestää ja reikä umpioituu nopsaan!
Tää selvis tuenotosta aika vähillä; suht normaali kävely jo luonnistuu, koko on enää 110%:nen ja värikään ei vastaa enää kun haalistunutta
ukkospilvee.
Printable View
Mä kiellän lenkillä vammautumiset kokonaan. :mad:
Blady ell, meit sanois aussi. Vähän korkeammalla oli tavoitteet kuin Iikeassa. Molemmilta puolilta jalka fileoitu joten reikiä on kaksi.
Toisaalta leikkaava leguri totes että "ihan hyvä siitä tuli, yx luun pala on vaan hukassa mutta siitä ei tarvitse huolehtia" Että sikäli se Ikea vastaa turhankin hyvin tilannetta....
^ tarttee(ko) se muksahduspaikka käydä tsekkaamassa, josko se luunpala olis viel tallessa? Sais niinkus varaosaks vaikka?
Saaks siihen kipsiin klossinruuvit kiinni oikeaan kohtaan?
Epulla kun oli se käsi kipsissä joku aika takaperin sen pahki-ajon seurauksena, niin koettiin sovitella lukkogrippiä kiinni siihen kämmenmutkaan -
olis ollut (kielletty) fillarointi helpompaa kun olis vaan pujottanu gripillisen kipsin tankoon ja pannu menoks.
Ajatus meni sit hylkyyn siks kun heräs ajatus mitä käy kun tulee OTB.
Tsemppiä marcolle!!!
Shimaani vedän parrasta, jos tuli liian pieni koko tilattua. Nyt vaan ootellaan ja sata varmasti ei tule nyt sitten lumitalvea, kun varta vasten sitä
vastaan varustaudun.:)
Saako kuntsari paksukaisen? Aika http://yoursmiles.org/tsmile/heart/t45134.gif
En tiedä, että saanko, mutta ennakkotilaus on tehty. Saman tuottajan kaksi kiinalaista villapaitaa löytyy jo kaapista. Toivottasti kelluu siten kuten on hehkutettu tai sitten ei ole niin ihqu.
Kyllä, metsät on aivan prkl märkiä. Haukutkin väistelee jo lätäköi.
Hea hea, näin se tauti tarttuu. Jos se onvani on liian pieni niin saanko konsulenttina etuosto-oikeuden? Vieläkö me keretään suolle kastamaan se uutukainen tän vuoden puolella?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija @ paksuliini
Kyllä konsulentti saa tehdä 1. tarjouksen, jos koko meni ihan harakoille. Nyt kyllä uskon jo, että tuo kuusitoista tuumainen on passeli koko. Se on siinä ja siinä tuleeko Onni Wannin pullero mulle joululahjaksi. Toimitukset on luvattu alkavan joulukuun alkupuolella.
Sisureita pitäsi hommata varuiksi. Schwalbelta löytyy tuosta freeride-sisurista myös alle 200 g versio, mutta ilmeisesti kun sitä pitää kuitenkin vähän ylivenyttää niin normi versio paksummalla materiaalilla on fiksumpi ja kestävämpi valinta.
Multa saat heti ensiasennussirureita parikin kipaletta ihan ilman korvausta.
No on se kumma kun ei mikään kelpaa. :D
Ok. Katselin vain tuota on-onen mitoitusta ja olisin itsekin ollut kahden koon välissä (18" ja 20"). Nopeasti mietittynä oisin valinnut isomman mutta enemmän ajateltuna pienemmän. Varmaan se 16" on sinulle hyvä. Vaikka en minä näistä niin tiedä, tässä ketjussa on enemmän kokemusta näistä läskipyöristä :)
Toimii myös BFL kumin sisällä mut havaintojeni mukaan nuissa on lievää yksilöllisyyttä - toiset pitää ilman paremmin ku toiset. Sit kun alkaa pervoilemaan niin irrottaa siitä friiraidisisurista sialun ja tuuppaa liki desin litkua tuubiin.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija
Mitkäs puoliasialliset flätit kannattaisi hommata? Tuskin tulee käytettyä klossikenkää ihan lähiaikoina joten Superstar tai Nukeproof tms. läyskät täytynee tilailla kun jemmatut NS:t ryövättiin jo muiden pyöriin.
Täytyy kyllä todeta että nyt pyöräilyä enemmän kiinnostaa lopputalven säät ylempänä ja se miten tuo Iikea -liitos toimii monon kanssa. Ja toki se miltä se tuntuu kun maanantaina pitäis irrotella nuo reilu 30 niittiä koiven asennusreikien tienoilta.
Noi wellgot on reilusti enemmän kuin hintansa arvoiset ja niitä myy Toikkalakin liki samaan hintaan.
NSn Aerialit olis muuten jees, mut ne "piikit" on paskat - liika lyhyet ja irroitus käytettynä ~mahdotonta.
Noissa vellkoissa sentään on piikin kanta pimennon puolella, kokemusta ei oo.
Syntacen Nbr9:t ja Canfieldin Cramponit on ainakin puoliasiallisia.
@marko, mullon joutava pari lenkkiä ajettu pari VP Componentsin 59:jä, joutaa jos kelepaa
Oho. Täällä on sattunu ja tapahtunu.
Nuo Wellgot ja muut V8-kopiot on mun mielestä köppäset kun ne on niin hiivatin paksut tuoreempiin malleihin verrattuna.
Pahiksella hyviä vinkkejä mutta hinnat ei sovi Iikea nilkan -tyyliin. Kohtuuhintaiset avohoitopolkimet näin alkuun ja jos tyyli vaihtuu pysyvästi niin sitten parempaa alle. Saintit sais Hi5:stä tai jotain.
Vielä toistaseksi toiveajattelua minkäänlainen liikunta joten speksausaikaa on.
Nää maksaa enmmän, kuitenkin sillä erotuksella aiemmin mainittuihin että raha ei mee hukkaan. Meni flättäilly ihan uudelle tasolle. Kalliosolasta esim.
^ Herkolla on pointtinsa, jos rahansa jonnekin kantaa niin ei se Kalliosola varmaan turhin paikka oo.
Mut mulle kiitos_ei mitään fillariin liittyvää osaa jossa IGUS-liukulaakereita. Enää.
Ja eiks noissakin jo valmistaja tarjoo upgreidattuja leekerivirityksiä kun orkkikset levii. Off_topic ends.
Se oli sit eka lenkura tällä pimeellä et mutap*ska jääty fillariin. Matkalla löydetty mm. niljakkaassa huurteessa olleita kallion-
kantteja, ritisevää sammalta, jääriitteessä olevia vesimonttuja ja 1kpl hirvikärpäsiä.
Aika näyttää laakerit, ehkä jo tuleva talvi. Ykköspointti kuitenkin se, että millään muulla flätillä en röykyissä pysy likikään yhtä hyvin polkimissa kiinni, tai pyöritä yhtä ojennetulla nilkalla. Etenkin jäykkiksellä ero muihin kokeillemiini trailiflatteihin on dramaattinen. Toki kaverina viiskymppityyppiset liimakumikengät. Eron luulen syntyvän ensisijassa pinta-alasta; nää on tarpeeks leveät. Ehkä kipsijalallekkin? Sain lätyt ilman suurempia ennakko-odotuksia kun pyysin laittaan "jotkut kevyet harkinnan mukaan", Aiempien puolen tusinan flattityypin kokemuksella olin päätellyt että ainoat erot niissä on paino, väri ja hinta.
Ajoin yhden ~30 min laskun c-nixissä vaihtarifilolla (Liteville 601) jossa oli noi ja olihan ne popon alla helevatun hyvät.
Pito ja tuntuma oli samalla tasolla ku noilla number_nineillä ja cramponeilla joilla itte oon ajellu. Kai niisson eroja paksuudessa,
hinnassa ja saatavuudessa, mut samaan "kelpaa"- kategoriaan nuo muilta osin menee. Enkä ees aja stealth-kumipohjaisilla
kengillä, mullon LaSportivan vastaavanmallinen matala kiipimiskenkä jossa FiveTen:mäinen pohjakuvio mut erilainen kummiseos.
42-kokoiselle popolle mulle on 90-100mm x 90-100mm flätin kokona ok, isompi on haittana ja pienempi on hankala. Mut on niissä
fläteissä eroja - dramaattisia -ja kun hyvän löytää ja sen kans pääsee sinuiks, tuntuu ajatus lukkoihin paluusta tuntua aika
kaukaiselta.
En tykännyt noiden väristä joten sillä perusteella ei kelpaa :)
Tällä tuurilla pyörä viettää näköjään usein muutamien viikkojen jaksoja varaston seinällä joten rumat polkimet on out.
Pitänee katsoa jotkut rämpyttimet joissa on piikkejä myös polkimen keskellä. Kengiksi tulee nuo vanhat Hagblöösit joista veistellään nappulat pois pohjan etuosasta. Viiskymppejä jalkaan huonommin sopivia kenkiä ei juuri olekaan joten nekään ei käy.
Nyt mun Fat Albertti sitten repes lopullisesti kyljestä. Noh kauanhan noi on mun vähillä ajoilla kestänytkin. Mikäs nykyään on se rengas, millä kehtaa näyttäytyä vaikka ihmisten ilmoilla?
Noh, noh elä nyt luovuta, saatat tarvita vielä ittekin. Ihan uuven meinasin ostaa ja ihan kaupasta tai netistä. On mullakin tuola varastossa vielä sen verran renkaita, että ei sen takia ajot jää ajamatta.
NBXää ei sitten kannata yrittää litkuttaa.
(nim. liimakäsi)
Kyllä sitä joskus taas ajetaan mutta nuo nyt sais tuolta hakea pois sopuhintaan. Kummisetä part 1.
Mielenvikaiseksi tunnustautuvat voivat myös käydä hakemassa ensimmäisen sukupolven Nobby Nicit (1pr 2.1" ja 1 pr 2.25") kahvikupin hinnalla - minä tarjoan sen kahvikupin....
Heppp!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti marco1
Nimim. Hamsteri
Kuis Naapurin™ kinttu jaksaa, ei kai se vielä ihan sietämättömästi kutise? Koska pääsee signeeraamaan kipsiä?
Selvä, Hansut menee sitten mistä tulikin, sinappia en palauta. Täytyy viuhauttaa ne kiekoilta pois vaikka huomenna.
Tänään on vaihdettu talvikipsi, niitit poistettu ja ja liha säteilytetty. Ihan hyväksi sitä paranemista arvailtiin, nelisen viikkoa vielä olisi kipsi paikalla.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...9&d=1351527295
Ei taida kirkkoveneet näkyä tuossa kuosissa?
Markolla on sitten joulukortitkin melkein omasta takaa valmiina. Tosta käärinliinasta sopiva pätkä liimalla
pahvinpalaan kiinni ja postimerkki taakse, niin saa tuttavat ja sukulaiset käsityön leimalla varustetut jouluterveiset.
Oli muuten mukava keli ajella sunnuntaiaamuna lähistön metsissä. Pääosin kovaa ja kuivaa polkua, tosin K75 lähimetsään oli kasvanut järvi sitten viime vierailun ja päivityskeppejä oli tarjolla, kun sinne on tekeillä iso sähkölinja.
Hieno on kuori Markon kipsissä - toivomma et se luvattu neljän vkon toimitusaika pitää!
Talviaikaan siirtymisen seurauksena eka oikea lampukelenkura tänään. Full moon x 1 oli paikoin parempi kun
piko x 2. Keli oli kuivahko mut alusta ei. Kuskillakin (vaihteeks) kaks toimivaa jalkaa.
Syksy saa (ja Ryynäsen Topi kans), mut mahtaisko tältä(kään) palstalta löytyä ketään kiinnostunutta tulevana
larstaina semmoseen semi-eeppiseen kahlaus-/tunkkaus-/kurjistelusessioon Äss-korpeen? Reitti vois olla semmonen
ympäriämpärikurva max 6h, josta pääsee erkaantumaan väliltä kun sukka kastuu tai näläkä iskee. Vettähän siellä on kaikkialla
paitsi siel mistä se valuu alas ja olen sitäpaitsi tilannu koko päiväks kunnon vesisateen. Jättekivaa, eiks vaa?
Enivan?